Lazer ile ben tedavi sonrası "gerçek" sonuç nedir?

  • Merhabalar, yüz bölgemde nokta büyüklüğünde kahverengi benlerim var. Bu alanda hizmet veren birkaç kurumla yaptığım görüşmeler nihayetine birkaç çelişkili durumla karşılaşmama binaen sizlere başvurmak istedim. Dilerseniz kurum isimlerini de verebilirim. Görüşmemiz sırasında lazerle yapılan tedavide çukur oluşma olasılığının olmadığını ve fark edilir bir iz kalmayacağı tarafıma iletildi. Ancak simada bulunan bir izin fark edilmemesi biraz güç bir durum. Kendilerinin forumlarına baktığımda ise çukur ve kalıcı kızarıklık kaldığına dair yorumlara rastladım. "Yapacak bir şey yok. Krem kullanın. Bünyenizle alakalı." şeklinde çözüm odaklı olmayan cevaplar da ne yazık ki endişe uyandırdı. Lazer ile tedavi sonrası yine ben büyüklüğünde kırmızı, kalıcı bir nokta ve çukur oluşuyor mu?

  • Kullanılan lazer teknolojisine göre bu durum değişir mi? Öyleyse mevcut kurumlardan diğerlerine nazaran epey ucuz olanından kaçınmamız doğru bir karar mı olacaktır?


İstanbul Plastik Cerrahi uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Lazer epilasyon sonrası iltihaplanma

    Merhaba doktor hanım ben bir hafta önce lazer epilasyon yaptırmaya başladım doktor kontrolünde ancak çenemde 5-6 tane iltihaplı sivilceye benzer şeyler çıktı vücudumun diğer bölgelerinde böyle bir durum söz konusu değil sizce alerjik midir korkmaya başladım (normalde bıyık bölgeme ağda yapınca norma...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Ayfer Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Vitiligo muyum

    Hocam merhaba, ben bu yaz baya bronzlaştım. bronzlaştıktan sonra lazer epilasyon yaptırdım ve daha sonra sol bacağımda beyaz lekeler farkettim. asimetrik bu lekelerin bronzlaştıktan sonra olmadığına eminim. ama lazerden sonra mı oldu onda emin değilim. dr ye gittim ama sadece beyaz ışıkla bakıp viti...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Nuran Atmanoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ertesi gün hapı

    Merhaba doktor bey. ilişki sonrası ertesi gün hapı kullandım, yaklaşık 5 gün sonra lazer epilasyon seansım var. herhangi bir zararı olur mu acaba?

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Yüz genclestie

    Lazer epilasyon ile cildini genclestirmek istiyorum kırışıklıkların ve yüzümde lekelerim var sivilcelerimi sıktığım için oluştu. kafama çok takıyorum psikolojimi bozdu artık herkes yaşından çok büyük duruyorsun diyo. tedavi olmak istiyorum birsuru kreme kimyasala tonlarca para harcadım ama olmuyo ya...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Özgür Yürüker

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Excimer laser ve lazer epilasyon

    Selamlar hocam sorum şu şekilde olacak daha önce excimer laser tedavisi oldum şimde de yüzüme lazer epilasyon yaptırma istiyorum bu ışın gözlerime zarar verir mi bilim insanı olarak sizin görüşlerinizi önemsiyorum iyi çalışmalar.

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kadircan Keskinbora

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Zalain krem ve lazer

    Merhaba hocam. vajinamda bazen kaşıntı oluyor bunun için doktorum zalain krem verdi ancak lazer epilasyon yaptırıyorum. kremi kullanırken lazerin sakıncası olur mu?

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Zümrüt Çalışkan Şenay

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kızlık zarı

    Herhangi bir cinsel ilişki olmadan, elle veya cisimle vajina bölgesine giriş olmadan kızlık zarı bozulur mu? lazer epilasyonu kızlık zarına zarar verir mi? lütfen kızlık zarına dair geniş bir açıklama yapar mısınız her yerde yanlış yönlendirme ve bilgilendirme var ve bu yüzden içimizde şüphe oluşuyo...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kadir Güzin

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Lazer epilasyonda bende kabarma

    Merhabalar. bugün lazer epilasyona gittim. vücudumda çok fazla ben bulunuyor. lazerde benlerime hiç dikkat edilmedi. lazer sonunda 3 benimin renginin koyulaştığını ve benlerimde çok hafif kabarma olduğunu fark ettim. bu bir problem yaratır mı? çok endişeliyim.

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Özlem Özbilir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Lazer epilasyon üst kollarımda kıl artışı sorunumu nasıl çözebilirim?

    Alt ve üst kollarıma altı seans gerçek buz lazer epilasyon yaptırdım.alt kollarım yüzde 30 gibi azaldı fakat üst kollarımda artış oldu.bir kere lazer degdi mi saç gibi uzayacağı söyleniyor.lazere devam etsem daha da mı çok artar?bıraksam da buşekilde kötü gözüküyor.iğneli yaptırsam tüyler çok sıkla...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Burhan Engin

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Lazer epilasyon sonrası genitalde kanama

    Merhabalar. genital bölgeme lazer epilasyon yaptırdım. ilk seansım çok güzel geçti fakat 2. defa gittiğimde genital bölgemde bir ağrı oldu ve iç çamaşırımda leke gibi kanamalar vardı. peçeteyle temizledikten 1-2 saat sonra yine ufak kan lekeleri oluyor iç çamaşırımda. sizce kızlık zarım veya yumurta...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Nejdet Şişman

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Aknetrenten sonra lazer

    Hocam ben aknetrent kullandım 6 ay önce tedavim bitti ve kullanmayı bıraktım lazere başlamak istiyorum erken mi çünkü 2 yıldan önce yapamayacağını söyledi görüştüğüm yer

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hatice Erdem

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sedef ve lazer epilasyon

    Merhabalar, çok yoğun olmayan bir sedef hastalığım var. tüy dökülmesi için lazer epilasyon yaptırmam da bir sakınca var mıdır?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Emre Tayfun

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Lazer benlere zarar verir mi

    Hocam merhaba lazer epilasyona gidiyorum kollarımda kırmızı küçük et benleri vardı üzerine atış yapıldı bilinmeden koyulaşma oldu ne yapmam gerekiyor

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Ümit Türsen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Seboreik dermatit

    Hocam daha önce bana seboreik dermatit teşhisi konuldu . göğüs ve sırtta az bir bölgede . bazen kaşıntı ve pul şeklinde dökülme ve kızarıklık oluyor . şuan yok denecek kadar az . ben bu bölgelerde ki kıllar için lazer epilasyon yaptıracağım sorun olur mu lazer merkezinde olmaz denildi ama pek güven...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Nuran Atmanoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • İğneli epilasyon

    Hocam merhaba, 22 yaşındayım trioid hastasıyım euthyrox 75 mg ilaç kullanıyorum. bir dönem prolaktin ve lh seviyelerim yükselmişti fakat doktorum, stres sebebiyle çok küçük bi oynama olduğunu, ilaç kullanmaya gerek olmadığını söyledi. bununla beraber yüzümde kıllanma problemi oluştu aşırı ve kalın d...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Ümit Türsen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x