Koronavirüs (COVID-19) ile ilgili bilgilenmek için Sağlık Bakanlığı ve Türk Tabipler Birliği sitelerini ziyaret edin.

Köpeklere gıda takviyesi

  • Selam Erdi Bey: Dogo argentino cinsi köpeğimin beslenmesini özenle yapıyorum bazı arkadaşlarımın tavsiyesi üzerine köpeğin suyuna protein tozu veya L-carnitine ver iyi gelir dediler bu gıda takviyeleri bildiğiniz gibi sporcuların güç takviyesi için kullandıkları güvenli takviyeler ama ben veterinere sormadan böyle birşey yapmak istemedim kullansak zarar mı getirir yoksa faydamı ?

  • Doktor Cevabı:

    Veteriner Hekim Erdi Akyürek

    Veteriner

    Kullanmak istediğiniz ürünler insan ürünleri mi ?

    tarihinde cevapladı.

İstanbul Veteriner uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Muhabbet kusumun sorunu ne olabilir?

    Merhaba erdi bey, 2 aylik muhabbet kusum var aldıgımdan beri dışkısında sindirilmemiş yem var sürekli iki farklı veterinere götürdüm ilk doktorumuz kursakta mantar var dedi sirke mantar ilaci vs kullandik gecmedi baska veterinere goturdum bakteri vardir dedi antibiyotik verdi yine gecmedi. cok yeme...

    Doktor Cevabı:

    Veteriner Hekim Erdi Akyürek

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Muhabbet kuşu

    Merhaba iyi gunler hocam muhabbet kuşumuz gece nefes alırken ince ses çıkartmaya başladı ve uyuyamadı şimdi iyice kötü oldu nefes almakta zorlanıyor yardım lütfen

    Doktor Cevabı:

    Veteriner Hekim Erdi Akyürek

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sürekli kaşınma ve bölgesel tüy dökme

    Merhaba, cennet papağanım var. yaklaşık 1 hafta önce kuşumun kaşındığını fark ettim. boynunun yan tarafını yoluyor. sürekli kafası orda. baktığımda derisi kalınlaşmış ve siyah bir nokta gibi bişey var.sprey aldım dün itibari ile uyguladım ama bir sonuç alamadım. corona salgını olduğundan dışarı v...

    Doktor Cevabı:

    Veteriner Hekim Erdi Akyürek

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Sürekli kaşınma/ bölgesel tüy dökülmesi

    Merhaba, cennet papağanım var. yaklaşık 1 hafta önce kuşumun kaşındığını fark ettim. boynunun yan tarafını yoluyor. sürekli kafası orda. baktığımda derisi kalınlaşmış ve siyah bir nokta gibi bişey var.sprey aldım dün itibari ile uyguladım ama bir sonuç alamadım. corona salgını olduğundan dışarı v...

    Doktor Cevabı:

    Veteriner Hekim Erdi Akyürek

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sultan papağanı

    Sultan papağanımın kanadında top gibi bir şişlik var normal tünekte dururken kanadının şiş olduğu belli oluyor çözümü için bekliyoruz teşekkür ederim

    Doktor Cevabı:

    Veteriner Hekim Erdi Akyürek

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Muhabbet kuşun kanadının kan toplaması

    Yaralı olsada uçmaya çalışıyor kırık gibi gözükmüyor sadece etinde şişlik kan var tesekkür ederim 😊 en kısa zamanda götürürüm

    Doktor Cevabı:

    Veteriner Hekim Erdi Akyürek

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Muhabbet kuşun kanadının kan toplaması

    Muhabbet kuşum demire çarptı ve kanadın altında kan topladı bir parmak büyüklüğünde şuan bir krem fln önerirmisiniz? veterinere gidicek param yok.

    Doktor Cevabı:

    Veteriner Hekim Erdi Akyürek

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kedilerde kızgınlık dönemi

    Erdi hocam merhaba! 1.5 yaşında dişi british cinsi kedim var. 4 gündür arkadaşımın kedisi ile birlikteydi. birkaç kere çiftleştiler. bugün evimize geri geldi fakat sanki hala kızgınlık dönemindeymiş gibi garip garip miyavlıyor, yerlerde sürünüyor. ben çiftleştikten sonra tüm bu sıkıntılar bitecek di...

    Doktor Cevabı:

    Veteriner Hekim Erdi Akyürek

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Anal kese hakkinda

    Merhaba. pug cinsi 2 yasinda köpeğim var. kopegimizin gecen sene kopegimizin anal kesesi doldugu icin bosalttirdik fakat her boşalttirmamizda dolmasi bi oncekine gore daha erken oldu. suanda haftada bi boşaltıyoruz.. bununla ilgili ne yapmamiz lazım

    Doktor Cevabı:

    Veteriner Hekim Erdi Akyürek

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Tüy dökme dişi kedi

    Kedim 10 aylık dişi scottish iki hafta önce kızgınlık dönemini geçirdi fakat daha kısırlaştırmadık. son zamanlarda çok fazla tüy dökmeye başladı. tutup çektiğimde elime birsürü tüy geliyor. bunun sebebi nedir ve ne yapmalıyız? teşekkürler :)

    Doktor Cevabı:

    Veteriner Hekim Erdi Akyürek

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Tuvalet sorunu

    İyi akşamlar erdi bey. kedim normalde kabından başka bir yere tuvaletini yapmaz. 2 gündür sürekli farklı yerlerde yapmaya çalışırken görüyorum. hiç yaptığını görmedim hep yakaladığımda tuvaletini yapar pozisyonda kendini zorluyor. kızıp yerine götürüyorum ama tuvaletini nadiren yapıyor. yemek olarak...

    Doktor Cevabı:

    Veteriner Hekim Erdi Akyürek

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Civciv sağlığı

    Merhaba iyi çalışmalar 3 hafta önce 1 haftalık 50 tane civciv almıştık arka arkaya ölmeye başladılar sorun nedir çözüm nasıl olur teşekkürler

    Doktor Cevabı:

    Veteriner Hekim Erdi Akyürek

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kısırlaştırılmış kedi

    Merhaba; evde şu anda 4 tane kedim var. bir tane yavrusu olan kedim ve 2 yetişkin kedim birde yeni kısırlaştırdığım kedim var. kısırlaştırdığım kedim için kısır kedi mamasına geçmem gerekiyor fakat evdeki kedilerle aynı mamayı yiyorlar. diğer kedilerimde kısır kedi maması yese sıkıntı olur mu ? yada...

    Doktor Cevabı:

    Veteriner Hekim Erdi Akyürek

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kedimin huzursuzluğu

    Buraya yazdıktan sonra bi cok yerde arastırma yaptım hepsi bu dönemi işaret ediyo. yine de cvpladığınız için çok teşekkür ederim içim rahatladı 😊

    Doktor Cevabı:

    Veteriner Hekim Erdi Akyürek

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kedimin huzursuzluğu

    Mrb doktor bey.tahmini 7-8 aylık olan bahçede baktığımız dişi kedimiz son 4-5 gündür çok huzursuz. sürekli mırıltı miyavlama arası sesler çikarıyo ve arka patilerini karnına çekerek sürekli yatıyo titriyo gibi ama rahatta hareket ediyo. istahında azalma var. acı mı çekiyo acaba çok üzülüyorum.kücük...

    Doktor Cevabı:

    Veteriner Hekim Erdi Akyürek

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x