Köprüçük kemiği asimetrisi gögüs kafesi

  • ben 19 yaşındayım gögüs kafesimin sol üst ortaya yakın tarafında cıkıntı(şilik gibi) var ve sol köprücük kemigim yamuk(digerine göre daha aşşagıya iniyor yani aynı hizada bitmiyor.) bu şişlikden galiba güverçin gögüs ve skolyoz olmadıgını söyledi doktor bir caresi varmıdır?

  • Doktor Cevabı:

    Eğriliğin derecesinin ve size yarattığı fonksiyon kaybının olup olmadığını değerlendirmek gerekir. fiziksel açıdan sorun yaratmıyorsa

    tarihinde cevapladı.
  • Bir sorun yaratmıyor ama astsubaylar sınavına gircem gittiğim iki doktorda sorun olmayacanı söyledi ama köprücük kemiğinden asimetrilik belli oluyor sizce sorun olurmu? cevap verdiğiniz için teşekkür ederim

  • Doktor Cevabı:

    Bence engel olmaması lazım ama biliyorsunuz ki askerlik muayenelerine biz sivil doktorlar biraz yabancıyız

    tarihinde cevapladı.
  • Teşekkür ederim cevaplarınız için...


Ankara Göğüs Cerrahi uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Göğüste sertlik

    Merhabalar benim sol göğsümün üst kısmında göğüs kafesi üzerinde ele gelen dokununca ağrıyan bi sertlik var ara sırada göğsümde ağrı oluyo bunun nedeni ne olabilir şimdiden teşekkür ederim 🙏

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Ahmet Bülent Kargı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kunduracı göğsü

    Merhaba orhan bey.bende kunduracı göğsü rahatsızlığı var. boyum 1.86 ve kilom 69. kısa zaman içinde spora başlayacağım ve kilo alma diyeti uygulayacağım.yaklaşık 10 kilo almayı düşünüyorum. kilo almam sağlık açısından bir sorun teşkil eder mi? saygılar..

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Orhan Yücel

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sol ön üst göğüs kemikte şişlik ve ağrı

    Hayırlı günler hocam sol ön göğüs üstündeki kemikte diğer sağ tarafa göre şişlik ve sızlama şeklinde ağrı var. rontgen çekildi ve skolyoz denildi. sizinde fikrinizi de alabilir miyim?

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Orhan Yücel

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kaburga üzerinde

    Merhaba hıcam sağ kaburga üzerinde mi altindamı hiç acısı olmayan bir elimle dokunduğumda batma hissi gibi bir şey var ,bir de karnımı içeri doğru çekdiyimde sanki bir şey kaburga altina giriyor tekrar üzerine çıkıyor.ama hiç bir acı, sancma ,yanma gibi bir şey yok

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Ahmet Bülent Kargı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Göğüs kafesi

    Hocam iyi günler. bende göğüs kafesi şekil bozukluğu var. abartılacak düzeyde değil ama sağdaki göğüs kafesim soldakine göre daha yüksek ve bu çocukken yoktu. ya da olmadığını düşünüyordum. ergenlikle ise belirginleşmeye başladı fazlasıyla. ameliyat olduğumu düşünürsek kaç haftada kendimi toplarım?...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Cengiz Gebitekin

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Poland sendromu

    Hocam merhaba oğlum 9 yaşinda.2 yaşındayken poland sendromu teşhisi koyuldu.rehabilitasyonda fizik tedavi görüyor sadece.dirseğini hareket ettirdiğinde ara ara ses geliyor fizik hocası söyledi .bu normal mi

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Orhan Yücel

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Göğüsler arasında şişlik

    Merhaba hocam benim annemin iki göğsünün ortasında şişlik var ağrı yapmıyor kızarıklık da var hastaneye götürdüm mamografı çektirdiler sizce meme kanseri olma ihtimali var mı lütfen cevap verin

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Orhan Yücel

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Göğüs kafesinin sol tarafa doğru daha çıkık olması

    Saygıdeğer hocam selamlar, iyi çalışmalar. ben 18 yaşındayım. son birkaç aydır fark ettim ki göğüs kafesim sol tarafa doğru daha çıkık duruyor sağa kıyasla. kemik sanki daha dışa çıkıntı yapmış gibi. herhangi bir ağrı veya rahatsızlık vermiyor. aynada baktığımda gördüm. sizce önemli bir şey olabilir...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Orhan Yücel

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kunduracı göğsü

    Merhabalar hocam 8yaşındaki oğlumun doğuştan içe doğru çöküklük var bunun için ne yapa biliriz yardımcısı olurmusunuz

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Köksal Yurda Eken

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Göğüs deformasyonu

    Sayın orhan hocam sizinle ilgili olumlu yorumları okuyarak bize yardımcı olabileceğinizi düşündüm. ben bursadan yazıyorum. istanbula gelip size muayene olamayacağımız için bize göğüs deformasyonu ile ilgilenebilecek bursadan bir doktor öneriniz olabilirmiydi acaba....çok teşekkür ediyorum saygılarım...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Orhan Yücel

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gogus kafes

    Hocam merhaba 24 yasındayım sol gogus kafesınde şişilik var bazen nefes alamıyorum dıgerıne göre cok çıkıntılı sebebı ne olabilir

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Orhan Yücel

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kaburga çıkıklığı

    Sol göğüs kafesinin bitme noktasındaki kaburgam aynı taraftaki kemikten biraz daha çıkıntılı 16 yaşındayım ağrı yanma sızı bir şey yok.sorun teşkil eder mi ?

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Serdar Şen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kunduracı göğsü

    Merhabalar 14 yaşındaki oğluma 2.8 derecesinde kundurca göğsü tanısı konuldu vakum bell tedavisi hakkında ne düşünüyorsunuz bu uygulamayı yapıyormusunuz

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Ahmet Bülent Kargı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Göğüs kafesi üstündeki şişlik

    Hocam merhaba 22 yaşında bir bayanım bundan yaklaşık 5 ay kadar önce göğsümun hemen üstündeki claviculanin hemen altındaki sol costa kemiğimin iman tahtasina (aslinda o kosta tamamiyle diğerine göre büyük ve şişkin hissediyorum elle palpe ettigim zaman)olan doğru kismi ayni hizasindaki yani sağ tara...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Orhan Yücel

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kaburga da kemik iltihabı

    Hocam mrb. annem 21 yıllık meme ca 'li.haziranin başından ameliyatlı memesinin alt kesişim noktası delindi ve iltihap akmaya başladı.o zamandan beri antibiyotik kullanıyor.bu süre zarfında kültür,kan tahlili,bt,mr,pet,meme ultrasonu hepsi çekildi.16 gündür de uludağ tıp fakültesinde yatıyor.14 günl...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Ahmet Bülent Kargı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x