Kızlık zari

  • Mrb hocam vajina icine.girmeden klorist oksamayla.organzm olmak kızlık zarına zarar verirmi ve hocam kızlık zari hakkinda bilgi verirmisnz lütfen


Eskişehir Kadın Doğum uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Kızlık zarı

    Merhaba hocam ben her zaman üzerimde iç çamaşırı ve pijama varken avuç içi baskısı gibi ama daha çok üst bölgeye olacak şekilde yani öyle yapmaya çalışıyordum masturbasyon yapıyordum hatta reglken ped varken de yapıyordum. i̇nternette bu konuya çok taktiğim için araştırma yaparken gördüm bir kişi be...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Ayşegül Alkılıç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kızlik zarım bozulmuş mudur

    Hocam merhaba lütfen cevap verin benim parmak yada herhangi bi cisim girişi olmadı kızlık zarı çeşidim dentikuler olandan .bi ara koltuğa oturdum biraz geçti ani bi acı hissettim hani bıçak deriyi keser ya aynı o şekil.kalktım koltukta herhangi bi kesici bir şey görmedim lavaboya gittim...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. H. Yeşim Yerçok

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kızlık zarı

    Hocam merhaba regliyim bitimine 2 gün falan kalmıştı kanamamın 5 günündeydim çok değil ama az az kanamam oluyordu ve vajinama giriş için bir baskı oldu hocam giril sağlanmadı sanki bir duvar vardı içeriye giriş olmadı herhangi bir kanama da göremedim fakat lavaboya gidince idrarımla beraber kan geld...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Ayşegül Alkılıç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kızlık zarı

    Hocam merhaba ben 21 yaşındayım yaklaşık 5 senedir klitoral mastürbasyon yapıyorum ancak son zamanlarda yaptığımda kendimi kötü ve suçlu hissediyorum ve bırakmaya çalışıyorum. ancak bu sefer de bazı rüyalar görüyorum ve bu yüzden gece bacaklarımı sıkarak kendi kendimi tatmin ediyorum. bu istemeden o...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Ayşegül Alkılıç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kızlık zarı

    Hocam çok teşekkür ederim rahatsız ediyorum tekrardan ama ben bir şey daha sormak istiyorum cevaplarsanız çok çok sevinirim içimdeki sıkıntıdan kurtulmak istiyoruz artık ayna ile gördüğümüz et parçası delikli bir tek deliği var burası mı hymen yoksa deliğin içi midir nolur cevaplarsanız çok büyük sı...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Ayşegül Alkılıç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kızlık zarı

    O zaman doktor bana neden bir şüpheyle ilişki yaşayıp veya ona benzer bir şey yaşayıp yaşamadığımı sordu yaşamadım dedikten sonrada kızlık zarında yırtık mırtık yok dedi doktora yaşamadım dedim diye mi kızlık zarına zarar gelmemiş dedi doktor yoksa muayene sonucu gerçekten sağlam gördüğü için mi

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Sevim Turhan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kızlık zarı

    Doktor hanım iyi akşamlar rahatsız ediyorum kusura bakmayın erkek arkadaşımla üzerimizde kıyafetler varken onu iç çamaşırı eşofmanı benimde iç çamaşırım ve ince kumaş pantolon vardı bol üstümdeyken o bölgeye baskı uyguladı biraz acı ve yanma oldu ertesi gün kahverengi akıntı geldi herhangi bişey olm...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Külal Çukurova

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kizlik zari

    Merhaba hocam erkek arkadasim onun ustinde oturur vaziyette vajinama zarin oldgu yere eliyle sert bastirmisti bu bastirma anus bolgesinden tutarak yukari dogru 5 sn bastirma o anlik aciylq kendimi geri cektim zaten ve bitti .kiyafetler var bu sirada esofman ve camasir . yani zar elle sert baski ile...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Aysu Nida Dai

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kizlik zari

    Merhaba doktor hanım nasılsınız bir sorum olacaktı. erkek arkadasimin uzerinde oturur vaziyetteiken vajinama anüs bolgesinden tutsrsk eliyle bastirdi. 5sn bu baski bile degildi ama hissedilirdi. kiyafetlerim vardi . ic camasiri ve esofman . zarim da problem var midir hocam ? bütünlük korunuyor mudur...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Sevim Turhan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kızlık zarı

    Doktor bey iyi akşamlar ben kızlık zarımı inceledim de bir şey sorucam anuler tipli 0 şeklinde ve bir kesik yırtık ya da çizgi gözükmüyor. tabana inmeyen dediğiniz noktalar 3-4-5-6-7-8-9 noktaları mı orasında hiç yırtık yoksa kız anatomik bakire mıdır? delik genişte olsa. delik 0 şeklinde ıkındığı...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Kemal Hükmen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kızlık zarı nasıl bozulur

    Hocam iyi akşamlar rahatsız ediyorum kusura bakmayın erkek arkadaşımla üzerimizde kıyafetler varken onu iç çamaşırı eşofmanı benimde iç çamaşırım ve ince kumaş pantolon vardı bol üstümdeyken o bölgeye baskı uyguladı biraz acı ve yanma oldu ertesi gün kahverengi akıntı geldi adetime 2 gün vardı herha...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Kemal Hükmen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kızlık zarı

    Hocam merhaba size sormak istedim sorular var lütfen cevaplarmısınız. takıntı haline getirip sürekli kızlık zarına bakıyordum kloritisin olduğu bölgeden bazende makatın olduğu bölgeden acıyordum neredeyse hergün bakıyordum delik basta kücüktü sanki idrar deliğine doğru yırtılmıs gibi cünkü ıkındığım...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Kemal Hükmen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kızlık zarı

    Hocam merhaba size sormak istedim sorular var lütfen cevaplarmısınız. takıntı haline getirip sürekli kızlık zarına bakıyordum kloritisin olduğu bölgeden bazende makatın olduğu bölgeden acıyordum neredeyse hergün bakıyordum delik basta kücüktü sanki idrar deliğine doğru yırtılmıs gibi cünkü ıkındığım...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Akin Savci

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kızlık zarı

    Doktor bey merhaba arşivinizi okudum ama internetteki bilgiler beni çok korkuttu. kızlık zarı hakkında bilgi alacaktım. i̇nce kıyafet ve iç çamaşırı varken dış bölgeye baskı uygulayarak basınç ile mastürbasyon yapıyordum uzun süredir. deliğe parmağım hiç gitmedi küçük dudaklara bile parmağımla arası...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Kemal Hükmen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kızlık zarı

    Merhaba size soru sormak istiyorum sizi çok seviyorum lütfen cevaplayın ben genital bölgemin dış dudaklarını öne doğru 3 yada 4 kez asıldım öne çekiştirdim vajina girişindeki et görünür oldu yani kızlık zarına zarar olur mu kan yahut bir acı hissettiğimi hatırlamıyorum ama çok korktum bayağı genişle...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Ayşegül Alkılıç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x