Kişilik bozukluğu

  • Merhaba doktor bey herzamanki gibi yine size yazıyorum etrafımda malesef beni anlayan insanlar yok.. 2 aydır anksiyete için paxera 20 mg kullanıyorum fakat bu mg bana iyi gelmedi virüs den dolayı doktora da gidemiyorum 20 mg devam etmek zorunda kaldım ama inanın boşuna içiyorum hala utangaç bir insanım insan içine çıkınca kendimi kötü hissediyorum market kafe vs gitmeye bile çekinen insandım ki hala öyle hissediyorum ek olarak erkek arkadaşım var ister istemez onu aşırı derecede sıkıyorum sürekli olarak kimleri takip etmiş kontrol ediyorum elimden gelse onu eve hapsetmek istiyorum aldatılmaktan aşırı derecede korkuyorum sürekli şüpheleniyorum ona güvenmeme rağmen kuşkum bi türlü geçmiyor içten içe mahvoluyorum onu da kendimden soğutucam diye korkuyorum resmen öyle çok kuruyorum ki rüyalarıma aldatıldığım çıkıyor ben ne yapıcam hiç bilmiyorum gittiğim doktor 2 saniye bile dinlemeden önceden de paxera içtim dediğim an paxera yazdı yolladı devlette bir doktor 1 kere gittim başka doktora gitme ihtimalim var mıdır daha önce kime muayene olduysan ona git derler mi bazı bölümlerde öyle oluyorda kendimi nasıl düzeltirim inanın bilmiyorum çaresizlik içindeyim psikopat ruh hastası gibi hissediyorum inanın erkek arkadaşım yerinde olmak ben bile istemezdim

  • Doktor Cevabı:

    Berna hanım merhaba, öncelikle içinde bulunduğunuz süreçten en kısa sürede kurtulmanızı diliyorum. ne yazık ki covid pandemisi nedeniyle sağlık hizmetlerine ulaşmak zorlaştı. sorduğunuz sorulara cevap vermek gerekirse tabi ki başka bir hekimi seçebilirsiniz (mhrs.gov.tr ya da 182 aracılığıyla). anladığım kadarıyla tedavinizde ilaç tedavisi yanı sıra terapi yöntemleri de uygulanması gerekmekte. devlet hastanelerinde kombine tedaviyi almak çalışma koşulları neticesinde zor olabiliyor. özelde çalışan psikiyatri hekimi ya da üniversite hastanesinde bu imkanları elde etme şansınız var. saygılarımla

    tarihinde cevapladı.

Manisa Psikiyatri uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Baş ağrısı

    Hocam merhaba ,yaklaşık 3,4gündür başım zonklayıcı ve sanki kafamı sıkıştırıyorlar gibi tek taraflı orta şiddetli ağrıyor .bazen bu ağrı ensemden gözüme doğru geliyor ve kafam da bir ağırlık oluşuyır doluluk hissi gibi buna benzer şikayetler ile doktora gittim geçen sene ve bir önceki sene mr çektir...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Melih Vural

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Acil ne olur

    Merhaba hocam stablon verdi dr bana hocam ancak sabah akşam verdi hocam lopressor ile kullanılır ne gibi yan etklileri var çok korkuyorum birde anksiyete olan hastalarda basın arka kulak kısmında ağrı duydunuz mu ağrıyor tüm vuxud ignelen ne oluyor

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Deri çatlakları

    Merhaba hocam ergenlik dönemimden beri jinekomasti sorunum var. çok sık kilo alıp veriyorum yaşım 27 1.70 92 kiloyum. vücudumun birçok yerinde cilt çatlakları mevcut şu an beyaz renkteler internette cushing ile ilgili bir makale gördüm okuyunca telaşlandım anksiyete bozukluğum var kafama takiyorum....

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Ayşe Çarlıoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Acil nen olur

    Merhaba hocam kafayı kovid le bozdum hafif halsizlik hisseditorum yani şöyle hsldizlik midede hazimszlik ve el ayakta yanma var hocam ateş yok 35.4 anksiyetem var o mu acaba ateş kesin olur mu gizle

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hakan Cıncık

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Xanax bırakma

    Xanax bırakma corona günlerinde geç yatmaya alıştım. coronayı kafama çok takıyordum. sonra öksürük gıcığı dert ettim. süt ve ıhlamur içip geç yatıyordum. sonra 3 gün hiç yatamamaya başladım.diğer gün biraz yattım. sonra yine tekrar etti ve uyuyamama sıkıntısından yer değiştirmelere ve ayakta gezmey...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kalpte çarpıntı

