Kardiyolojik rahatsızlık

  • merhaba ben iki yıl önce kalp krizi geçirdim o zamandan beri monoket long 50 mg ilaç kullanıyorum. bu ilaç bende devamlı şiddetli baş ağrısı yapıyor ağrı beynime kadar çıkıyor 5 saat veya daha fazla ağrı sürüyor bu sebepden dolayı iki aydır bu ilaçı kullanmıyorum doktoruma daha önce bu ağrıyı söyledim ağrı sürer daha sonra bu ağrı kesilir demişdi. daha ağrı kesilmedi. sizlerden ricam bu şiddetli ağrı ne kadar zamanda geçer ve bu ilaçın 25 mg kullanabilirmiyim saygılarımla

  • Doktor Cevabı:

    Merhaba i̇brahim bey. 2 yıldır alınan bir monoket ile baş ağrımaz. başınız ağrıyorsa bunun iki sebebi olabilir; ya monoket'i düzenli almıyorsunuz yani aralıklı kullanıyorsunuz veya başağrınızın monoket ile alakası yok. evet, ağrınız monoketten olmak zorunda da değil. hipertansiyon veya başka sebeplerle de başınız ağrıyor olabilir. 25 mg alıp alamayacağınızı cevaplamak için başka özelliklerinizi de bilmek lazım. geçmiş olsun..

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Farkli bir his

    Iyi gunler zekeriya bay,isinizde kolayliklar dilerim oncelikle.uni sinavina hazirlaniyorum ve gergin bir donemdeyim.ben yasadigim bir olayi anlatmak istiyorum benim kardiyolojik tetkiklerim normal(muayene kan eko)holterde zararsiz sayida ekstrasistol ventrikuler varmis,bazi gunler tum gun araliksiz...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Zekeriya Arslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kolesterol ve damar tıkanıklığı

    Merhaba benim yaşım 17 ve kolesterol değerim 170 ti biraz dikkat ederek 150 ye düşürdüm. bazen nefes darlığı, göğüs ağrısı gibi sıkıntılar çekiyorum. sağlık ocağındaki doktorum ilaç yazmadı yaşım küçük olduğu için diyet vb. şeyler çok kilom yok ama sanrım beslenmeden dolayı yüksek. stres ve heyeca...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Ferid Gojayev

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Koşarken göğüste baskı

    Hocam merhabalar. yaklaşık 1 senedir yapmadığım sporuma yeniden başladım. 1 gün fitness, 1 gün kardiyo olarak koşu yapıyorum. koşuya yeni başladım öncesinde ağırlık öncesi hiit kardiyo yapıyordum. koşuda 3. günüm ve koşarken 200-300 metre sonra göğsümde bir baskı mı diyeyim, ağrı mı diyeyim, nefes d...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Turan Taner Gündoğdu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Uçak seyahati

    Hocam çocuğumla uçakta ilk defa seyahat edeceğiz, seyahat edebilir miyiz veya dikkat etmemiz gereken birşey var mı?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Muhammet Mesut Nezir Engin

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Çarpıntı ve ilaç

    Hocam merhabalar.ben 26 yaşında erkek bir bireyim.dehb hastasıyım.her türlü uyarıcıyı denedim fayda etmeyince son çare olarak doktorum strattera başlattı 25 mg gibi düşük bir dozda bile nabzım çok yükseldi.tansiyonum çok çok iyi olmasına rağmen nabzım 100-115 arasında 3 hafta oluyor hala bu yan etki...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Ercan Çeğilli

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Çarpıntı ve psikiyatrik ilaç

    Hocam merhabalar.ben 26 yaşında erkek bir bireyim.dehb hastasıyım.her türlü uyarıcıyı denedim fayda etmeyince son çare olarak doktorum strattera başlattı 25 mg gibi düşük bir dozda bile nabzım çok yükseldi.tansiyonum çok çok iyi olmasına rağmen nabzım 100-115 arasında 3 hafta oluyor hala bu yan etki...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. İbrahim Demir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Çarpıntı ve ilaç

