Kaygım yok ama anksiyete olduğum söyleniyor.

  • Merhabalar, Ben samet 26 yaşındayım. Geçen sene bir gün gece saatlerine doğru dışarda yemek yedim eve geldim. Uyumadan önce kendimi halsiz hissettim ve bu şekilde uyudum. Aradan bi kaç saat geçti bi üşüme ile uyandım. Uyandığımda tansiyonum düşüktü ve bütün kaslarımda gerilmeler titremeler seyirmeler başladı nabzım çok yükseldi zehirlendim diye düşündüm. Acile gittim ekg çekildi kan tahlillerim yapıldı fakat hiç bir şey bulunamadı. Doktor kaygı bozukluğu olabilir dedi başka bir gün polikliniğe gitmemi söyledi. Psikiyatriye gittim önce testler yapalım dedi beni nörolojiye gönderdi mr çekildim herşey temiz çıktı. Fakat bu süre zarfında bi 15 gün geçti. Sürekli kas seyirmelerim kasılmalarım oluyordu. Gün boyu halsizlik heran bayılma hissi ve sanki sürekli ölücekmişim gibi bir his vardı. Kendimi inandırdım psikolojik bir olay olduğuna. 6 ay ilaç tedavisi uyguladılar. İlaç tedavisi süresince iyi hissediyordym ilaca başladıktan sonraki ilk hafta çok zordu ve ilacı bırakırken yaşadığım iki ay da çok zor oldu. ilaç tedavisinden sonra 6 ay geçti fakat hala vücudumda güçsüzlük, sürekli yorgunluk hala ufak tefek kas seyirmeleri ve kasılmaları ve eskisi kadar kendimi güçlü hissedemiyorum. Anlamadığım kaygı bozuklugu(Anksiyete) teşhisi konuldu fakat kendimde bi kaygı durumu göremiyorum. Hislerim normal stres halinde değilim sadece birden oluyor bütün halimi alıyo ve sürekli kalp çarpıntısı hissediyorum kalp atışlarımı sürekli sanki beni zıplatıyormuş gibi hissediyorum. Acaba bu durum hala anksiyete devam ettiği için olabilir mi yoksa farklı bir sebep olabilir mi. Ne yapabilirim sizce çok teşekkür ederim.

  • Doktor Cevabı:

    Merhaba ilac tedavisinden fayda gorduyseniz su an yasadiginiz seyin kaygi bozukluguna bagli olma ihtimali kuvvetli. kaygi bozuklugu bazen duygusal olmaktan cok bedensel olarak yansiyabilir hayatiniza. ilac tedavisi kesildikten sonra tekrarlama oluyorsa psikoterapi de almanizi oneriririm. gecmis olsun

    tarihinde cevapladı.

Ankara Psikiyatri uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Psikolojik mi?

    Merhaba istirahat halindeyken vücudumda el kol ayak bacak ve gövdemde istemsiz ani atma hareketleri ve kaslarımda güçsüzlük-titreme yaşıyorum. noroloji (mr-emg) ve dahiliyede sikinti cikmadi. 1 haftadır geçmedi, yaklasik 10 senedir panik atak ve kaygı bozukluğum var bunun icin ilac kullanmıyorum ken...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hüsnü Kurtuluş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Takıntılarım

    Merhaba kolay gelsin. bir konu da yardımınıza ihtiyaç duymaktayım. inanın kendimi çok kötü hissetmesem bu mesajı atmazdım. hocam ben kendimi dünyanın en şanssız insanıymışım gibi hissediyorum. yaşamım da bunu doğruluyor zaten. örneğin ne yapmak istersem asla istediğim gibi olmuyor. bu basit bir çöp...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Kl. Psk. Pelin Gülbayrak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Concerta ve paxil beraber kullanımı

    Hocam merhaba.5 yıldır kaygı bozukluğu sebebiyle,paxil kullanıyorum.senelerdir rahatsızlığım yok.son 3 yıldır sadece yan etki görmemek için 3-4 gün de 1 tane paxil içiyorum.şimdi çok önemli bir sınava hazırlanıyorum.fazlaca dikkat dağınıklığım ve unutkanlığım var bundan ötürü concerta 36 mg aldım...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Adnan Cansever

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Midem yapisiyor daraliyorum sinirden kendimi kasiyorum

    Tetra bizmopeptol flagyl esopro simflat kaleidon kullandim 14 gun.1 endeskopide mide mikrobu az seviyede dispepsi gastrit displazi goruldu.ikincisinde yani 1 ay sonra yine mide mikrobu az dispepsi gastrit goruldu. displazi yoktu.kolonoskopide spastik kolon cikti.simflati halen kullaniyorum. displazi...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fırat Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Yaygın anksiyete bozukluğu

