Klomen ve testosteron

  • hocam rutin bir kontrol sırasında testosteronumun düşük olduğu ortaya çıktı. Doktor 2 hafta sonra tekrar bakalım dedi, 2 hafta sonra total testosteron değerim yine düşük çıktı. Serbest testosteron değerine bakıldı, o da düşük çıkınca endokrinoloji doktoru hipofiz mr'ı istedi. Hipofiz mr'ımda küçük bir adenom tespit edildi ama doktor korkulacak bir şey olmadığını 'klomen' isimli bir ilacı vereceğini, bu ilacı 25 gün kullan 5 gün ara ver şeklinde 3 ay boyunca kullandıktan sonra değerlerimin normale dömesini beklediğini söyledi. Doktorun verdiği 'klomen' isimli ilacı yaklaşık 1 aydır kullanıyorum, eskisinden daha fazla cinsel isteksizlik ve ereksiyon problemi yaşamaya başladım. İnternette, ilacın daha çok bayanlarda yumurta gelişimi için kullanıldığı yazıyor bu yüzden erkeklerde böyle bir yan etki çıkıp çıkmadığını bulamadım. Böyle bir yan etkisi mevcut mudur, mevcutsa kalıcı mıdır? sizce doktor 'klomen' ile doğru tedavi mi yapmaktadır hocam?

  • Doktor Cevabı:

    Geçici bir etkidir. doktorunuzun takibinde kalın

    tarihinde cevapladı.

İstanbul Ürolog uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Baskı nedeni

    İlk önce merhaba. 1 yıldır bir sorun ile karşılaşıyorum. testis'in hemen altında makat bölgesine yakın bölgede bir şişlik hissediyorum ve bu durum ereksiyon olduğum zaman bir baskı ya neden oluyor ve ereksiyon olamamı engelliyor, sanki o kitleye benzer şey baskı nedeni ile tutuyor gibi....

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Hüseyin Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sertleşme problemi- erken boşalma

    Hocam yarın randevu alcamda saat kaça kadar hastane açıktır hafta içi mesaıye yetısemedığımden ancak cumartesı gunu randevu alacam

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Hüseyin Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Penis eğriliği

    Iyi günler ben antalyada yaşıyorum daha önce hiç üroloğa gitmedim biraz utanıyorum ve korkuyorum internette sizi gördüm gelmeden önce bir şey sormak istiyorum doğuştan penis eğriliğim var bunun tek tedavisi ameliyat mı

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Mehmet Sarıer

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Ağrı ve boşalma

    Hocam merhaba . hocam ben boşaldıktan sonra penisimin kökünde ağrı oluyor sanki penisimin içi kurumuş gibi garip bir his oluyor . idrarımı yaptıktan sonra ağrı hafifliyor ve o kurumuş hissi kalkıyor . daha önceden böyle olmuyordu ama yaklaşık 3-4 aydır böyle sorun ne olabilir

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Mehmet Sarıer

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Venöz kaçak

    Cevabınız için teşekkür ederim. bu sorunumdan dolayı bir uroloji uzmanina basvurdum ve kendisi psikolojik olduğunu söyledi. lifta 5mg 3 ay iç anlarsın dedi. bu ilacı kullanarak çok iyi düzeyde erekte oldum. bu ilacın bu sekilde işe yaramasıyla venöz kaçak yoktur diyebilir miyiz? çünkü doktorlar risk...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Muharrem Murat Yıldız

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Cinsel sorun

    Merhaba.22 yaşındayım.doktor şimdi ona karşı bir şeyler hiss etdiyim kadının etrafındayken ve ya elinden tutarken falan çok ihtiraslanıyorum.cinsel orqanımdan hiç duraksamayan şeffaf yapışkan bir sıvı geliyor.bu beni çok rahatsız ediyor haliyle.bu normalmidir ? doktora gitmelimiyim bu konu için?

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Kemal Topaloğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Inmemiş testis ameliyati sonrasi

    Tüp bebek denedik sperm 0 cikiyor negatif

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Levent Türk

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Penis egriligi

    Penis egriligi amaliyatının maliyeti ne kadar..............................................................................

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Coskun Şahin

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Cinsel uyaran azaltma

    Hocam cinsel uyaranı nasıl azaltabilirim? ne gibi şeyler ile cinselliği aklıma çıkarabilirim? yardımınıza ihtiyacım var.

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mehmet Şevki Sert

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Venöz kaçak

    Merhabalar, 24 yaşıdayım. mastürbasyon boyunca sertliği koruyup, elimi çektiğim andan itibaren 10 15 saniye arasında sertliği kaybediyorum. bu durumda venöz kaçak diyebiilr miyiz? masturbasyon sırasında sertliği korumak, venöz kaçak yoktur anlamına gelir mi?

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Muharrem Murat Yıldız

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Peniste plak

    Merhabalar peniste plak oluşumu nasıl gider doktora gittim yırtık yok dedi fakat penisin belli yerlerinde dama gibi oluşumlar var ve bastırınca içeride sıvı gibi birşey oldugunu hissediyorum

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Serkan Altınova

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ereksiyon sorunu var mı yok mu

    Hocam ben yıllar önce penis zedelenmesi yaşamıştım ve şuanki ereksiyonum sağlıklı mı diye öğrenmek için penil doppler usg yaptırdım ama stresten ereksiyon olamadım... hocam boşalırken veya kegel kaslarımı bir miktar kastığımda taş gibi sert oluyor ama ayağa kalkarsam veya elimi penisimden çekersem...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Ali Nejat Eğilmez

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Penis kalinliği

    Merhaba hocam 18 yaşına daha yeni girdim ergenlikte çok kilo aldım ondan önce kilolu değildim güzel vücudum vardı tam ergenlik zamanları aşırı kilo aldım kasık bölgemde yağlanmada var şuan penis boyu 13.5 cm ve kalınlığı cetveli üstüne koyduğumda soldan sağa 3.5 cmden büyük 4 cmden küçük kasık yağl...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Abdullah Akkurt

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kıymetli şevki hocam yardımcı olursanız çok sevinirim

    İlginiz için çok teşekkür ederim hocam.zarar verebilir derken herhangi bir alerjik reaksiyon gibi mi kalıcı olarak bir şey değildir umarım.herhangi bir kızarıklık vs yok hocam.bundan sonra su bazlı kayganlaştırıcı kullanmak daha uygun olacak sizlerin bilgi ve düşünceleriniz çerçevesinde.saygılarımla...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mehmet Şevki Sert

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kıymetli şevki hocam yardımcı olursanız çok sevinirim

    İyi günler değerli şevket hocam.sizlere bir şey danışmak istiyorum.lütfen kusura bakmayın.genç bekar bir erkeğim.kayganlaştırıcı için bir kaç kez zeytinyağı kullandım herhangi bir zararı olabilir mi acaba?yoksa su bazlı kayganlaştırıcılar kullanmam daha uygun mu olur.saygılar.

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mehmet Şevki Sert

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x