Kist hakkında

  • hocam merhabalar sağ maxiler sünüsümün alt kımından ostiuma doğru yaklaşan kist mevcut. büyüklük olarak sinüsümün içini orantısal olarak 1/5 oranında tarif ettiğim yerde devamlı bir ağrı çekme hissi vede sağ tarafımda sümük birikimi mevcut sol tarafımda hiç şikayetim yok acaba aldırsam faydası olurmu. teşekkürler

  • Doktor Cevabı:

    Sevgili hastam & okurum merhaba... maxiller sinüs içindeki kist (retansiyon kisti) eğer sinüsün burun içine açılan deliğini (ostium) kapatırsa kronik (müzmin)sinüzit gelişebilir. kist daha çok büyürse istenmeyen olumsuz sonuçlara (komplikasyon) yol açabilir. takdir edersiniz görmeden tanı konulamaz. görme şansımız olursa kesin tanı koyup öneride bulunabiliriz. gerek duyarsanız direkt cep telefonumdan ulaşabilirsiniz. geçmiş olsun dileklerimle... opr. dr. neslihan şenocak kbb uzmanı - baş & boyun cerrahı istanbul - 0216 302 **** 0533 227 **** - 0505 456 **** **** veya **** **** sağlik &sevgi & sanat yaşaminizdan hiç eksik olmasin

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Araknoid kist

    Hocam kardeşimde sağ pontoserebriellar sistem lateral kesimde serebellar hemısfer anterior komşuluğunda eksteaaksiyal mesafede 27×11mm boyutlarında araknoid kist ile uyumlu mistik genişleme gözlendi ve 4.ventrikül normalden hafif geniştir solda retroserebellar sisternde asimetrik varyasyonel genişle...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. H. Özgür ÖZDEMİR

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kolarda ve bacaklarda ağrı

    Merhabalar hocam benim annem 40 yaşında doktorlara gidiyoruz bir boyunda fıtık var diyor bir boyun düzleşmesi var diyorlar. sağ elinin baş parmağında kist var dediler ama ameliyatlık bir şey yok dediler şimdi diğer elinde de aynı sorun var. bide ayaklarımda ve kollarında şiddetli ağrılar var kardeşl...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Demet Arslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gbm ameliyat

    Hocam merhaba, 3. ameliyatımızı olduk patoloji raporu hakkında bizi aydınlatabilir misiniz? 1- sol temporal bölge, beyin, kitle, eksizyonel biyopsi: gliosarkom, dsö derece iv (idh-1 (-), atrx (+/kayıp görülmedi), p53 (+) immunfenotip) - kondroid farklılaşma görüldü ek incelemeler: imm...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Nezih Oktar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Menopozda kist

    Merhaba hocam, annem 57 yaşında menopoza yeni girdi. smear testi ve parça alındı hepsi temiz çıktı. miyom vardı çok küçüktü ve bir ay içinde kist çıktı. bu nedenle ca testi falan yapıldı onlarda temiz çıktı. fakat doktorumuz bize ameliyat ile alınması gerekiyor ve alınmazsa ileride kansere dönüşebil...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Engin Korkmazer

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Göğüs hakkında

    Merhaba pelin hanım, öncelikle cevabınız için çok teşekkür ederim, benden emar istediler yardımcı olabilir misiniz? her iki memede hafif düzeyde arka plan kontrastlanması nedeniyle inceleme minimal suboptimaldir. her iki meme parankimi heterojen glandüler kompozisyondadır. her iki areola ve meme b...

    Doktor Cevabı:

    Yard. Doç. Dr. Pelin Basım

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Adet düzensizliği

    Merhabalar hocam.bn adet öncesi 2 gün lekeli şekilde akintim oluyo. sonra adetim başlıyo yoğun bi adetim olmuyor.duzensiz adetim var.iki adet arası donemim 17 .19.gün süruyo.yani adetim bittikten 17yada 19 gün sonra adet oluyorum..bn bu sorunlarla dr gittim duphaston kullandım.1 kutu bitince kontrol...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Ece Uslu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Dedemin prostat rahatsizliği hakkinda

