Korona ilaçı ve dyloxia 30 bırakma sendromu

  • Hocam merhaba Geçen hafta çumartesi test yaptırdık virüs testim pozitif çıktı . 4 ay citoles 10 sonra son 1.5 aydır dyloxia 30 kullanıyordum ilaçı pozitifi çıkınca 1 hafta önce bıraktım birden.Çünkü bana doktor 2 ay önce istediğin zaman bırak başlangıç dozu zaten bölemezsin demişti Test CUMARTESİ Eklem ağrılarım ve baş ağrısı CUMA VE CUMARTESİ ( pazartesi geçti ) Dyloxia 30 ilaçı bırakma PAZAR Korona ilaçına başlama SALI Çarşamba günü halsizlik mide bulantısı başımı değişik hissetme . Düşük böyle kafam . Şimdi benim yaşıdığım bu durum dyloxia 30 bıraktım diye mi yoksa korona virüs ilaçı mıdır ? Şuan da dyloxia bırakalı 1 hafta oldu . Korona ilaçı bugün gece bitti

  • Doktor Cevabı:

    1,5 aydır kullandığınız dyloxia'ya doktorunuz 2 ay önce "istediğin zaman bırak" nasıl dedi? corona ilacı dediğiniz nedir? çok çeşitli ilaçlar var. kafanız karmakarışık görünüyor. daha iyi tedaviye ihtiyacınız olduğunu düşünüyorum. geçmiş olsun.

    tarihinde cevapladı.
  • Ben doktora ilaçsız atlatabilir miyim bu durumu dedim psikolojik baş ağrım vardı ve boğaz takıntım .istediğim zaman bırakayım mı dedim O da istersen bırak ilaçsız atlatabilirim dersen diye . Geçen haftaya kadar kullanmıştım Koronovirüs ilaçı ise favivar 200 mg

  • Doktor Cevabı:

    İlaç bırakmaya bağlı sorunlar (ilaç çekilme sendromu) şimdiye kadar sonlanmış olmalı; hala şikayetleriniz varsa nedenini araştırmak gerekir.

    tarihinde cevapladı.

Antalya Psikiyatri uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Hastalığım nevrotikmi psikotikmi

    Merhaba serhat hocam altı yedi seneden beri psikolojik sorunlarım var bir çok psikiyatriye gittim ilaç kullandım fayda göremedim şikayetlerim her kez bana bakıyor her kez benim hakkımda konuşuyor toplum içindeyken rahat olamıyorum devamlı bir kaygı hali var tam rahat olamıyorum beynim benim istemim...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Majör depresyon görme bozukluğu

    Derealizasyon deporsanalizasyon çok kötü hocam kendinden ve çevreden kopuyorsun , ömür boyu sürer mi ? akli dengemi kaybedermiyim ,kendimi delirmiş gibi hissediyorum?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fırat Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Majör depresyon görme bozukluğu

    Peki hocam hangi ilaçlar yapmaz?bide derealizasyon-deporsanalizasyon oluştu,bunun için tedavi edici ilaç varmı? teşekkürler iyi çalışmalar hocam..

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fırat Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Anksiyete ve lustral

    Hocam ben anksiyete bozukluğu ve beraberinde depresyon için doktor kontrolünde 10 gün önce lustral 50 mg kullanmaya başladım. başladığım günden beri carpintilarim ve huzursuzluğum daha da arttı. ilaca yeni baslamanin bir yan etkisi olabilir mi bu durum?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fırat Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Majör depresyon görme bozukluğu

    Klomipramin+paroksetin.aşırı ışık hassasiyeti de var hocam

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fırat Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Lustral başlangıcı

    Hocam ben anksiyete bozukluğu sebebiyle lustral 50 mg başladım 10 gün önce. ama şimdi kendimi çok daha mutsuz hissediyorum, olsumsuz düşüncelerim ve carpintilarim arttı. ilaç olumsuz etkilemiş olabilir mi?

