Kaygılı ruh hali

  • merhaba ben 25 yaşındayım. daha önce 3 sene depresyon ve anksiyete tedavisi gördüm. 1 buçuk sene önce bıraktım tedaviyi. tedaviyi bırakma sebebim ise yok denecek kadar az olan faydasına karşın ruh ve beden sağlığım için birçok yan etkisinin olmasıydı (düşüncelerin berrak olmaması, hissizlik, ağız kuruluğu, dikkatini toplayamama, kilo artışı vs.). zamanla tedavi gördüğüm süreçten daha iyi oldum ve bu kararım devam ediyor. fakat içinde bulunduğumuz durumdan dolayı kendimle çok fazla kaldığım için depresyon sürecini ve o süreçte yaptığım hataları çok fazla düşünüyorum. Bu durum karın ağrısı, mide ağrısı, bulantı, iştahsızlık, kabızlık gibi sorunlara yol açıyor ve derslerime de odaklanamiyorum. bir yandan ilaçlara dönmek istemesem de bu durumun kalıcı olacağını düşünmeye basladim. bitki cayi, meditasyon, spor, müzik her seyi denedim. bircok araştırma yaptım. bununla yaşamaya alışmam mı gerekiyor? teşekkürler

  • Doktor Cevabı:

    Bu durumun kalıcı olması için bir neden yok. kullandığınız ilaçlardan birinin yan etki yapmış olması diğerlerinde yan etki yapacağı anlamına gelmez size uygun ilaç mutlaka bulunabilir eğer ilaç kullanmak istemiyorsanız terapi almanızda şikayetleriniz de azalmalara neden olur

    tarihinde cevapladı.

Adana Psikiyatri uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Tuvalet öğrenme sikintimiz

    Merhaba doktor bey benim 4yasinda oğlum var cisini ogrenmede sıkıntı yaşıyorum tuvalete oturma korkusu var lazmlik dahil oturmuyor altına yapyor bez kullanmıyorum şuan altna kaciriyor yardımcı olmaya çalışıyorum sürekli konusyorum soruyorum varmı dye yok dyor ama sonra altına yapmis şekilde geliyo...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Yekta Özkan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Düşme hissi

    İyi günler kendimi son 1 aydır özellikle balkondan atıcak mışım gibi hissedip o düşme anındaki boşluk duygusunu yaşayarak ürperitorum korkuyorum bir gün kendime engel olamıcamışım gibi neden acaba şimdiden teşekkür

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fırat Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Panik bozukluk mu

    Merhaba bende 7 8 aydır panik bozukluk vardı beraberinde yaygın anksiyete bozukluğu sürekli endişe halı okb takinti hali var oldu. sürekli kalbim çarpıyor diye tansiyon aleti ile geziyorum. doktorum bana 20 mg paxil verdi 4 5 ay kullandım ataklarım geçti ama kalbimde panik ataktan sonra extrasisto...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fırat Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Bilgi verirmisiniz

    11.sınıfın ortalarında sürekli garip kabuslar görmeyle başladı ama böyle hep aynı kabus sonra evin içinden deri kaşıma sesi geliyor rüyayı da en az 28-30 kez görmüşümdür ve rüya bir süre sonra başka bir şekle büründü yine bir şey geliyor yanıma ama bu sefer bir kadın sesi var ve bana her yaklaştığın...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Nihal Mumcu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Unutkanlik sorusu

    Depresyonda hocam saygılar 61yasındayım stres anksıyete ıcon ohtıyac halinde buspon kullanıyorum zararı olurmuş ayrıca hayatımı etkılemıyen basit unutkanlık için nootropıl2*1 tebpkan fort günde bir kez dr önerisiyle kullanıyorum tecrübeli bir uzman olarak yaşlılıkta anksıyeye için zararsız yatıştır...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hasret Karabulut Gül

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Cinsel organda geçmeyen orgazm hali

    Doktor hanım ilginiz için çok teşekkür ederim. sağlıkla kalın

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hasret Karabulut Gül

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Neyim var ?

