Kizlik zari takintisi

  • Hocam Merhabalar Benim bir takıntım ve kimseye söyleyemiyorum . Ben ne yapmalıyım? Ben de kızlık zarı takıntısı başladı. Ne yapsam sanki kızlık zarım bozulacakmış gibi hissediyorum. Orayı temizlemeye bile korkar oldum. Doktora muayeneye gittim. Sonra muayenelerden korkmaya başladım. Acaba bi zarar gelir mi diye ? Doktor bi sıkıntı yok bakiresin dedi ama sonrasında 4 tane daha farklı doktora göründüm ama hala korkuyourm ne yapmam gerek

  • Doktor Cevabı:

    Merhaba,bu konuda profesyonel destek almanızı tavsiye ederim.

    tarihinde cevapladı.

Ankara Psikoloji uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Normal mi?

    Merhaba. 24 yaşında evli bir kadınım. bekarken çok saçma sapan şekillerde intihar girisimlerim oldu. ben kendime zarar verince sevgilimin benimle ilgileneceğini beni daha çok seveceğini düşünüyodum. 17 yaşından 21 yaşına kadar yaşamamam gereken bir çok sey yasadim. o yuzden yaşamak için de tek sebeb...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Kl. Psk. Güzide Türkyılmaz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gebelik şüphesi

    Hocam merhaba benim kasım ayında şüpheli bir ilişkim oldu ancak pcos sebebiyle diana35 kullanmaktaydım yine de ilişkiden 1 ay sonra kanda test yaptırdım 0.05 çıktı daha sonra 2 hafta sonra 0.12 ve bir ay sonra 2.00 çıktı sürekli bir artış olması beni tedirgin etti ancak doktor sürekli değişebilir he...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gebelik testi

    Merhabalar kutay bey sizi çok beğeniyorum mesleğinizi en iyi şekilde yapıyorsunuz 3 tane sorum olacaktı cevaplarsanız sevinirim şimdiden teşekkürler.. 1) ilişkiden yaklasık 29 sonra evde gebelik testi yaptım silik çizgi çıktı sonra ertesi gün yani ilişkiden 30 gün sonra kan testi yaptırdım bta hc...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Dkh ile birlikte başka bir ilaç kullanmak

    Çok teşekkürler hocam. daha önce qlairista denedim ve sanırım ruh sağlığımın depresyona yatkın olmasından dolayı kullandığım süre boyunca sürekli ağlama krizlerine girdim ve ilacı bırakmak zorunda kaldım. şimdi akne ve yağlı cilt yapımdan dolayı yazz denemek istiyorum. yine depresyon gibi bir yan et...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gögüs estetiği

    Trans birey olmak isteyen birisiyim memelerimi hormonla büyütmek istiyorum hangi hormon ilacını kullanabilirim ve ne kadar zamanda dışardan bakıldıgında belli olur seviyeye gelir

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Deniz Güneş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Katil mi olurdum diye düşünüyorum

    Hocam bende aslında okb teşhisi zaten vardı ama böyle bir şey yeni aklıma geldi hani bu araçları tasidigim zamanları düşündüm ve dedim ki ben bunları taşıyorsam hatta sinir olduğum kiislere karşı kullanmayı düşündüysem o zaman ben kadın katilleri gibi olabilirdim iğrenç olabilirdim böyle insanlık dı...

    Doktor Cevabı:

    Psk. Büşra Ağlamaz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Adet düzensizliği

    Merhaba doktor bey, ben daha önce de yazmıştım adetimin 2 hafta gecikmesi üzerine doktora gittim ve testim 0.100 çıktı. bu ay tekrar 10 gün gecikti kist falan da yok sebebi nedir ve tekrar test yaptırmam gerekir mi?

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ozguven eksikligi kompleks

    Doktor hanim merhaba 34 yasinda bir beyim iki universite bitirdim, bende eziklik kompleks var sanirim, eskiden fakirdik cok utanirdik simdi durumum iyi ama luks bir yere gidince ezilip buzuluyorum cekiniyorum, sanki beni kovacaklar hissine kapiliyorum yada herkes bana bakiyo gibi geliyo, mesela orda...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Kl. Psk. Melek Sarıçiçek

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ihtimal var mı

    Hocam size bir şey danışmak istiyorum 15 eylülde bir ilişki yaşadım fakat ben bakireyim ve ilişki sırasında boşalma da olmadı. sadece ele gelebilecek zevk suyundan şüphelendim. 31 ekimde betahcg yaptırdım negatif sonuç aldım. ayrıca aynı gün karından ultrasona girdim ne kist ne gebelik görülmedi...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Menopoz mu değil mi?

    Hocam verdiğiniz yanıtın benim için anlamını tahmin edemezsiniz. resmen depresyona doğru adım adım ilerleyen ruhuma nasıl iyi geldiniz bilemezsiniz. bilinmezlik ve karamsarlık içinde sürüklenirken yüzümde güller açtı. tanrım sizin de ve sevdiklerinizin de karşına hep mutluluk veren insanlar çıkarsın...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Düşünceler

    Hocam ben trans bir erkegim ameliyat olmadım ve şöyle bir durum vardı insanların kalçalarına bacaklarına falan bakıyordum yani bu cocuk da olsa kadın ya da akrabam falan böyle bakarken sapıkça bir şey düşünmüyordum o yüzden bunun üstünde durmadım ama böyle merak edip mesela insanların cinsel organın...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Damla Yaşar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Lütfen ne bu yasadığım bir cevap verin ona göre ne yapacagıma karar vereyım

    11.sınıfın ortalarında sürekli garip kabuslar görmeyle başladı ama böyle hep aynı kabus sonra evin içinden deri kaşıma sesi geliyor rüyayı da en az 28-30 kez görmüşümdür ve rüya bir süre sonra başka bir şekle büründü yine bir şey geliyor yanıma ama bu sefer bir kadın sesi var ve bana her yaklaştığın...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fikret Poyraz Çökmüş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Bakar misiniz

    Hocam merhaba ben trans bir erkeğim ama beden olarak şu an kadın bedenindeyim bana 5 sene önce okb teşhisi konuldu 20 yaşındayım ve mesela eskiden forduçuluk adıyla bilinen şeyleri izlemek hoşuma gidiyordu bu tarz şeyleri okumak falan da bana zevk veriyordu ve sonuçta bunlar taciz içeren şeyler hoca...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Kl. Psk. Melek Sarıçiçek

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Okb midir?

    Hocam ben trans bir erkeğim .. bu beni çok zorlayan bir şey aynı zamanda cinsel okb'lerim var ve sürekli düşündüğüm bir şey var gerçek bir erkek olsam tacizci ya da tecavüzcü olur muydum diye affınıza sığınarak biraz utanç veren konulardan bahsedicem mesela ereksiyon olmak ile ilgili pek bi bilgim y...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Oya Karaali Aktaş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Okb midir?

    Hocam ben trans bir erkeğim .. bu beni çok zorlayan bir şey aynı zamanda cinsel okb'lerim var ve sürekli düşündüğüm bir şey var gerçek bir erkek olsam tacizci ya da tecavüzcü olur muydum diye affınıza sığınarak biraz utanç veren konulardan bahsedicem mesela ereksiyon olmak ile ilgili pek bi bilgim y...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Damla Yaşar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x