Kaşıntı ve kararma

  • Merhaba Deniz Hanım,Benim vücudumda devamlı farklı bölgelerde kaşıntılar ve cildimde değişiklikler oluyor.akşamları advantan sabahları avil kullanarak geçirdiklerim oldu ancak biri bitiyor başka bir bölge de diğeri başlıyor kaşıntı ve ardından derideki görünüm değişikliği. alerjik olduğunu biliyorum ama neye alerjim olduğunu anlamak için nasıl bir test yaptırmam gerekiyor.Diğer sorunum genital bölgemde ağda ve lazer epilasyon sonrası oluşan ciddi kararma. bunu geçirmek mümkünmüdür.TROSYD VE EKZE-MANT mantar kremlerinin iyi geldiğini duydum ama mantar olmadan kullanmam doğru olur mu.bir de kaşıntı daha önce karın bölgemde oldu.ilaç kullandım kaşıntı geçti ama kahverengi bir leke kaldı.doktorum lekenin güneş ile geçeceğini söyledi geçen yaz ancak bir düzelme olmadı.bu kremler o kararmaya da yarayabilir mi.daha önce expigment kullandım ama korkudan çok düzenli ve uzun süre kullanamadım. Siz ne tavsiye edersiniz. veya ne yapmam konusunda nasıl yönlendirirsiniz beni.teşekkürler.

  • Doktor Cevabı:

    Kaşıntılar altta yatan dahili hastalıklara, enfeksiyon odaklarına, kullanılan ilaçlara, derinin yapısına, temas eden maddelere vs. bağlı olabilir. araştırılmalıdır. leke için bodytone krem kullanabilirsiniz.

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Yüz hastalığı

    Hocam saygılar hayırlı akşamlar güvenlik görevlisiyim ismim ibrahim nano maske kullanıyordum yüzümde göz altında sivilce gibi içinde şişlik olan bişey çıkdı ardından göz kapağımda şişme yüzümün bir bölümünde kaşıntı sarı akıntı kızarıklık oldu acile gitdim madacaskol krem verdi birde iğne oldum 8 gü...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Mesut Öndeş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Vulvada kararma

    Merhabalar sayın hocam. hamileyken ağda sonrası vulvada sol büyük dudakta morarma meydana gelmişti. doğum yaptığım halde hala geçmedi 2 yıl oldu kararma şeklinde kaldı. ağrı yok kaşıntı yok acı yok kanama yok hiçbir sıkıntı yok ama içimde acaba kansermiyim şüphesi var acaba pskiyatriyemi gitmeliyi...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Ahmet Suphi Toprak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Peniste kararma ve acı

    Hocam merhaba. birkaç gün önce penisimin baş kısmının altında ve testislerin üzerinde (tırnak büyüklüğünde bir bölge) hafif kaşıntı başladı sonra acımaya başladı ve bugün de farkettimki bu bölge biraz kararmış ve sulanmış gibi iltihap gibibişey olmuş. ama görsel olarak sadece kararma var. 9 yıldır t...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Güven Aslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Rahatsızlık

    Merhabalar size sürekli rahatsız ediyorum ama rahatsızlılığım geçti şükür vajina etrafımda kararmalar var bu kararmaları ne geçirebilir herhangi krem önerebilir misiniz yada herhangi bir şey şekerim yok kilo var biraz ama kararmalar beni rahatsız ediyor tavsiyelere ihtiyacım var

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. H. Yeşim Yerçok

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Notaljia parestetika

    Merhaba hocam sırtımda sağ ve sol kürekte boyunda olmak üzere kararma kaşıntı uyuşma var cildiyeye gittim noraljia parestetika dedi bunun için ne yapmalıyım aciliyeti var mı teşekkür ederim

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Sibel Karaca

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Peniste morarma

    Merhaba hocam penisimde bazı damarlar mavimsi renkte bazılarıda çok kırmızı şapka bölgesindede kararma var bazen kırmızı benek benek oluyor bazen normale dönüyor bu normalmi yoksa bi damar tıkanıklığı olabilirmi yada başka bir hastalık ilk başlarda kafaya takmıyordum gecer diye ama bayağı oldu gecme...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Ferhat Ateş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Benler cilt kanseri

    İyi günler nuran hanım benim benlerle ilgili sorunum var işim gereği güneş altında çalışan biriyim ve son bir senedir benlerimde artış var ve vücudumda gelen bi kaşıntı var doktor muayenelerinde bişey cıkmadı ama ben çok huzursuzum yaklaşık 1 seneye yakın ayağımın altında biraz dağınık ben çıktı v...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Nuran Atmanoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Koltukaltı kararma

    Hocam merhaba görüşlerinizi önemsediğim için danışmak istedim. benim problemim koltukaltı kararması. 23 yaşındayım ve uzun senelerdir bu problem benimle. ağda kullanıyodum küçükken ve sanırım yanlış kullandığım için ve buna devam ettiğim için oluştu. bu siyahlık beni özellikle de yazın cok rahatsız...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Nuran Atmanoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Diş bakımı

    Mrh hocam diş koklerimde hafifce ince cizgilerle kararma var ve koştuğumda dişlerim inanilmaz kaşıntı hali almakta .

    Doktor Cevabı:

    Dr. Dt. Tülay Şener

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Sirtta kasinti ve kararma

    Hocam iyi aksamlar.sirtimda sadece belirli bir bolge de yaklasik 5 aydir kasinti oluyor ve o bolge de kararma da basladi.bunun sebebi ne olabilir.sirtimda yine dogum lekem de var ve sanki onun rengide koyulasmis.ilginize tesekkur ediyorum.saygilar

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Burhan Engin

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Göz pınarında kaşıntı

    Doktor bey merhaba, 2 yıldır lens kullanıyorum sol gözümde batma olmaya baslamıstı 1 haftadır çapaklanma, gözümden sümüksü bi sıvı akması ve göz altı ve üstünde kararma var tabi ki kaşıntı göz pınarımda ne olabilir

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Şafak Karslıoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Siyah lekeler

    İyi günler doktor hanım benim vajinamda iç dudaklarda siyah lekeler var 5 6 adet var kabarık değiller kaşıntı vs yok sadece leke adetlerim düzenli 21 yaşındayım bazı nedenlerden dolayı hemen doktora gidemeyeceğim o yüzden size yazıyorum uzun zamandır varlar aslında aklıma geldi nette araştırma yap...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Nilgün Turhan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Driclor ve koltuk altı kararması

    Hocam cevabınız için teşekkür ediyorum. kaşıntı ilacın yan etkileri arasında gözüküyor ancak kararma konusunda da aynı şekilde mi düşünüyorsunuz? tekrar teşekkürler

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Şerafettin Saraçoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Driclor ve koltuk altı kararması

    Hocam merhaba; yaklaşık 2 aydır koltuk altım için driclor isimli ter önleyiciyi kullanıyorum. ciddi anlamda terlemem vardı. eczaneden almıştım. şuan koltuk altımda kararma var ve ilacı kullandıktan sonra bir süre kaşıntı oluyor. bunun bir zararı var mıdır? aşırı terleme beni çok rahatsız ediyor v...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Şerafettin Saraçoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Uçuk izleri

    İyi günler.bir hafta önce eczaneden uçuk için aldığım asiviral kremi dudak kenarlarına 3 gün kullandım.dudağımın her iki alt taraflarında bozuk para büyüklüğünde ciltte kararma oldu.ilacı hemen bıraktım.ciltte kaşıntı yanma gerginlikle beraber ciltte soyulmalar başladı dün doktora gittim ve alerji y...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Şerafettin Saraçoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör




.
x