Kullandığım ilaçlar hakkında

  • Merhaba hocam ben paxil ve anafranil ilacını kullandıktan sonra cinselliğim öldü isteksizlik sıfıra indi ürolojiye gittim sadece testosteron düşük diğer sonuçlar iyidir dedi başka doktora gittim bu ilaç damarlara zarar verebilir dedi tekrar başka doktora gittim psikolojik olabilir dedi her doktor sildenafil tedalafil ayrı ilaç verdiler ama hiç fayda etmiyor psikiyatri doktora gittim welbutrin yazdı fayda vermedi başka psikiyatri doktora gittim desyrel yazdı fayda vermedi bu kullandığım ilaçlar nasıl bir tahribat yapmışlar hocam yaptıkları zararları telafi edecek ilaç yok 3 yıldır bu sorun devam ediyor sizin düşünceniz nedir hocam iyi günler dilerim

  • Doktor Cevabı:

    Merhabalar fatih bey, öncelikle geçmiş olsun. yayınlanan bazı tıbbi makalelerde antidepresan bırakıldıktan sonra nadiren cinsel yan etkilerin devam edebildiği söyleniyor ama tam nedeni açıklanamıyor. sıklığı ve mekanizması hala araştırılmakta. fakat cinsel istek azalması veya bitmesi konusunda tedavi edilmeyen depresyon, testosteron düşüklüğü, partnerle ilgili sorunlar, cinsellikle ilgili yüksek beklentiler ve yanlış inançlar gibi diğer nedenlerin de araştırılması için bir cinsel terapistten yardım almalısınız diye düşünüyorum. ilaç önerileri ise durumunuz değerlendirildikten sonra karar verilebilecek seçimlerden biridir.

    tarihinde cevapladı.

İstanbul Psikiyatri uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Boy uzaması

    Hocam bunların hepsi bende var sizce hapla giderilebilirmi veya ilaçla yoksa sadece serumlamı olur ne tavsiye edersiniz sürekli ısınamama ve üşüme problemi kilo verirken yavaş kilo verme veya kilo verememe genel yorgunluk ve halsizlik hali tüm vücudunda veya belirli bölgelerdeki kemiklerde ağ...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Lütfi Akgün

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • İnişli çikişli ruh hali

    Merhaba, kafamda saçma sapan sorular ve sorunlar var ayrıca geçmişe de çok takılırım, takıntılıyım; gün içerisinde kendimi bazen iyi bazen stresli, gergin ve kaygılı, öfkeli hissederim ve içim sıkılabilir bu değişimler anlık olur ve bazen ufak bir olumsuzluk yaşamak veya yatmaya çalışırken, içim sık...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Taha Karaman

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Lütfen yardım edin

    Hocam ben askerdeydim psikolojik durumum çok kötüleşti psikiyatri doktoruna çıktım f32.8 depresif ebizodlar diğer teşhisi koydu. olası tanı diye de yaygın anksiyete bozukluğu yazmıl ve bi ay hava değişimi aldım 50 mg selectra 15 mg redepra yazmıştı ve durumum kötüye gitti hava değişimindeyken tekrar...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Çok kötüyüm lütfen yardım edin hocam

    Merhaba hocam 11 yıldır panik atak yaygın anksiyete ve major depresyon hastasıyım.hemen hemen kullanmadığım ilaç kalmadı diyebilirim.araştırmalarım sonucu son olarak kranial elektroterapi similatörü, tms ve ekt yöntemlerine rastladım.bu yöntemlerden fayda görür müyüm ? tavsiye eder misiniz ? edersen...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fırat Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Cinsel takinti

    Hocam merhaba 🖐️ ben bı durum izah edeceğim size. ben bundan 4 yıl önce masturbasyon yaparken porno izlerdim.ve oradaki bazı karakterleri akrabalarıma benzetirdim.(kuzenim,yengem,..vb) ve bu beni rahatsız etmiyordu. 4 yıl sonra şimdi;acaba ben akrabalarimi mi düşündüm? onlarla fantazi mi kurdum diye...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fırat Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Deperesyonl

