Kızlık zarım bozuldu mu bilmiyorum

  • merhaba hocam . erkek arkadaşımla ilişkiye girdik 1 kere arkadan zorla yaptı 7-8 kere isteyerek oldu . öndende yapmaya calıştı kan geldi ama arkadan mı öndenmi geldi bilmiyorum . sevgilimi çok seviyorum ama bakire çıkarsam ayrılıcak benden. tecavüz ettiğini şikayet edicem dedim ve diyorki arkadan girilen ilişki ortaya çıkmıyor raporlarda . zor durumdayım :(

  • Doktor Cevabı:

    Kızlık zarınızın durumunu muayene ile değerlendirmek gerekir. fiili livata yani arkadan ilişkiye girip girmediğinizi de muayene ile anlayabiliriz. randevu için tel: 0216-3851715

    tarihinde cevapladı.

İstanbul Kadın Doğum uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Kızlık zarı

    Hocam merhaba bircok yorum var. ben artık kendimden şüphe eder hale geldim. ergenlikte mastürbasyon yaptığım oldu. onda da hatırladığım oraya cisim girmediği, cisme surtunmedigim ama üstümde iç çamaşırı ve ince eşofman vardı. yüzüstü yatarak koltukta hafif baskılama oluyordu. parmak ile el ile hiçbi...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Sevim Turhan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kızlık zarı...

    Aysu hanım merhaba size bir sorum olacak benim bugün sarı akıntım var ve gelmeye devam ediyor ve sanki içinde kan ve açık renk kahverengi var bunun kızlık zarı ile ilgisi var mı çünkü vajinanın içini peceteyle siliyorum ve suyla vajinanın içini yıkıyorum kızlık zarı bu şekilde bozlur mu ve 2 sorum m...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Aysu Nida Dai

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kızlık zarı sağlam mı

    Hocam cevapladığınız için teşekkür ederim vajinadaki yanam abartma kaşıntı neden olmuştur sebebini öğrenebilir miyim

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Canel Çınar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kızlık zarıı

    Hocam son bir soru sormak istiyorum kusura bakmayın internettekilere bakınca içime bi kurt düştü ordakilerde karadelik gibi içi boşluklu gözüküyo aynayla baktığımda iç boşluğu göremiyorum duvar var içerde bu şekli görmem zarın yapısı hakkındaki fikri değiştirirmi illa o boşluğu görüp mü zarın yapıs...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Aysu Nida Dai

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Vajina girişinde et sarkması

    İyi günler hocam benim vajina girişinde et parçası var sarkmış küçük dudak büyük duraklardan bahsetmiyorum onları açtıktan sonrada et parçası var vajina girişinde yani vajinam var adette oluyorum sadece girişte et sarkmaları var bu normal bişey mi yani bı zararı var mı psikolojik olarak gerçekten be...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Aysu Nida Dai

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Lütfen yardım edin lütfen

    Aysu hanım merhaba pazartesi akşamı kardeşim le oynarken ayağıyla vajinama baskı yaptı ve o baskıyla vajinam acıdı ve ben onu hemen geri çektim15 saniyelik bişeydi ve ağrı 10 dk sonra geçti ve ben namaz kıldığım için iç çamaşırıma peçete koyarım ve saat dokuz civarı lavaboya gittiğimde sarı akıntım...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Aysu Nida Dai

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kızlık zarı sağlam mı

    Hocam merhaba utanarak söylüyorum bundan üç dört yıl önce olmuştu. üzerinde çamaşır olmadan yumuşak yastıkla yapılan masturmasyonla kızlık zarı yırtılır mı. herhangi bir cisim koymadım fakat sonrasında vajinada aşırı kaşıntı yanma batma oldu. bu neden olmuş olabilir. acaba yırtıldı mı yada enfeksiyo...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Canel Çınar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kizlik zari

    Merhaba kemal hocam çok çok stresliyim lutfen bana yardim esin anksiyetem asiri arttti. erkek arkadasim vajinama eliyle sert bi sekilde bastirdi baski uyguladi bu uzun degildi ama sertti. kiyafetlerim vardi ic camasiri ve esifman acana bu sekilde giris olmus mudur ? kizlik zari zarar gorur mu ? dr g...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Kemal Hükmen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kizlik zari

    Günaydın sevim hanim eekek arkadasimin ustunde otyrur sekilde eliyle anus bolgesinden tutarak vajinama eliyle bastirdi baski uyguladi. ic camasiri ve esofmanim vardi baski kisa surdu ama sert bastirdi bunun sonucunda iceriye bi sey girmis midir kizlik zarimda bi problem var midir ? ikk gece kanar mi...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Sevim Turhan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kızlık zarı

    Hani kızlık zarınin kenarı yüksek olurda vajina girişi görünmez ya onun gibi düşünün .kızlık zarımin bi kenarı vajina girişini kapatiyor çünkü bağlı olduğu yerden ayrılmış.vajina girişi görünmüyor ilerde sıkıntı olur mu

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. H. Yeşim Yerçok

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kızlık zarıı

    Yani bi sıkıntı yok değilmi hocam peki kanama olurmu çentikler ve genişliği buna engelmidir.?

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Aysu Nida Dai

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kızlık zarı

    Merhaba hocam size birşey danışmak istiyorum benim için çok önemli artık düşünmekten kafayı yiyeceğim ben üzerinde mutlaka iç çamaşır ve pijama varken masturbayon yapıyordum ama bazen sert baskı olduğu oluyordu. regl dönemlerinde de yaptığım için kan gelip gelmediğini bilmiyorm dikkat etmedim ayna i...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Kemal Hükmen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kızlık zarı

    Yesim hocam merhaba.kız arkadasimla birlikte olmadik tam anlamiyla, acı duydu bende geri cekildim henuz birlikte olduk bile sayilmayacak durumda o an kızlık zarı kanamadı. sonra disarda dolastik ayrildik evine gittiginde pembemsi ve cok hafif sekilde kan gibi bise gordum dedi. aradan 2-3 gun sonra h...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. H. Yeşim Yerçok

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kızlık zarı sağlam mı

    Hocam çok teşekkür ederim cevapladığınız için bir sorum daha var. vajinadaki olan yan ma batma kaşıntının sebebini öğrenebilir miyim

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mehmet Ali Ceylan Erden

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kizlik zari

    Merhaba hocam aylardır bu konu beynimi kemiriyor erkek arkadasim vajinama eliyle ice dogru bastirdi kiyafetlerim vardi esofman ve camasir hocam bozulma ihtimali var mi sert bir sekilde bastirdi lutfen yardimci olun

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x