Kuyruk sokumu

  • Kuyruk sokumu

    Merhaba hocam 2 hafta önce kuyruk sokumu kemiğimi koltugun kenarına çarptım ilk 1 hafta oturamıyordum ama yürürken hiç ağrım olmuyodu şimdi oturuyorum ama biyerde 5dk dan fazla oturunca ağrım oluyor sizce nedeni nedir ve ne yapabilirim şimdiden teşekkürler

    Doktor Cevabı:
     Ayşe Zeliha Kaya

    Uzm. Dr. Ayşe Zeliha Kaya

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kuyruk sokumu

    Hocam iyi günler benim şikayetim yeni oluştu yani 3 aylık bi kilo verme sürecine girdim bu süre de yaklaşık 20 kilo verdım ve bundan sonra kuyruk sokumu kemiğini hissetmeye başladım ağrı yapmıyordu fakat uzun süreli oturmalarda sızlama yapıyordu bende doktora gittim film çekildi doktor bey kuyruk s...

    Doktor Cevabı:
     Cavit Meclisi

    Doç. Dr. Cavit Meclisi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kuyruk sokumu

    Öncelikle iyi günler kolay gelsin ve soruna verdiğiniz cevap için şimdiden teşekkürler benim sikintim sert zeminde veya halida mekik cekememem normal minderde veya koltukta rahatça mekik cekebiliyorum ama dediğim gibi halı da bile mekik çekerken kuyruk sokumu kemigim aciyor günlük yasantimda bir ag...

    Doktor Cevabı:
     Bedrettin Akova

    Prof. Dr. Bedrettin Akova

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kuyruk sokumu

    Iyi günler hocam. eşim 5 ay önce kuyruk kemiğinin üzerine düştü. elle tedavi için geç dediler. şuanda da geçmeyen ağrısı var. lütfen yardımcı olun

    Doktor Cevabı:
     Hasan Doğan

    Op. Dr. Hasan Doğan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kuyruk sokumu

    Iyi günler hocam. eşim 5 ay önce kuyruk kemiğinin üzerine düştü. elle tedavi için geç dediler. simit verdiler ama faydası olmuyo. şuanda da geçmeyen ağrısı var. lütfen yardımcı olun

    Doktor Cevabı:
     Hasan Tatari

    Prof. Dr. Hasan Tatari

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kuyruk sokumu

    Iyi gunler kuyruk sokumumda cok siddetli bir agri yasiorum elle baktigimds sag kalcamin ustinde bir sislik olduginu frkettim agridan oturamior ve uyuyamiorum libyada oldugum icin doktorada gidemiorum ne onerirsiniz

    Doktor Cevabı:
     Sezai Leventoğlu

    Prof. Dr. Sezai Leventoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kuyruk sokumu

    Mrblar hocam eşim 30 yasında 3 haftadır bel ve bacak agrısı yasıyo emar cekildi iki küçük fıtık baslangıcı var dediler ama ameliyatlık degilmiş herhangi bi tedavi baslanmadı sıcak tutması geretiği soylendi ama adım atamıyor surekli tutuluyor.ara hekimlerde kuyruk sokumunda batma varmış dediler çekil...

    Doktor Cevabı:
     Cavit Meclisi

    Doç. Dr. Cavit Meclisi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kuyruk sokumu

    İyi gunler sinemada uzun sureli oturduktan sonra kuyruk sokumunda elimi degince kemik gibi bi sisme olustugunu farkettim sadece ustune oturdugum zaman agri olusuyor buna benzer oncedende yasamistim ama uzerine bi kac gun dik oturmayinca gecti. nedem olabilir kil donmesi diye cok korkuyorum 22 yasind...

    Doktor Cevabı:
     Sezai Leventoğlu

    Prof. Dr. Sezai Leventoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kuyruk sokumu

    İyi gunler sinemada uzun sureli oturduktan sonra kuyruk sokumunda elimi degince kemik gibi bi sisme olustugunu farkettim sadece ustune oturdugum zaman agri olusuyor buna benzer oncedende yasamistim ama uzerine bi kac gun dik oturmayinca gecti. nedem olabilir kil donmesi diye cok korkuyorum 22 yasind...

    Doktor Cevabı:
     Kadir Uskuay

    Op. Dr. Kadir Uskuay

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör


3/11 | Toplam 110 kayıt bulundu.
.
x