    Doktor hanım merhabalar. 19 yaşındayım. kendimi bildim bileli ekstrasistollerim var. 7-8 yaşlarındayken başladı. koşmayı ve içinde efor olan hiçbir şeyi sevmem çünkü çabuk yorulurum ve nefes nefese kalırım. zamanla 12 yaşıma geldiğimde panik bozukluğu teşhisi konuldu. 16 yaşımda anksiyete bozukluğu...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Güllü Özdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Acil ne olur

    Merhaba hocam 8 yıl once gelmstm sıze ancak sımdı bır bas donmesi ama soyle olucak bır anda sarsılmıs gıbı mıde hazımsızlık ve gegırmqe de var her an basım mu donecek dıyqe korkmaya basladm bas agqrısı da var o da yanlardan bastırılmış gıbı çok uzun yıllar anksiyete olan biri gebelik düşünüp ilacı k...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bulunduğum işten başka bir işe geçiş konusunda kararsızım ne yapmam lazım ?

    Merhaba hocam , kararsızlık ile alakalı bir durumu danışmak istiyorum. memurum , ve gönlümde öğretmen olmak olduğu için kontenjan artırma gibi bir çok uğraş çaba yetkililerle görüşme vs emekler sonucu branşıma yeterli kontenjan vermelerini sağladım tek başıma yaptım bunları. ve sonucunda allah nasip...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Nihal Mumcu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Mega sisterna

    İyi akşamlar semih bey..başımın arkası alnım ve kenarları ağrıyor şikayeti ile gittiğim hastanede kullanmam için citoles ilacını verdiler kullandığım zamanlarda ağrı olmadı ilaç bittikten sonra ağrım tekrar başladı tekrar nörolojiye gittim orda da yine aynı yerler ağrıyordu mr a girdim mega sterna m...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Semih Keskil

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Lgsden sonra stres

    Merhaba hocam ķızım birkaç gün önce lgs ye girdi ve lgs den sonra sunu kodladim mi bunu kodladim mi diye telas ve stres yapmaya basladi ve sonuçlar 16 temmuzda açiklanacak bu zamana kadar stres yapmasini istemiyorum sizce ne yapmaliyiz artik bizde stres olmaya basladik yapti mi yapmadi mi diye zaten...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Candan Taşkıran

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ilac kullanımı

    Hocam iyi günler diliyorum. bende 4 sene önceye kadar tuvalet olmayan biyere gidememek gibi bi fobi oluştu bu olayi aşmam icin psikiyatri doktorum bana paxera 30 mg ve trankobuskas ilaclarini verdi bi dönem sonra ilaclardan paxeraya devam ettik askerde ilacım 10 mg kadar düştü askerden geldim hala...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hasret Karabulut Gül

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Brintellix

    Merhaba nihal hocam. psikiyatrideki süreklilik belirten heyet raporlarında iyileşme olduktan sonra yeni bir rapor alarak önceki heyet raporunun geçerliliği bitirilebilir mi. mesela %20 olan bir rapor var ise ve süreklilik yazıyorsa, ancak herhangi bir psikiyatrik bulgu kalmayacak şekilde iyileşme ol...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Nihal Mumcu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kendine zarar veren çocuk

    Levent bey merhaba.oğlum 8 yaşında.abisyle genelde iyi bir ilişkileri var fakat aralarında yaş farkı olduğu için 8 yaşında olan bazen abisini rahatsız edecek davranışlar sergiliyor.abisi 13 yaşında.oda onunla başedebilmek için malesef sürekli onu öfkelendirip tahrik edecek şeyler söylüyor.dün eve gi...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Mehmet Levent Soylu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Suçluluk utanç ve takıntı

    Merhaba hocam. 24 yaşındayım ve ergenliğin ortalarında başıma gelen bir olay benim psikolojimi bozuyor. hocam 18 19 yaşlarda çok stresli üniversite sınavına hazırlanıyodum ve hiç bir şekilde cinsel dürtülerime karşı koyamiyodum çünkü beni rahatlatan tek şeydi. üstelik psikolojim bozuktu sosyalfobide...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Mustafa Cem Oğuz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Wellbutrin kaygı ve huzursuzluk

    Hocam merhabalar . 25 şubattan bu yana madde asermesi icin wellbutrin 150 mg kullanmaktayım. 9 şubattan bu yana madde kullanmıyorum. wellbutrini başladığımızdan bu yana hicbir değişiklik hissedemedim hatta öğlen saatlerinde yoğun huzursuzluk ve kaygı duygusu yaşıyorum.ek olarak sosyal fobi icin cipr...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Sevil Altınkılıç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x