Kızlık zarı

  • Peki irem hanim benim ogrenmek istedigim vajina icine bisey girse biz bunu hissedermiyiz ? Yanlislikla parmak girse kizligimiz bozulsa biz bunu hissederiz degilmi? Bide kizlik zari cinsel ilişki disinda kolayca bozulabilecek biseymi ben hic bi cinsel iliski yasamadim fakat boyle bi suphe var icimde ya bozulmussa benim haberim yoksa bana ilk gece sorun cikarmasin istiyorum internette oyun oynarken bisikletten dustugunde bozulmustur haberiniz bile yoktur falan yaziyor bunlar kafami karistiriyor bu kadar kolay mi bozulmasi ogrenmek istedigim oyle bisey olsa hissederiz degilmi vajinamiza bisey girse anlariz lütfen yardim edin irem hanim 19 yasindayim ve icim cok huzursuz yani ogrenmek istedigim vajinamiza bisey girse illa hissederiz degilmi canimiz acir az da olsa lurfen cevap verin

  • Doktor Cevabı:

    İlaçla uyutulup tecavüze uğramazsanız vajinanıza bir şey girince hissedersiniz gaye hanım. penis veya penis genişliğinde bir şey vajinaya girerse bozulur, girmezse bozulmaz. okuduğunuz her şey yalan. bir kadın hiç ilişkiye girmese bile kızlık zarı ilk ilişkide kanamayabilir. bu doğaldır. herkes kanamaz. o yüzden bunu dert etmenin bir anlamı yok. sene olmuş 2019, sizinle evlenmek isteyen adam kendisi bakir değilse sizden bakirelik bekleyemez. lütfen artık bunları konuşmayalım, millet uzaya gidiyor biz hala kızlık zarındayız.

    tarihinde cevapladı.
  • Haklısınız irem hanım bir diger sorumda benim vajinal akintim fazla yani sarı kokulu bazen süt kesigi gibi oluyo bunun nedeni nedir ? Birde vajinamdan hava gelmesi normami ? Dedigim gibi kilolu bi kisiyim acaba bundan mi kayanklaniyor boyle lavobaya gittigimde bacagimi acip kapadigimda hapsurdugumda bile hava cikiyo vajinamdan neden olur bu ama hep vardi su iki gundur akintim cogaldi karin agrimda var ve cok fazla gaz cikiyo dedigim gibi hapsirirken bile gaz cikiyo sanki bunun nedeni ne olabilir? Benim sorularima cevap verdiginiz icin cok teşekkür ederim irem hanim içimi rahatlatiniz allah razi olsun hersey gönlünüzce olsun insallah..:)

  • Doktor Cevabı:

    Vajina çok fazla yıkanmaması gereken bir organdır. cinsel ilişki sonrası bile vajinanın içi yıkanmaz. dışı sadece su ile yıkanır. sabun, duş jeli, lif sürülmez. büyük absest sonrası yıkanmaz, önden arkaya silinir. günlük ped kullanmamalıdır. her gün iççamaşırı değiştirilmeli, pamuklu çamaşırlar giyilmelidir. bunlara dikkat etmezseniz akıntı, kaşıntı olur. bunları yapın yine geçmezse muayeneye gidin ilaç verir hekim arkadaşlarım. gaz çıkması normaldir. endişeye gerek yok.

    tarihinde cevapladı.
  • Peki irem hanım bu vajinada batma hissi neden oluyo enfeksiyondan dolayımı bakireyken böyle bişey olması normalmi peki ? Yani böyle içine bisey batiyo gibi igne batiyo gibi olmasi ?


Ankara Kadın Doğum uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Hamile miyim

    Hocam merhaba. adetim 4 kasımda başladı ve 13 kasımda korumasız cinsel ilişkide bulunduk. kızlık zarım yırtılmadı ve erkek arkadaşım boşalmadığını söyledi. ben yine de 2 gün sonra ertesi gün hapı ertest72 kullandım ve 4 saat sonra kustum. 2 gün sonra lekelenme tarzında kan geldi. sizce hap işe yaram...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Ufuk Yılmaz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kasık ağrılarım ve göğsümde sızı

    Hocam merhaba. ben 5 aylık evliyim. adetim 6 gün sürüyor. kasımın birinde bitti ve suan kasımın 6sı. kasıklarım da agrı ve göğüslerim de hassasiyet var. akıntım bir garip. genelde benim göğüslerim adetten önce acır adet olunca gecer sebebi nedir acaba

