Kizlik zari

  • Hocam merhaba İyi calismalar hocam ben cocuk yaslarimdan ustumde kiyafetlerim varken yataga yuzu asagi uzanarak icime asla giris yapmadan surtunerek mast yapiyorum yapdigimin mast oldugunu bilmiyordum sadece zevkden dolayi yapiyordum Buyudum internetden okudum yapdigim mast oldugunu oyrendim simdiye kadar hic bi zaman kan gelmemisdi neyse simdi soruma geceyim Adetime 13 gun kala yine ustumde(ic camasiri corap etek varken)yataga yuzu asagi uzanarak elimi cinsel orqanima surterek yukari asagi hizlica yataga surtunerek gun boyu 2 3 defa mast yapdim....... Aksama yakin Benden acik rengli taze siviyle karisik vajinamdan kan geldi banyo yapip uyudum sabah kalkdigimda yine kan gelmisdi sonra 6 gun acik kahveyi lekelenme gordum 6 gunden kesildi 1 2 gunden adet oldum adetim 3 gun surdu hocam icime girmeden ustumee kiyafetlerle kizlik zarim bozulmus ola bilirmi ???kanama neden gelmis kizlik zarindanmi tahrisdenmi yoksa yumurtlama donemine denk geldiyim icimi cok korkuyorum hocam yasin az muayineye gitmeye sansim yokk ailem oyrense beni oldurur bi kac aydan duyunum var cok korkuyom hocam yardimci olun

  • Doktor Cevabı:

    Tarif ettiğiğiniz şekilde kızlık zarında herhangi bir zedelenme olmaz...kanama muhtemelen ovulasyon ( yumurtlama ) dönemine ait bir kanamadır..endişe edilcek bir durum değildir

    tarihinde cevapladı.

Denizli Kadın Doğum uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Zıplarken kan gelmesi

    Çok teşekkür ederim hocam

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Övgü Doğan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Göğüs küçüklüğü

    Merhaba eralp bey. 25 yaşındayım ve göğüslerim küçük. estetik ameliyat olmak istemiyorum. bu durum hamile kalmaya engel midir bunun için ne yapmam gerekir ?

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Eralp Başer

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Cinsel ilişki korunmasız

    Teşekkürler sevim hanım 20 ocak ve 3gün gecikme ile geldi hafif rengi açıkmış

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Sevim Turhan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Cinsel ilişki

    Vaktinizi ayırıp cevaplarsanız teşekkür ederim,adetim gecikti daha sonrasında çok az oldu kahverengi gibiydi,ama idrar testi ilişkiden sonraki 1 ve 2 hafta sonralarda negatifti sanki belirtileriler var gibi hissediyorum testi ne zaman tekrarlamalıyım gerek var mı sizce ve bu normal ilişki değildi va...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Sevim Turhan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Hormon bozuklugu

    Mrb hocam yas 32 duzensiz regl tuylenme sikayetlerim var hormon testlerim estradiol 46 ? ostrojen dusukmu hocam? fsh 6.36 tsh 2.63 lh 6.27 prolaktin 22.06 dhea _s 469 120 deger yuksek total testeron henuz ckmadi ama.muhtemel oda yuksektir gecmiste yuksekti cunki yani nereye kadar.hormon ilaclari ile...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Alparslan Baksu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kızlık zrarı

    Hocam iyi günler . benim sorum kızlık zarındaki çentik ile ilgili , acaba kücük yastan belli bir yasa kadar yapılan yastıkla yüzeysel klitorise sürtünme centik yapar mı veye zedeleeme yapar mı . ben şiddetli yapmıyordum bunu hiç acım da kanamam da olmadı, yanlız ben bunu cok kafama taktım ve doktora...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Nermin Köşüş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Adet gecikmesi ve gebelik ?

    Hocam merhaba iyi günler reglim 6 gün gecikti 3.günunde kan verdim 0.27 çıktı. hamile değilim bu değerle biliyorum fakat bu sabah mide bulantim da oldu .acaba yanlış çıkma ihtimali var mı testin ya da kanda çıkmama bir daha yaptırmalı miyim ?

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Ahmet Suphi Toprak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kesinlikle hamile değil miyim

    İyi akşamlar hocam sorumu cevaplarsanız çok sevinirim. sürtünme ile ilişki yaşadım herhangi bir boşalma olmamıştı fakat kondomun yırtıldığını fark edince zevk suyundan şüphelendik içimizi rahatlatmak için 1 saat kadar sonra ertesi gün hapı(ella) kullandım. son adetimin başlangıç tarihi 17 aralıkt...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Ahmet Suphi Toprak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kızlık zarı bozuldu mu

    Merhaba hocam benim adet günüm dü nişanlım parmağını bir kaç defadan fazla vajinama soktu canım yandı ama adet günüm olduğu için kızlık zarının bozulup bozulmadığını anlayamadık ilk parmağını soktuğunda bi kaç defa kan gelmedi nişanlım da tedirgin oldu bu olay geçtikten bi kaç saat sonra miğdem bula...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Nur Betül Tekiner

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Tüylenme şikayeti

    Merhaba hocam 22 yaşındayım, hormon tahlili sonuçlarım şu şekilde: e2 42.65 fsh 6.92 lh 3.13 prl 30.61 dhea 327.4 s testosteron 2.28 hidroksiprogesteron 0.181 tüylenme şikayetinden dolayı gitmiştim ama doktorum sonuçlarımın iyi olduğunu söyledi. tüylenmenin sebebi başka bir şey olabilir mi?

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Sevim Turhan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Adet problemleri

    Merhaba doktor bey ben bekarım karnim şiş oluyo buyuk tuvalet bazen genelde gelmiyo bişey ayrıca adet gecikti olamıyorum hangi doktora gitmeliyim ne iy gelir bana ilaç kullanıyorum hormon için adet için ama

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Ahmet Suphi Toprak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gebelik riski

    Hocam ben adetimin ikinci gününde kıyafetle sürtünmeli ilişki yaşadım ben de iki iç çamaşırı orkid arkadaşımda ise boxer vardı, böyle bir durumda sperm geçer mi gebelik olur mu, adetim 7 gün gecikti, daha önce de reglyken kıyafetlerinin varken böyle ilişki yaşamıştım ve sonrasında adetimi olmuştum,...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Erkut Harmancılar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Rahim hastalıkları

    Merhaba hocam benim size bi sorum olacaktı hocam ben bekarım hiç ilişkiye falan da girmedim benim rahmimde yanma oluyor adetliyken rahmimde baskı hissi sanki rahmim dışarı çıkacakmış gibi oluyo dün doktora gittim rahmimde yanma oluyor dedim evlimsin dedi değilim dedim sende nasıl yanma oluyor kaşınm...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Sevim Turhan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Regl duzensizligi

    Çok teşekkür ederim doktor hanım. maalesef zonguldak ta yasıyorum. en kısa sürede bir dr gideceğim çok teşekkürler. iyi çalışmalar.

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Melahat ATASEVER

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Yumurtlama

    Hocam meraba. 6 aylik evliyim ve cocuk sahibi olmak istiyorum. adetimin 21.gununde progesterona bakiliyo ve bir ay yumurtlamam oluyo bir ay olmuyo 21.gun bakildiginda. size 1.sorum 21.gunden sonra yumrtlamam oluyo olabilir mi? 2.sorum folik asit kullansam yumurtlamam da yardimci olur mu acaba?

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Sevim Turhan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör





.
x