    Merhaba hocam ben son sınıf 12 sınıf öğrencisiyim .derslere çok bunalıyorum üniversiteyi kazanamam diye korkuyorum .kendi arkadaşlarımı ve hocalarımı çok takıyorum.insanların ne düşündüklerini kafama çok takıyorum ve bu beni çok mutsuz hissediyor.mesela ders ismini duyunca içim titriyor anlamıyorum...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Özge Koçak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Gittiyim doktorum

    Merabalar hocam size bi sorum olucak teyid amaçlı sormak istiyorum pendik kaynarca yùzyıl hastanesinde görev yaptınız mı eyer yaptıysanız size nasıl ulaşabilirim 😭😭

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Mustafa Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • 7 senelik kalp carpintisi

    Merhaba doktor bey benim sorum biraz uzun 2014 senesinde 14 yasimdayken bazı sıkıntılarimdan dolayi lustral kullandim 50 mg ilk aldigimda nabzim o gece 150 160 lara cikti acillik oldum dr. bana yuksek doz aldigimi soyledi ve gecmesini bekleyeceksin deyip eve gonderdi zaten bir daha da o ilactan al...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Mehmet Beşiroğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kaygı panik anksiyete

    Merhaba yani akapunktur geçiçimi olur diyorsunuz

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Mustafa Karakan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Çınlama hastalığı

    Merhaba doktor hanım benım sorum şu şekilde kulaklarımda işitme kaybı var sag kulagımda 50 sol kulagım 25 ben doktora gttım her ıkı kulagımada cihaz verdiler cihazları denedım denedık ten sonra asırı bir çınlama sonra konusulanı sesler bana bozuk makineden gelir gbı cızırtılı geliyor ne yapmam gerek...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Serap Köybaşı Şanal

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bipolar bozukluk

    Hocam selamünaleyküm hayırlı günler.ben acaba bipolar bozukluk olabilir miyim?çünkü internetten belirtilerini araştırdığımda bipolar bozukluk manik ve depresif dönemlerden oluşuyormus.ve bende 2020yaz aylarında çok depresiftim.yataktan kalkamayacak derecedeydim.hemen ağlama isteği geliyordu.fakat 20...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Antidepresan birakma

    Hocam ben her ilacı bırakmaya kalksam (doktor kontrolünde yavaş yavaş ) ilacı komple kestikten 2 gün sonra psikolojikmen kötüleşiyorum. ağlama isteği. takıntılar artıyor.bilincsel çarpışmalar huzursuzluk anksiyete heryerimi kaplıyor. ben ilacı bırakmak istemiyorum.doktorum illa yavaş yavaş bırakırsı...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Antidepresan birakma

    Hocam merhaba.bu antidepresan bırakma ile ilgili bir şey soracaktım. ilaçları bırakırken yavaş yavaş azaltarak bırakıyoruz . ve bir takım etkileri oluyor. bıraktıktan yaklaşık 1 hafta sonra tekrar huzursuzluk anksiyete başlıyor. doktorum böyle olursa son doza tekrar dön dedi. döndüm. geri düzelme ol...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bipolar bozukluk

    Hocam selamünaleyküm hayırlı günler.ben acaba bipolar bozukluk olabilir miyim?çünkü internetten belirtilerini araştırdığımda bipolar bozukluk manik ve depresif dönemlerden oluşuyormus.ve bende 2020yaz aylarında çok depresiftim.yataktan kalkamayacak derecedeydim.hemen ağlama isteği geliyordu.fakat 2...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. R. Sabri Yurdakul

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kaygı panik anksiyete

    İyi akşamlar akapunktur yaptırmayı düşünüyorum bende anksiyete ve kaygı çok yüksek birazda takıntı var bunlar için kaç seans akapunktur yaptırmam lazım ve iyi gelir mi

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Mustafa Karakan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x