    Merhaba hocam dedem uzun zamandır prostat ilaçları kullanıyor.psa değerleri yıllara göre aşağıdadır prostat spesifik antijen 10.01.2020 29.48 ng/ml 0 - 4.4 11.02.2019 19.27 ng/ml 0 - 4.4 22.03.2018 18.57 ng/ml 0 - 4 02.09.2015 24.68 serbest psa 11.02.2019 2.84 ng/ml 0 - 1 22.03.2018 1.99 n...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mehmet Şevki Sert

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Mamografide lenf nodu ve kistler

    Merhaba eşimin mamografi ultrason sonuçlarini yorumlarsaniz çok seviniriz. 1-zengin parankim yapısı (c tipi meme) 2-memede kitle lezyonu görülmemiştir.3-memede benign natürde kalsifikasyonlar izlenmiştir.(bırads2) 4- memede us incelemesi sırasında sol aksillada 8x7mm boyutlu hafif korteks kalınlaş...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Çağatay Çifter

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ekinokokkoz hakkında

    Merhaba, ablam üç ay kadar once bir petshoptan yavru kedi sahiplendi ancak yavruya şu ana kadar hiçbir aşı, iç ve dış parazit iğnesi vs. yapılmadı. kedi evden dışarıya bırakılmasa da oldukça fazla tüy döküyor ve bu tüyler üstümüze yapışıyor, ister istemez yutuyoruz, eve ayakkabıyla girdiğimizi ve ev...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Mücahit Yemişen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kulak arkası sebase kist tarzı acılı sivilce

    Ali hocam merhaba,burda başka bir hastaya bilgi verdiğiniz sebase kist hakkındaki soruyu okudum. şu an yeni fark ettim doktora gidemedim henüz ama sağ kulağımın low helix bölgesinin arka kısmında mercimekten biraz büyük ağrılı ve sıcak sivilce tarzı birşey hissettim. bundan birkaç ay önce de sol kul...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Ali Özdek

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Araknoid kist

    Hocam 14 yaşındaki oğlumun çekilen mr inda 3. ventrikül posterosuperiorunda interventrikuler düzeyde lateral ventriküler gövde kesimlerine bası etkisi oluşturan yaklaşık 28×21 mm boyutlarında tüm sekanslarda bos ile izointens lezyon izlenmiştir araknoid kist?kavum velum interpositum?)

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Eyüp Genç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Göğüs hakkında

    Merhaba pelin hanım, 1 aydan beri göğüs ağrılarım ve kaşıntılarım ile ilgili gitmiştim doktora ultrason çekildi. sonra bana iyi huylu tümör dedi almamız lazım dedi. korktum, başka bir doktara gittim oda kitle var 6 ayda bir kontrale gel dedi. tümör yok dedi. kafam çok karışık. lütfen bana yardımcı o...

    Doktor Cevabı:

    Yard. Doç. Dr. Pelin Basım

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kist süphesi

    Merhaba sorunun ne olduğu hakkında bilgi almak istiyordum yaşım 21 adet döngüm düzenliydi normalde.doktora en azından kafamda ne olduğuna dair bi tahmin olmadan gidemiyorum, lütfen yardımcı olun 8 kasım regl ilk gün 14 kasım regl son gün 16 kasım cinsel iliski korunmadan 20 kasım ertesi gü...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Eralp Başer

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Usg hakkında fibrokist

    Size bir şey danışmak istiyorum bileteral meme paterni fibrokistik meme paterni her iki meme cilt,cilt alti dokulari normldir. meme yapisi liposklorezedir. her iki meme parankiminde fibroglandüler dokular yoğun olup,homojen dağilim göstermektedir.görünüm fibrokistik değişimler ile uyumlu olarak...

    Doktor Cevabı:

    Yard. Doç. Dr. Pelin Basım

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Dienille hakkında

    İyi akşamlar hocam affınıza sıgınarak bi sorum olcak biz bebek istiyoduk dr vajinal muayenede çikolata kisti oldugunu söyledi dienille verdi adetin işk günü başla dedi üzerindeki günden itibarenmi başlıycam ve kist geçermi çok üzülülüyorum hocam

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. İrem Güler Özgür

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör




.
x