    Merhaba hocam pandemi dolayısıyla 3 ay evden dışarı cikmadim .suan ailemin yanında bile iç sıkıntısı yoğun bi terleme çarpıntı oluyor .sürekli vücudumda hastalık var gibi bi hissim var ve en küçük şeyi araştırıyorum .ritim holter takıldı çarpıntı yok .bogazinda bi yumru hissi var 2 kbb dr na gittjm...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fikret Poyraz Çökmüş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Lütfen ne bu yasadığım bir cevap verin ona göre ne yapacagıma karar vereyım

    11.sınıfın ortalarında sürekli garip kabuslar görmeyle başladı ama böyle hep aynı kabus sonra evin içinden deri kaşıma sesi geliyor rüyayı da en az 28-30 kez görmüşümdür ve rüya bir süre sonra başka bir şekle büründü yine bir şey geliyor yanıma ama bu sefer bir kadın sesi var ve bana her yaklaştığın...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fikret Poyraz Çökmüş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Cinsel organda geçmeyen orgazm hali

    Merhabalar. bundan 8 gün kadar önce genital bölgemde uyarılma hissi başladı. karın alt bölgemde de bu his var. beni çok rahatsız etmeye başladı. anksiyete bozuklugum var. duloxx 60 mg kullanırken yan etkilerinden dolayı onu direk kesip efexor 37.5 kullanmaya başladım. 10 gün önce. bu gün de efexor 7...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hasret Karabulut Gül

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Dizzeness

    Hocam. kisaca ara ara baş donmeleri yasamaktaydim. vertigo ilaclari betaserc gibi cvp vermedim. nörolojik ve kbb muaynelerim kan testlerim temiz cikti. xanax isimli ilaci kullaninca hicbirseyim kalmadi 5 ay boyunca kullanmak zorunda kaldim. 3 aydır kullanmıyorum kademeli olarak biraktim. ama suan 3...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Adnan Cansever

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Yaygın anksiyete bozukluğu

    Sürekli korkuyorum sevdiklerimi kaybedeceğim diye dünyada güvenli hissetmiyorum kendimi yaygın anksiyete bozukluğum var gittiğim doktorlar yüzeysel olarak semptomları tedavi etmeye çalıştı fayda etti ama ama kaygı yer değiştirdi bu sefer. kalıcı çözüm istiyorum sizin terapi modeliniz nedir öğrenebil...

    Doktor Cevabı:

    Psk. Dan. Betül Öztoprak Altunay

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bulunduğum işten başka bir işe geçiş konusunda kararsızım ne yapmam lazım ?

    Merhaba hocam , kararsızlık ile alakalı bir durumu danışmak istiyorum. memurum , ve gönlümde öğretmen olmak olduğu için kontenjan artırma gibi bir çok uğraş çaba yetkililerle görüşme vs emekler sonucu branşıma yeterli kontenjan vermelerini sağladım tek başıma yaptım bunları. ve sonucunda allah nasip...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Nihal Mumcu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Lgsden sonra stres

    Merhaba hocam ķızım birkaç gün önce lgs ye girdi ve lgs den sonra sunu kodladim mi bunu kodladim mi diye telas ve stres yapmaya basladi ve sonuçlar 16 temmuzda açiklanacak bu zamana kadar stres yapmasini istemiyorum sizce ne yapmaliyiz artik bizde stres olmaya basladik yapti mi yapmadi mi diye zaten...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Candan Taşkıran

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ilac kullanımı

    Hocam iyi günler diliyorum. bende 4 sene önceye kadar tuvalet olmayan biyere gidememek gibi bi fobi oluştu bu olayi aşmam icin psikiyatri doktorum bana paxera 30 mg ve trankobuskas ilaclarini verdi bi dönem sonra ilaclardan paxeraya devam ettik askerde ilacım 10 mg kadar düştü askerden geldim hala...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hasret Karabulut Gül

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Wellbutrin kaygı ve huzursuzluk

    Hocam merhabalar . 25 şubattan bu yana madde asermesi icin wellbutrin 150 mg kullanmaktayım. 9 şubattan bu yana madde kullanmıyorum. wellbutrini başladığımızdan bu yana hicbir değişiklik hissedemedim hatta öğlen saatlerinde yoğun huzursuzluk ve kaygı duygusu yaşıyorum.ek olarak sosyal fobi icin cipr...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Sevil Altınkılıç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x