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Yılmaz Seyyah

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Doğum öncesi

    Merhaba hocam. 1 buçuk yıllık evliyim uzun süredir doğum kontrol ilacı kullanıyorum 2 aydır bıraktık ancak kendimiz korunmaya devam ediyoruz. ocak ayından itibaren bebeğimizin olması için denemelere başlayacağız. doktora muayene için gittiğimde kan tahlili vs yapıldı ancak smir testi yapılmadı bir p...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Ayşe Meryem Uslu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Adet dışı kanama

    Merhaba doktor hanım benim adetim bittikten sonra kanamam devam ediyor 10 gün adet oluyorum sonra adet dışı kanama devam ediyor doktor metiler diye ilaç verdi buna adettim bitti şimdi kanamam var içebilirmiyim yoksa adetliyken mi içilir

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Hamilelik riski

    Iyi günler hocam nisanlimla arkadan ilişki yaşadık bulaşarak hamile kalma ihtimali var mı 2ayda adet gördüm testi yaklaşık 2ay sonra hala içimde şüphe olduğu için yaptım test negatif çıktı böyle bir ihtimal varmıdir

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Vulvada kızarıklık

    Merhaba idrar deligi etrafında kızarıklık nedeniyle doktora gittim. sistit şüphesiyle bakıldı ancak sonuçlarım normal çıktı. ama benim klitoriste ve ic dudakları kapsayan kirmizi-hafif morumsu goruntu halen gecmedi. batma ve cinselligi dusunsem dahi agri oluyor. bunun nedeni nedir? kasıntı, akıntı y...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. İrem Güler Özgür

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Hocam cevaplar mısınız

    Değerli hocam vaktinizi ayırıp soruma cevap verdiğiniz için teşekkür ederim burda başka bi doktor arkadaşınıza da danışmıştım “bu durumda kızlık zarının bozulmasını genel olarak beklemeyiz ancak sürtünmenin şiddeti, gerilmenin fazla olması ve hareket şiddetinize göre zedelenme olabilir.” cevabını ve...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. İrem Güler Özgür

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Servikal smaer

    Sitoloji raporu uygulanan sistem: sıvı bazlı sitoloji, pap boyandı. ——— mikroskobik bilgiler: transformasyon zonu komponenti-endoservikal hücreler: mevcuttur. metap lastik skuamöz hücreler:- parabazal hücreler:- flora:- olger:- diğer:- ——— mikroskobik tanı/yorum; servikovajinal yayma(bet...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Eralp Başer

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Embriyo izleme

    Merheba hocam siz ivf merkezinizde embriyo izleme cd hazırlama için ayrı bir ücret alıyonuz mu yoksa paket mi tşk ederim

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Seval Taşdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Epitelial hücre anormalliği ascus

    Merhaba seval hanım benim sorum ilk önce yaptırdığım smear testinde hpv negatif ama atipik hücre anormalliği ascus çıktı 3 ay sonra ketem de hpv negatif çıktı ardından yapılan kolposkopi de doktorum hpv ye bağlı hücre hasarı var dedi biyopsi yapmaya gerek görmedi tekrar yapılacak smear de hpv poziti...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Seval Taşdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kadın hastalıkları

    Merhaba hocam simir testi yaptım sonuç servigolvaginal smear sivi bazli otomatik cihaz ile. benign sitoloji rica etsem yorumlarmisiniz.

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Atilla Köksal

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Yeşil akıntı

    Akıntımdan sonra iki taraflı böbrek ağrılarım başladı ve şuan neredeyse her gün ağrıyor ağrımın fazla olduğu zamanlarda akıntım daha çok oluyor böbrekler ve belimde çok ağrı oluyor bir bağlantısı olabilirmi?

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Ayhan Şahinler

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Hpv var mı

    Merhaba, bakire değilim ve vajinamda içinde iltihap gibi herhangi bir sıvı olmayan, acımayan sadece belirgin bir şekilde duran tomurcuklar çıkmaya başladı. kadın doğum doktoruna gittiğimde hpv olabilir smear testi yapmalıyız dendi ve halihazırda olan tomurcuklara da asit sürüldü. smear test sonucum...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Murat Dede

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gebelik-regl

    Hocam normalde cumartesi adet olmam gerekiyor ama az önce adet oldum bi sorun yok değil mi

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. İrem Güler Özgür

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Hamile kalmak istiyorum

    Mrhb hocam ben 7 ay boyunca zerotanin hapları kullandım . bugün tam bir ay oluyor bırakali . eşim de çocuk istiyor aradan ne kadar geçmesi gerek aceba korunmasız ilişki olsun diye

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Ömer Demirtaş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör





.
x