Kimyasal peeling sonrası lekelenme

  • Hocam öncelikle kolaylıklar diliyorum... ben göz altlarında yer alan küçük yağ bezeleri için İstanbul Bağcılarda özel bir hastanede cildiye doktoruna gittim.. bana yaklaşık 2 ay boyunca zoretanin adında hap kullandırdı. Daha sonra 14 ocak 2015 de kimyasal peeling uyguladı... peeling sonrası yüzümde koyu lekeler meydana geldi... Uzun süredir bir takım kremler kullandırdı. Yüzümde leke adına herhangi bir sorun yokken böyle bişeyle karşılaştım. Beni psikolojikmen çok kötü yönde etkiledi. Öyle ki Aynalara ve fotoğraflara korkudan bakamıyordum. Uzun bi süre geçmesine rağmen şükürler olsun görece toparlanma hasıl oldu ama göz altlarındaki lekeler geçmiyo.. nasıl bi yol izlemeliyim... Bu arada tedavi süresince şimdide olmak üzere güneş kremi ni hiç aksatmadim ama artık krem kullanmak beni korkutur oldu... bana bi yol göstermenizi mümkünse talep ediyorum. Şimdiden teşekkürler...

  • Doktor Cevabı:

    Merhaba vedat bey göz altindaki küçük yağ bezeleri dediğiniz şey ksantelezma veya milyum denilen yağ kistleri olabilir ama görmeden yorum yapmak zor . her ikisi için farkli tedaviler var. peeling uygun bir zamanda uygulanmiş, kiş mevsiminde ama bazen peeling leke yapabiliyor. en azindan fotoğraf gönderebilirsen belki yorum yapabilirim.

    tarihinde cevapladı.

İstanbul Dermatolog uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Bilgi edinme

    Merhabalar hocam, fraksiyonel co2 lazer çok yaygın siyah noktalanma varken yapılabilir mi? sivilce izlerim yüzeysel ama çok ciddi oranda diyah noktalanma mevcut. sivilceleşip kayboluyorlar zamanla. bu lazeri yaptırdıktan sonra siyah noktalar da kaybolur mu çok teşekkür ederim hocam.

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Şehriyar Nazari

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Siringoma tedavisi

    Doktor bey merhaba . göz altlarımda siringoma var. bunun için hangi tedaviyi uyguluyorsunuz ? kalıcılığı var mı ? ben izmir dışındayım . kalıcı bir tedavi varsa muayene olmak isterim .

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Berkant Oman

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Lazer beyaz leke

    Teşekkür ederim nuran hanım yüksek dereceli yaptıkları icin hipopigmentasyon kaybı oluşmuş eczacı cilt ton eşitleyici yapacak kendi yaptigi bir yağ ve c vitamini kullansam faydasını görür müyüm düzelme ihtimali var mı bu beyaz noktaların teşekkür ederim .

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Nuran Atmanoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Yara lekesi

    Merhaba ben roaccutane kullanıyorum da burnumu hafifçe çarpmama rağmen 3 haftadır gitmeyen leke var zedelenmiş gibi hafiften de kızarık, el feneri ile baktığımda çok küçük kılcal damar da çıkmış ne önerirsiniz?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Engin Kocabaş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gözenek genişliği

    Engin bey merhaba birkaç sorum olacaktı. geniş gözenekleri sıkılaştıran kalıcı bir tedavi varsa öğrenebilir miyim ben prp düşünüyordum ama 1 sene sonra eskiye döner deniliyor. birde roaccutane kullanıyorum gözenek sıkılaştırıcı tonik kullanmam da sakınca var mıdır?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Engin Kocabaş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Lazer beyaz leke

    Merhaba opt megic plus lazer ile genital bölgemde beyaz noktalar oluştu vitiskin kullanarak geçer mi acaba .9 aydır beyaz leke kaybolmadı geçme ihtimali var mı ve vistiskin iyi gelir mi ?teşekkür ederim.

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Nuran Atmanoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Roaccutane, gözenek

    Merhaba nuran hanım. ben 3 aydır roaccutane kullanıyorum yalnız gözeneklerim genişliyor bunun içni tonik kullanmak istiyorum bir zararı olur mu? olmazsa ne önerirsiniz?

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Nuran Atmanoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Zoretanin etkisi

    Hocam merhabalar, ben 70 kilo biriyim, 9000 mg zoretanin tedavim(10 ay sürdü) bitti, şimdi kilo alıyorum hedefim 78, 78 kilo olunca zoretanin dozumu aştığım için sivilce akne oluşur mu? protein tozu kullanıyorum, sivilce akne yapar mı? bir önlem almam gerekir mi? yani zoretanin tedavisinden sonra ak...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Ayfer Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Beyaz leke

    Slm.hocam bir ay önce dudağım hemen yanında küçük beyaz bı leke çıktı.1 cm çapında. bunun yayılmasından endişe ediyorum. daha önce yoktu. ne yapmam lazım.bu lekenin çıktığı günlerde yani 2 gün arayla bi dişimi çektirmiştm hemen ardından bu leke çıktı.ilacin etkisi olabilir mi.tşkler

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hatice Erdem

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kokhucre tedavisi

    Slm. cilt için kok hücre tedavisi yaptırmak istiyorum bilgi ve fiyat almak istiyorum. ayrica güneş lekelerin var bununla ilgilide tedaviziniz var mıdır

    Doktor Cevabı:

    Dr. Bekir Hucuptan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Cilt sorunu

    Merhaba hocam sorum biraz uzun olacak kusura bakmayın lütfen.hocam ben 2019 ekim ayında cildiye doktoruna gittim alnımda falan cok sivilce ve sivilce lekeleri vardı yanaklarım hiç birşey yoktu esmer bi cilt tonuna sahibim. doktor daha ilk aşama sivilcelern dedi ve bana etrexin kremi her gece sürmem...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Özlem Tuncayengin

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Cilt lekesi

    Hocam merhaba hocam benim yanagimda sakal kısmının üst bitiş tarafında 1mm belki 1.5 mm çapında kahverengi renkte hafif kabarık gibi duran bi lekem var uzin bir zamandır öyle duruyor bende cımbızla o bölgeyi hafif kazidim yara iyilesince aynısı oluyor yine ama ne büyüyor ne küçülüyor bu ne olabilir...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Ayfer Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Cilt lekesi

    Ümit hocam merhaba hocam benim yanagimda sakal kısmının üst bitiş tarafında 1mm belki 1.5 mm çapında kahverengi renkte hafif kabarık gibi duran bi lekem var uzin bir zamandır öyle duruyor bende cımbızla o bölgeyi hafif kazidim yara iyilesince aynısı oluyor yine ama ne büyüyor ne küçülüyor bu ne olab...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Ümit Türsen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Cilt tahrişi

    Sayın hocam merhaba, hocam benim yüzüm çok çabuk tahriş olan bir yapıya sahip ve elmacık kemiği üzerinde bulunan tüyleri yıllardır cımbız yöntemi ile temizlemekteyim. ve traş sonrası cildim çok kabarıyor dolayısıyla çok tahriş oluyor. bununla ilgili aile hekimine gittim. bana madecesol krem ve expi...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hatice Erdem

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sivilce ilaçları soyulmada leke bırakıyor mu

    Iyi gunler 3 haftadir zoretanin ilaç kullanıyorum yüzümde soyulmalar başladı bugün bıyıklarımı ağda ile aldim ve o kısım soyuldu kıpkırmızı oldu leke kalır mi cok kötü duruyor.

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Nuran Atmanoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x