    Hocam benim yaygın anksiyete bozukluğum var. 25 yaşımda erkeğim, 5 yılda farklı zamanlarda 12 farklı antidepresan kullandım gerçekten hiçbir işe yaramadı. 6 farklı psikiyatriste gittim. bazıları psikoterapi almamı tavsiye etti bazıları psikoterapinin işe yaramayacağı söyledi aslında ben de psikotera...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Emel Koyuncu Kütük

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Midem yapisiyor daraliyorum sinirden kendimi kasiyorum

    Trankabuskasi 10 gun daha kullandim yine gecmedi. onun disinda psikolojimin yerinde oldugunu dusunuyorum. panik atagim anksiyetem yuzunden gidemedigim tatile ve köyüme gittim 1 hafta yendim yani bu psikolojiklik durumu. ama mide yapisma hissiyatim iyice yayildi bagirsaklarima kadar indi agrısi. daya...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fırat Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Korku kaygı tekrar eden şeyler

    Korku kaygı tekrar eden şeyler merhaba ben sınava hazirlaniyorum ders çalışırken hep sonraki çalişcağim şeyi duşünüyorum hep bundan sonra ne yapcam gibi buda bende kaygı yaratiyor nefes açlıği yaşiyorum nefesime odaklaniyorum sürekli esniyorum ve tükürüğumu sürekli yutkunmak istiyorum oraya odaklan...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Ayşegül Denizci Uğur

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Korku kaygı tekrar eden şeyler

    Merhaba ben sınava hazirlaniyorum ders çalışırken hep sonraki çalişcağim şeyi duşünüyorum hep bundan sonra ne yapcam gibi buda bende kaygı yaratiyor nefes açlıği yaşiyorum nefesime odaklaniyorum sürekli esniyorum ve tükürüğumu sürekli yutkunmak istiyorum oraya odaklandığım için bunlar takıntı ha...

    Doktor Cevabı:

    Psikoterapist Selman Yetkin

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kaygi ve okb

    Merhaba emel hanim yeniden size bir konuyu danismak kararina geldim gecen defa belirtdiyim gibi kaygi ve obsesyon hastasiyim ayrica bagimlilik problemim de var 4 ay arayla maddde kullaniyorum 1-2 gun ama aylarca agir ankisiyete yasiyorum ve yasadigim ankisiyete yeniden madde isdeyimi tetikliyor size...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Emel Koyuncu Kütük

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kaygı problemi

    Hocam merhaba. ben 20 yaşındayım. normalde stresli bir insanım ancak bu konu hakkında nedense normalden de fazla stres yapıyorum. ocak ayının ortasında erkek arkadaşımla bir yakınlaşma yaşamıştım. tam bir cinsel ilişki gerçekleşmemişti, ben yakınlaşma üzerine 6 defa adet gördüm, bir defa hastanede u...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Ezgi Didem Ayaltı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ne oluyor bana

    Selam hocam 19 yaşımdayım. kendimi çok suçluyorum bir sorun çıksa benim yüzümden oldugunu düşünüyorum. çok fazla kabus görüyorum ve artık görmeye alistim daha az aklıma taksamda gün içinde yoruyor düşünmek. kendimi herkesten farklı görüyorum ama neden bilemiyorum sanki insanlarla ben aynı değilim am...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Adnan Cansever

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kanser korkusu enerji düşüklüğü

    Hocam iyi günler ben 21 yaşında tıp fakültesi öğrencisi bir erkeğim. hocam benim yıllardır (6) yıldır anksiyete sorunum var başlarda çok değişik sıkıntılarla başladı işte nefes alamamaktan korkma oto nefes alamama annemi kaybetme korkusu vs vs. 1 yıl tedavi oldum sonra bıraktım ilacı. ama ondan sonr...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Adnan Cansever

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Anksiyete kaygı rexapin

    Merhabalar 19 yaşındayım hocam bundan yaklasık 1 sene önce aralıklarla düzenli olarak 5 6 aya yakın rexapin 2.5mg ve selectra 50mg kullandım geçirdiğim korkutucu motor kazam nedeniyle doktorum rexapini ve selectrayı bırakmamı citol 20mg kullanmamı önerdi aşırı midem bulantılarım oluyordu şimdi ise c...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Emel Koyuncu Kütük

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ruhsal sorunlar

    Merhabalar hocam. ben bundan bi 6 yıl öncesinde panik atak başladı ben de devlet hastanesine gittim doktor bana selectra 25 mg verdi neyse ictigim zamanlarda panik ayağım kayboldu ama.beni hissiz biri yaptı sonra doktora gittim 50 mg a yükseltti ve içtiğim zamanlar da ilk 1 ay da ben krize girdim sa...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Emel Koyuncu Kütük

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Rexapin 2.5mg

    Hocam merhabalar 19 yaşındayım yaklaşık 1 senedir kaygı bozukluğu iştahsızlık sebebiyle rexapin 2.5mg kullanıyorum doktorum bunu bırakmamı citol içmemi söyledi acaba rexapini bırakırken zorlanır mıyım içmediğim ilk günüm sanki başımda ağırlık var huzursuz hissediyorum..

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fırat Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x