Kızlık zarı

  • Hocam peki yastığa yapılan yüzeysel sürtünmeler çentik (zedelenme) yapar mı peki ??? Cevap verirseniz sevinirim???

  • Doktor Cevabı:

    Merhaba; insan sağlığına dair hiç bir konuda garanti verilemez. ancak sürtünme ile kızlık zarında çentik oluşmasının pek mümkün olduğunu zannetmiyorum. kızlık zarı konusunda detaylı bilgi almak için; **** sayfasını incelemenizi öneririm. sağlıklı günler dilerim.

    tarihinde cevapladı.

İzmir Kadın Doğum uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Bilgi almak istiyorum

    Hocam benim sorum bu kızlık zarının girinti çıkıntı ile ilgili çentik ile ilgili yani benim hiç cinsel ilişkim olmadı hocam ama aklıma küçükken 7 8 yaslarında bi erkek arkadasım vardı oyun oynadığım o benim özel bölgemin üstünden öptü acaba parmak falan girmiş olsa benim yine aklımda kalır mıydı yad...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Songül Kaloğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Hamilelik şüphesi

    Merhaba iyi günler diliyorum ben sürtünme yolu ile ilişki yaşadım boşalma olmadı üzerine 2 kez adet gördüm biri günümde diğeri 5 gün erken oldu adetimin 2 adetim çok az geldi ama adet kanamamdı 5 kez test yaptım negatif çıktı 6. haftaya giriyorum ve mide bulantısı baş ağrısı göğüs ağrısı bel ağrısı...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kızlık zarı

    İyi günler benim endişe duyduğum bir sorum olacaktı. bugün tuvalete gittiğimde vajinamdan sarkan fakat oldukça koyu kıvamlı akıntı benzeri bir şey olduğunu gördüm, bunu peçete ile çekip çıkardığımda ise kan geldiğini fark ettim. kan çok az ama açık kırmızı renkliydi. adetim biteli 2 gün olmuştu arad...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Sürtünme yokuyla ilişki

    Kız arkadaşınla sürtünme yoluyla ilişkiye girdim prezervatif vardı ama yırtılmış farkına varamadık karnının üzerine doğru boşaldım daha sonra kontrol etmek için giriş kısmına felan baktım dokundum bu şekilde veya dolaylı yolla hamile kalma riski nedir hocam ?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Buğra Okşaşoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kızlık zarı

    İyi günler benim endişe duyduğum bir sorum olacaktı. bugün tuvalete gittiğimde vajinamdan sarkan fakat oldukça koyu kıvamlı akıntı benzeri bir şey olduğunu gördüm, bunu peçete ile çekip çıkardığımda ise kan geldiğini fark ettim. kan çok az ama açık kırmızı renkliydi. adetim biteli 2 gün olmuştu arad...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Buğra Okşaşoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Cinsel sorun tedavisi

    Hocam selam. 24 yasindayim ergenlik cagında çok sık mastrbsyon yuzunden erken bosalma sorunu ile karsilastim simdi 2 hafta mastrbsyon yapmadığim zaman cinsel içerik dizi film izledigim zaman el ile penis basina üç dört temas edildigi vakit boşalma sorunu oluyor, uzun sure bosalma olmayınca böyle so...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mehmet Şevki Sert

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Adetjn 3. gunu horman testi

    Hayir kilolu degilim 165 boy ,51 kiloyum .degerlerime doktor bakti ama bir sey olmaz yas ilerledikce yukselir dedi fsh lh hormanlari, yumurta sayisina bakmadi ,kist var mi diye bakti yok dedi ve diane diye bir dogum kontrol hapi verdi .3 ay kullan istersen dedi ama gerek var mi kullanmama ve adeti...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Buğra Okşaşoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ter kokusu

    Merhaba hocam 2012 haziran dogumlu kizim var bi aydir ter kokusu farkettik. kol alti teri baya agir kokuyor. normalde yedigi gidalari tuketiyor. goruntude bi anormallik gormedim ama bu ter kokusu beni endiselendirdi bir hastalikla alakali olabilir mi ? tesekkur ederim. ikinci sorum 10 yasindaki o...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Bulent Karadag

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Adet duzensizliği

    Hocam allah razıydı ıcın tüm sorularıma cevap verin lütfen sayın doktorum ben 8 ay önce rutın kontrol hormon testleri yaptırdım hepsi normal çıktı hocam mie rahatsızlığımdan dolayı tomografiye girdim ve karpus liteum kisti çıkmıştı. 6 ay önce daha sonra hocam en son 9 hazıran da adet gördüm ve 13 gü...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Abdullah Göymen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Akıntı sorunu

    Kızım 16 yaşında 3 yıl önce ilk regl oldu uzun zamandan beri akıntı yaşıyor. yaşadığı akıntı sonucu iç çamaşırının rengi açılıyor. çamaşır suyu değmiş gibi. bu akıntı normal mi? aile hekiminden antibiyotik yazılsa yeterlimidir? malum pandemiden dolayı hastaneye gitmek istemiyoruz. yoksa uzmana mı gi...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kadir Güzin

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gebelik riski

    Merhaba hocam, erkek arkadaşımla sürtünmeli bir yakınlaşmamız oldu. onun üzerinde iç çamaşırı ve kot pantolon bende ise sadece iç çamaşırı vardı. boşalma olmadı fakat daha sonra iç çamaşırına zevk suyu olduğunu farkettik. bu şekilde gebelik mümkün müdür? yani zevk sıvısında bulunabilecek spermler...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Buğra Okşaşoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Adetjn 3. gunu horman testi

    Adetin 3. gunu test yaptirdim bekarim 25yasindayim, temmuz 2020 deki sonuclarim bunlar; fsh 8.12, lh 10.59 prolaktin25.7 estradiol 79 cikti . ilk tahlilim2018 de yapildi degerlerim prolaktin 20 ,fsh 5.7 lh 8 ,estradiol 69 cikmisti simdi neden biranda boyle yukseldi degerlerim .problem var mi...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Buğra Okşaşoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Himen(kızlık zarı)

    Ben bir defa bacak alma makinesi olan epilatörle klitoris bölgeme mastürbasyon yaptım. sonradan makinede kan gördüm. sebebi ne olabilir?

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kızlık zarım yırtılmışmıdır çok acil!!!

    Merhaba doktor hanım ben erkek arkadaşımla sürtünme yoluyla kıyafetsiz bir ilişki yasadım baskı fazla oldu ama o an acı hissetmediğim için içime girdiğini düşünmüyorum kendiside girme gibi bir şeyin olmadığını söylüyor daha sonrasında duş aldım ve dustan sonra havluya sızıntı kan geldiğini gördüm am...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Nurdan Yıldız

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kardeşim ve ben obeziz

    Kardeşim ve ben 110 kilonun üstündeyiz. ben 24 yaşında bir kadın , kardeşim 14 yaşında bir erkek. yeme bozukluğumuz dışında ikimizin de başka başka sorunları var. ben ; anksiyete ve kaygı bozukluğu, kalp çarpıntısı, kendini aşağılama, uzun süreli mutsuzluk ve depresyon, özgüven eksikliği , uyku prob...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Mehmet Şerif Top

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x