Kokulu akıntı

  • 43 yaşındayım...4 gündür önceden olmayan kokulu akıntı az miktarda geliyor..1 ay önce smearr testi yaptırdım birşey yok denildi..neden olabilir tekraar gideyimmi doktora..tedavisi nedir ..kaşıntım yok....şimdiden teşekkürler

  • Doktor Cevabı:

    Bu durum genellikle bakteriel vajinozis adı verilen kokulu akıntıya neden olan bakteriel enfeksiyondan meydana gelir. kültür sonucuna göre tedaviniz planlanır. hoşçakalın

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Vajinal akıntı

    Merhabalar,iyi günler. ben 20 yaşındayım bir süredir vajinadan kötü koku alıyorum akıntım gelmiyor bazen sarı oluyor iç çamaşırında bazende beyaz şekilde tortu gibi şeyler oluyor öncesinde idrar yolu enfeksiyonu vardi ilaç kullanmıştım. ağrı sızı gibi şikayetlerim yok sadece koku rahatsız ediyor her...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. H. Yeşim Yerçok

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • İdrar tahlili

    Merhaba 2 gün önce tekrarlayan kokulu akıntı ve idrarda yanma şikayetiyle doktora gittim idrar ve kültür testi yapıldı boyalı mikroskopik inceleme bol epitel görüldü. döderlein basili az boyasız direkt mikroskop inceleme bol epitel bol lokasit görüldü. vagen cerviks değer normal vajen florası üredi....

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Murat Dede

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Adet olamama

    Adet olamıyorum hormon tahlillerim ve ultrason muayenem normal her şey yolunda deniliyor ama ben adet göremiyorum çocuk istiyorum hormonsal olarak gebe kalmaya bir sakınca yok deniliyor fakat sarı kokulu akıntım var nedeni ne olabilir

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. H. Yeşim Yerçok

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Mixovul sonrasi turuncu akıntı

    Hocam merhaba benim yaşım 24 ben hijyenik olmayacak şekilde mastürbasyon yaptim defalarca. uzun süre doktora gitmedim 1 yıl. ve alt karın ağrısı koyu renkli ve kötü kokulu akintilar gelmeye başladı. ayrica önceden düzenli olan adetim artik hiç olmamaya basladi. son 3 aydir adet olamiyorum. doktor ad...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Seval Taşdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Genital akıntı

    Merhaba hocam benim sorum genital akıntı hakkında yogurt görünümlü yogun kıvamlı balık kokulu aylardır 4 farklı doktor ve ilaç fitil kullanmama ragmen devam eden bir akıntı evliyim nasıl bir tedavi ve ilaç kullanmam gerekiyor aydınlatırsanız şimdiden teşekkür ederim iyi çalışmalar.

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Muhammet Erdal Sak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Genital akıntı

    Genital akıntı merhaba hocam benim sorum genital akıntı hakkında aylardır süren yogurt kıvamında beyaz a yakın çok açık sarı yogun kıvamlı balık kokulu 4 hekime gidip farklı hap fitil kullanmama rağmen hala geçmeyen bir akıntım var ne yapmalıyım 3 aydır evliyim

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Atilla Köksal

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Genital akıntı

    Merhaba hocam benim sorum genital akıntı hakkında aylardır süren yogurt kıvamında beyaz a yakın çok açık sarı yogun kıvamlı balık kokulu 4 hekime gidip farklı hap fitil kullanmama rağmen hala geçmeyen bir akıntım var ne yapmalıyım 3 aydır evliyim bu konu yüzünden çok sıkıntı yaşıyoruz yardımcı olur...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kedi sağliği

    Merhabalar erdi bey.1 bucuk yasinda cins olmayan sokaktan sahiplendigim dişi bir kedim var. yaklasik 1 haftadir üçüncü göz kapaği diye adlandirilan goz kapagi gozunun ustune geliyo ve neredeyse göz bebegini kapatiyo. iştahında bi sıkıntı yok. ancak çok ama çok az kilo kaybı oldugunu soyleyebilirim....

    Doktor Cevabı:

    Veteriner Hekim Erdi Akyürek

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gebelikte akinti

    30+4 günlük hamileyim. günde bir iki kare sarı renkli akintim oluyor kaşıntımda var bu normal mi doktor kontrolume 2 2 hafta var hemen gitmeli.iyim doktora bi sakıncası var mı bebeğime yoksa bekliycem günümü bilgi verir misin acil rica etsem

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Mehmet Fırat Mutlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Sarı renkli kokulu akıntı

    Hocam merhaba.31 yasindayim bekarım. bir sorum olacakti. benim uzun suredir devam eden akintim var sarı renkte. suan cikolata kisti ic8n visanne adinda bir ilac kullaniyorum ve akintim dahada artti. acaba enfeksiyona bagli bir durummudur yoksa daha ciddi bir sebebi var midir? tesekkur ederim.

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Ayşe Kara

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Genital bölgede yara

    Hocam iyi akşamlar. genital bölgemde, anal bölgede ve tam ikisi arasında çok sayıda su toplaması şeklinde yaralar mevcut ve vajina girişinde,vajina dudaklarında iltihaplı açık yaralar var içi sarılı beyazlı sanki uçuk olmuş da patlamış gibi. çok miktarlı sarılı kahverengili kötü kokulu akıntım var.p...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Sevim Turhan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kızlık zarı

    Haklısınız irem hanım bir diger sorumda benim vajinal akintim fazla yani sarı kokulu bazen süt kesigi gibi oluyo bunun nedeni nedir ? birde vajinamdan hava gelmesi normami ? dedigim gibi kilolu bi kisiyim acaba bundan mi kayanklaniyor boyle lavobaya gittigimde bacagimi acip kapadigimda hapsurdugumda...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. İrem Güler Özgür

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kürtaj sonrası

    Hocam merhaba 5 hafta önce kurtaj oldum ve ağır kokulu bi akıntım var şuan sarı renkte peynir kesiği gibi oluyo sebebi nedir sizce bu normal mi bir de kurtajdan hafta sonra ilişkiye girmek sıkıntı oluşturur mu ilişkin sonra hafif bi kanamam da oldu

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Sevim Turhan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Vajinal kasıntı

    Hocam merhaba vajinamdan regl sonrası kötü kokulu sarımtırak bir akıntı geldi ve devam ediyor bir de kaşıntı var iç kısımda yanma hissi veriyor sizce ne yapmalıyım?

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Ayşe Meryem Uslu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Enfeksiyon

    Mrb hocam bnm kaç gundur akintim kokulu ve idrar yaparken yanma ve agrim vardi 2 aylık evliyim doktora gittim ve vajinit olduğunu söyledi krem ve vajinal ovül fitil verdi etkisini gösterimi acaba tşk simdiden

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Nermin Köşüş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör




.
x