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Ritim sorunu

    Hocam 2 yıl önce 6 ay boyunca neredeyse hergun gece uyandıran 140-160 arasi taşikardi basladi duzenli hizli.gittikce hızlanıyor sakinlesmeye calisinca yada ani sakinlestici veya bekleyince 10 dk içinde yavaslayarak geciyordu doktora gitmemiştim korkudan sonra ustune yürürken hizli tekleme oldu kalbi...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Zekeriya Arslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Aşırı dalgıngıl

    Merhabalar hocam biri benimle konuşunca bileyler anlatınca snki başka yere gidip gelyr aklım bi an duruyrm içinden bu sana anlatyr dinle dyrm dinlemiş gbi yapıyorum aşırı düşünyrm hocm napmalıyım

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Nihal Mumcu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Zestat 15 mg kullanımı

    Hocam merhaba. ben 6 aydır depresyon tedavisi için zestat 15 mg adlı ilacı kullanıyorum. internette mirtazapin etken maddesinin tiroid tümörlerine ve karaciğer tümörlerine aebep olabileceği yazıyordu. bu bilgi doğru mudur hocam? cevaplarsanız sevinirim

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Geçmişte takılı kalmak

    Merhabalar hocam geçmişle yüzleşip vedalaşamıyorum ve şuanki hayatımı bu yüzden bir düzene sokamıyorum ama bunu çok takıntılı bir şekilde yapıyorum dışarı yansıtmasamda içimde sürekli dünle bugünü kıyaslıyorum ve bunu yapmaktan kendimi alıkoyamıyorum bu yaptığım hastalık derecesinde birşey mi kendi...

    Doktor Cevabı:

    Psk. Dan. Okan Tiring

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Majör depresyon görme bozukluğu

    Hocam 3 yıldır majör depresyon tedavisi görüyorum görmem çok bozuk herşeyi gölgeli bozuk görüyorum gözlerim sıfır dereceymiş nörolojik birşeyde bulamadılar bu neden kaynaklanıyor olabilir hayatım karardı saygılar..

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fırat Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Hipotansiyon

    Yaşadığım heyecan ve kaygi bozukluğu nedeni ile doktor tavsiyesi ile dideral kullandım tansiyonum 10 a 6 çıkıyor sürekli ama bir şikayetim yok genel olarak hem tansiyonumu hem de ruh sağlığımı dengelemek için akupunktur tedavisini tavsiye eder misiniz

    Doktor Cevabı:

    Dr. Erdoğan Taş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Majör depresyon görme bozukluğu

    Hocam selamlar,3 yıldır majör depresyon tedavisi görüyorum görmem çok bozuk herşeyi gölgeli bozuk görüyorum gözlerim sıfır dereceymiş nörolojik birşeyde bulamadılar bu neden kaynaklanıyor olabilir?, pskiyatri doktorumda bişey diyemedi hayatımı kararttı gündelik işlerimi yapmakda çok zorlanıyorum say...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Adnan Cansever

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ibs ve artan şikayetler

    Hocam merhaba, bana ıbs teşhisi konmuştu, bir çok ilaç kullandım trankobuscas meteoplasmy gibi fakat bir etkisini göremedim. gluteni ve süt ürünlerini keserek diyet de uyguladım, bir faydasını göremedi, diyeti bıraktım. bağırsaklarım daha kötü olmaya başladıkça haşimato epilepsi, depresyon gibi prob...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Muammer Kara

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Lütfen yardımcı olun hocam sevgiler

    Hocam ben 19 yaşındayım 13 yaşından beri sinir hastasiyim ancak söyle doktorum bana risperdal abizol prozac ve daha adını unuttum ancak özelliği aynı olan ilaçlar verdi ilk kullanımda çok sakinlestirdi güzel fayda etti ancak hepsi sinirli bir olay yasadigimda etkisi geçti hangi ilaca başlarsa başlas...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Remzi Kutanis

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x