    Hocam merhabalar.ben 26 yaşında erkek bir bireyim.dehb hastasıyım.her türlü uyarıcıyı denedim fayda etmeyince son çare olarak doktorum strattera başlattı 25 mg gibi düşük bir dozda bile nabzım çok yükseldi.tansiyonum çok çok iyi olmasına rağmen nabzım 100-115 arasında 3 hafta oluyor hala bu yan etki...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Yılmaz Ömür Otlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • İlaç ve yüksek nabız

    Hocam merhabalar.ben 26 yaşında erkek bir bireyim.dehb hastasıyım.her türlü uyarıcıyı denedim fayda etmeyince son çare olarak doktorum strattera başlattı 25 mg gibi düşük bir dozda bile nabzım çok yükseldi.tansiyonum çok çok iyi olmasına rağmen nabzım 100-115 arasında 3 hafta oluyor hala bu yan etki...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Salih Eryılmaz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • İlaç ve çarpıntı

    Hocam merhabalar.ben 26 yaşında erkek bir bireyim.dehb hastasıyım.her türlü uyarıcıyı denedim fayda etmeyince son çare olarak doktorum strattera başlattı 25 mg gibi düşük bir dozda bile nabzım çok yükseldi.tansiyonum çok çok iyi olmasına rağmen nabzım 100-115 arasında 3 hafta oluyor hala bu yan etki...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Sinan Coşkun Turan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Çarpıntı ve ilaç

    Hocam merhabalar.ben 26 yaşında erkek bir bireyim.dehb hastasıyım.her türlü uyarıcıyı denedim fayda etmeyince son çare olarak doktorum strattera başlattı 25 mg gibi düşük bir dozda bile nabzım çok yükseldi.tansiyonum çok çok iyi olmasına rağmen nabzım 100-115 arasında 3 hafta oluyor hala bu yan etki...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Mahir Avkaroğulları

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kalp atımı ve ilaç

    Hocam merhabalar.ben 26 yaşında erkek bir bireyim.dehb hastasıyım.her türlü uyarıcıyı denedim fayda etmeyince son çare olarak doktorum strattera başlattı 25 mg gibi düşük bir dozda bile nabzım çok yükseldi.tansiyonum çok çok iyi olmasına rağmen nabzım 100-115 arasında 3 hafta oluyor hala bu yan etki...

    Doktor Cevabı:

    Yrd. Doç. Dr. Ali Özeren

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • İlaç kullanımı

    Hocam merhabalar.ben 26 yaşında erkek bir bireyim.dehb hastasıyım.her türlü uyarıcıyı denedim fayda etmeyince son çare olarak doktorum strattera başlattı 25 mg gibi düşük bir dozda bile nabzım çok yükseldi.tansiyonum çok çok iyi olmasına rağmen nabzım 100-115 arasında 3 hafta oluyor hala bu yan etki...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Zekeriya Arslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • İlaç kullanımı

    Hocam merhabalar.ben 26 yaşında erkek bir bireyim.dehb hastasıyım.her türlü uyarıcıyı denedim fayda etmeyince son çare olarak doktorum strattera başlattı 25 mg gibi düşük bir dozda bile nabzım çok yükseldi.tansiyonum çok çok iyi olmasına rağmen nabzım 100-115 arasında 3 hafta oluyor hala bu yan etki...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Can Özbek

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • İlaç kullanımı

    Hocam merhabalar.ben 26 yaşında erkek bir bireyim.dehb hastasıyım.her türlü uyarıcıyı denedim fayda etmeyince son çare olarak doktorum strattera başlattı 25 mg gibi düşük bir dozda bile nabzım çok yükseldi.tansiyonum çok çok iyi olmasına rağmen nabzım 100-115 arasında 3 hafta oluyor hala bu yan etki...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Kani Gemici

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • İlaç kullanımı

    Hocam merhabalar.ben 26 yaşında erkek bir bireyim.dehb hastasıyım.her türlü uyarıcıyı denedim fayda etmeyince son çare olarak doktorum strattera başlattı 25 mg gibi düşük bir dozda bile nabzım çok yükseldi.tansiyonum çok çok iyi olmasına rağmen nabzım 100-115 arasında 3 hafta oluyor hala bu yan etki...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mustafa Şan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör




.
x