Kalp durumu

  • Hocam ben 2 ay önce kovid geçirdim. Daha sonra psikolojik mi bilmiyorum ama merdiven çıkınca nabzım 150 oluyordu. Şuan düzeldi ama aritmi oluşmuş ama sadece doktora gidince oluyor. Mesela doktor yanında çok heyecanlanıyorum EKG ve o EKO çekilirken hoca bana aritmi var dedi bende hissediyorum. Ama normal hayatımda yok böyle bir problem. Acaba çok heyecan yaptığım için normal mi bunlar? Holter takıldı 26 ves çıktı ama ordada 18 tanesi ilk takıldığı 1 saat içinde gerçekleşmiş heyecandan gün içinde yani 10 tane çıkmış diyebilirim. Bendeki sorun psikolojik mi hocam sıkıntı var mı? Bütün kan değerlerim normal.

  • Doktor Cevabı:

    Bu yazdıklarını bir kardiyolog ile konuşmalısın. ama ben anlattıklarında bir problem görmedim.

    tarihinde cevapladı.

Ankara Kalp Damar Cerrahi uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Concerta göğüs ağrısı

    Concerta 18mg kullanmaya başladım ancak doktorum ekg ve kan tahlili istemedi. 1 haftadır kullanıyorum sağ göğüs tarafım (göğüs kafesimin ortasına doğru) olan tarafımda bir baskı veya boşluk varmış gibi bir şey hissediyorum. ekg çektireceğim. ekg çekmeye gideceğim günün sabahı concerta almalı mıyım?...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Uğur Hatıloğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Korona hakkında

    Hocam evimizde covid hastası bulunmak ilk belirtiden bu zamana kadar izole idi herkes farklı odalarda maske mesafe dikkat ediyoruz. testi 3. oldu şuan karantinadan buyana 4. gün belirtiden buyana 7. gün sadece koku kaybı var başka bir şikayeti yok. şimdi hocam psikolojik olarak tabi ister istemez et...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. İnci Gülmez

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Göğüs ağrısı

    Hocam, merhaba. 15 yaşında bir kızım var. kızımın sol göğüs altında ve üstünde bıçak saplanması gibi bir ağrı oluyor ve bazen bu ağrı sol koluna da vurduğunu söylüyor. yaklaşık 10-15dk sürüyor ve eforu bırakınca azalıyor. kızım ayrıca reflü hastası ve daha önceden tetkik amaçlı bir kardiyoloğa görün...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. N. Kürşad Tokel

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Stokin fırtınası

    Hocam iyi günler evde pozitif korona hastası bulunmakta ilk belirtisi salı günü başladı baş ağrısıyla ve çarşamba günü öksürük , burun akıntısı , hapşurma , üşüme, halsizlik tarzında başladı bende c vitamini santos calcium 1000mg ve umca solisyon vermeye başladım perşembe günü öksürük , burun akın...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Demet Karnak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Stokin fırtınası

    Hocam iyi günler evde pozitif korona hastası bulunmakta ilk beliritisi salı günü başladı baş ağrısıyla çarşamba günü öksürük , burun akıntısı , hapşurma , halsizlik tarzında başladı bende c vitamini santos calcium 1000mg ve umca solisyon vermeye başladım perşembe günü öksürük , burun akıntısı, hapşu...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Fuat Erel

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Nefes almada zorlanma

    Hocam merhaba, sürekli yoruluyorum. gece uyurken yan ya da yüz üstü yatınca rahat edebiliyorum. yokus cıkmak ve merdiven çıkmak işkence oluyor. nefes nefes kalıyorum. cok gülünce ağlayınca cok derinden seslice öksürüyorum. ve uzun yokus çıkınca gögüsümde yanma ve ağrı eşlik ediyor. kalp nabzım hep 1...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Mahir Avkaroğulları

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Akciğer bt

    Sayın hocam; trakea ve her iki ana bronş açıktır. kalp boşlukları normal genişliktedir. çıkan aort çapı artmıştır(40 mm). inen aort normal kalibrasyondadır. torakal aorta segmentlerinde intimal kalsifikasyonlar izlenmiştir. pulmoner arterler dolgundur. mediastinal yağ planları heterojen görünüm...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Fuat Erel

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Mide reflüsü ve boğaz ağrısı.

    Hocam merhaba daha önce gittiğimiz doktor boğaz ağrısı ve sürekli hasta düşmenin sebebinin mide reflüsüne bağlı olduğunu söyledi. verdiği ilaçlar sadece mide yanması ilacı verildi. bu belirli süre fayda gösterip. daha sonra sürekli boğaz ağrısı ve hastalaniyorum bunun nedeni farklı birşey olabilir m...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Haluk Yeşilbağdan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Zatürre mi

    Merhabalar, dün korona testi oldum sonuç belli değil fakat aklıma takılan bazı şeyler var, zatürre olursam mutlaka ateşle belirti verir mi benim ateşim yok arada üşüme geliyor biraz boğaz ağrısı ,baş ağrısı ve öksürük (çok değil) sırt ağrısı çok fazla .akciğer grafiği çekilmedi nasıl anlarim.cevap...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Demet Karnak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kalp rahatsızlığı akciğerlerde problem oluşturur mu?

    Sayın hocam; annem 3 ay önce sten takıldıktan sonra size de muayene olmuştu. göğüs ağrısı ve yüksek nabız (100 civarı) sebebiyle 6 kasım 2020 tarihinde yapılan toraks bt de; trakea ve her iki ana bronş açıktır. kalp boşlukları normal genişliktedir. çıkan aort çapı artmıştır(40 mm). inen aort norma...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Savaş Açıkgöz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Reflü ve boğaz ağrısı

    Hocam merhaba benim reflü şikayetlerim var da bir şey sormak istiyorum aynı zamanda faranjitim de var , yutkunduktan sonra boğazımda bir yerde mide guruldaması gibi bi guruldama oluyor tam yerini anlayamadıgım ama gırtlak hizasında diyebilirim böyle köpürüyor gibi ama bu yatar pozisyonda yutkunurken...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hayri Karaarslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Nefes kesilmesi

    Hocam selamlar bende arada soluğum birden tam gitmio ama az kesilio sanki ağzıma bı hava gelio on göğüsümden hocam anlamadım nedir bunun sebebi

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. İrfan UÇGUN

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Göğüs ağrısı

    Bi anda göğsüme ağrı tansiyon yükselmesi boğaza kollarima göğusüme yayilan bir yanma oluyo 10 15 sn sürüyo geçio ama beni korkutuyo 42 yasindayim 25 yildir sigara iciyorum 15 yildir panik bozukluk hastasiyim kardioloğa göğüs has. gitiim bi sorun yok dediler ve uzun zamandir psikiyatri tedavisi görüy...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Selçuk Özkan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Göğüs ağrısı

    Belki 10 defa kalp doktoruna gittim 5 defa gögüs hastanesine bisey bulamadılar benim son 1 yıldir aniden göğsüme agrı saplanıyo nefesim daralıo tansiyonum çıkıyo dirseklerim yanıyo boğazım göğsüm yanıyo bunca tahlile rağmen kalp mi yapıo bunu acaba korkuyorum

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Selçuk Özkan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Covid 19 ihtimali

    Iyi günler benim 2 gündür kuru öksürük baş ağrısı yorgunluk şikayetlerim var acile gittim akciğer röntgeni çekildi ve akciğerde herhangi bir soruna rastlanmadı boğazımın kızarık olduğunu öksürüğümün bu yüzden olacağını söyledi doktor. sizce akciğer röntgeni covid 19 tanısı katmak için yeterli midir...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Demet Karnak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x