Kalp çarpıntısı

  • Doktor bey, kalp çarpıntılarım başladı, ben de kardiyoloji ye gittim. Birçok test yaptılar, bir sonuç çıkmadı. Psikolojik olduğunu bana ifade ettiler. Psikiyatriste gittim. O da beni dinledi ancak ilaç alacak durum olmadığını konusarak, psikolojik yardım alarak geçeceğini söyledi. Ben pek inanmıyorum konuşarak geçeceğine. Çok korkuyorum. Sizce konuşarak geçer mi? Psikolojik bir yardım almadım ama, ben sürekli konuşuyorum bu konuyu neden şimdiye kadar geçmedi? Yardımcı olursanız çok sevinirim.

  • Doktor Cevabı:

    Merhabalar, stres, sıkıntı gibi durumlar kişiye ağır geldiğinde vücut buna tepki vermeye başlayabiliyor. vücut aslında bir alarm veriyor. yardım almanız konusunda, işlerin iyi gitmediği konusunda sizi uyarıyor. organsal bir sıkıntı olmadığı için; psikolojik destek ile üzerine çalışıp çözülebilebilecek bir durum. psikolojik destekteki oturumlar, dışarıdaki hayatla kıyaslanamayacak kadar farklı yaşantılar içerir. hayat içerisinde asla bulamayacağınız; hiç anlatamadığınız durumlardan, belki de ilk defa gerçek kendinizden bahsettiğiniz, kendinizi tanımaya başladığınız, anlaşıldığınız, gizlilik içeren, kişinin kendisine yolculuk yaptığı bir süreç. yanınızda bu konularda uzman olan psikolojik danışman ya da psikolog eşlik edecektir. uzman seçerken diplomalarını görmeyi unutmayınız. işin uzmanı ile yola çıktığınızda, gerçekten anlatılmayan ancak yaşanabilen ve yaşandığı sürece hayatınıza katkısı olan bir süreci yaşayacaksınız. önyargılarınızı kırıp, hayatınızı daha güzel hale getirip, yakınmalarınızı azaltacak bir sürece güvenerek adım atmanız dileğiyle. sağlıcakla kalın.

    tarihinde cevapladı.

İstanbul Psikoloji uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Baş ağrılarım ve karın ağrılarım var

    Hocam son dönemde karın ve baş ağrılarım başladı. doktor psikolojik olduğunu bana ifade etti. çok düşündüm neden olabilir diye ancak işin içinden çıkamadım.bana yardımcı olur musunuz

    Doktor Cevabı:

    Psk. Dan. Okan Tiring

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Uyandıktan 15 dk sonra başlayan baş ağrısı gibi durum

    Hocam bu hastalığı herhangi bir tedavi almadan atlatma şansımız yok mudur normal hayatımızı devam ettirsek aldırış etmeden ? 2nci sorum ilaç tedavisi ile bir süresi var mıdır şu kadar zaman da geçer kurtulursunuz diye ? 3 çok mu uzun sürecek bu durumum her gün hastayım insan bunalıyor

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Nihal Mumcu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Beynim illa bir sorun çıkartıyor

    Hocam merhaba citoles 10 kullanıyorum 3 aydır . vücudum da boğaz sertleşmesi mi desem tam olarak nasıl anlatabilirim bilmiyorum ama boğazımda daralma oluyor kaslardan hissediyorum . boğaz doktorun bişeyin yok dedi ama acaba astım sebebi olur mu bilmiyorum . böyle bir durumum var . başımda...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Şima Ceren Pak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Uyandıktan 15 dk sonra başlayan baş ağrısı gibi durum

    Geçmeyen baş ağrısı ve boğazdaki gerilme merhaba bundan yaklaşık 6 ay önce boğazımda bir sorun hissettim ve korona virüsü oldum diye korktum. yaklaşık 1 ay farklı farklı doktorlara gittim en sonunda boğazında birşey yok denildi. boğaz’ımda bir sorun olduğunu mutlaka düşünüyordum fakat bir sonuca ul...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Nihal Mumcu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Baş ve boğaz ağrısı var canımı sıkıyor korkuyorum geçmek bilmedi

    Baş ve boğaz ağrısı uyandıktan sonra uyuyana kadar bir boğaz şikayeti ile ilgili 1.5 ay doktor doktor gezdim farklı teşhisler konuldu en son hiç birşeyin yok denildi . psikiyatriste gittim çitoles kullanıyorum 10 mg . altta yatan bir korku olarak boğazın ağrıyor olabilir denildi . 2.5 aydın citoles...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Emel Koyuncu Kütük

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Vücut ağrıları yorgunluk

    Slm hocam vücudumda kasılma ağrı yorgunluk ve yutma güçlüğüm var hemen hemen her branşa rahat 3 kez gittim acili saymıyorum bile bir sürü test emg mr bt kan endoskopi v.s her branşın sonu psikiyatriye çıktı bu duruma ne denir bilemedim hocam

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Sıtkı KARACA

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Hastalık hastasımıyım

    Hocam merhabalar. 25 yasindayim. 6-7 yil once anksiyete bozuklugu teshisi aldim 6 ay ilac kullanip biraktim. bir daha hic tedavi olmadan devam ettim hayatima. yaklasik bir yildir derin nefes alirken vucudumun farklı yerlerinden hirilti hisilti tarzi bir ses geliyor dışarıdan net duyulan bir ses. bir...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Psikosomatik

    Merhaba, ben 2018 senesınde panık bozukluk yasadım. ve 1 ay kadar surdu, yogun bır terapı surecı ıle atlattım. ardından 2019 mart ayında uzun sure aç kalmam ve yurt dısında olmam nedenı ıle baş dönmesi seklınde yasadım. ( yurt dısına cıkmadan orada panık yasama korkum vardı zemınde belırtmek ısterım...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Onur Okan Demirci

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Somatizasyon bozukluğu vs anksiyete

    Peki hocam son olarak somatizasyon da bulanık ve çift görme olur mu

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Onur Okan Demirci

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Somatizasyon bozukluğu vs anksiyete

    Peki hocam duxet değil de depakin ve invega dan sonra gün içerisinde çok uykulu ve sersem gibiyim depakin 500 2x1mi yoksa invega 6 mg mı yapıyor invega yı gece alıyorun

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Onur Okan Demirci

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Somatizasyon bozukluğu vs anksiyete

    Merhaba hocam bir kaç sorum olacak 8 yıldır sosyal fobim var 6 yıldırda somatizasyon bozukluğum var bir çok ilaç kullandım yanıt alamadım son 2 aydır 6 mg invega 120 mg duxet alıyorum 1 aydır da 1000mg depakin alıyorum tanım değişti mi diye sordum aynı dedi doktorum. bu ilaçlar benim hastalığım da k...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Onur Okan Demirci

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Yan etkisi

    Merhaba benim sosyal anksiyete bozukluğum ve somatizasyon bozukluğum var duxet 60mg 2 tablet invega 6mg depakin 500mg sabah akşam alıyorum 1 haftadır gözlerim bulanık görmeye başladı bu ilaçlardan birisi yan etki olabilir mi acaba 3 haftadır kullanıyorum

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Onur Okan Demirci

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Somatizasyon

    Hocam merhabalar tekrardan geçen sene bulantı gaz ishal iştahsızlık sonucu 5-6 kilo vermiştim 6-7 ay devam etmişti . daha sonra verdiğim kiloları geri aldım . şikayetlerim azalmıştı .geçen sene tüm batın ilaçlı mr çekindim iki kere , tomografi çekindim , endoskopi yapıldı , geçen yaz rektosigmoidosk...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Onur Okan Demirci

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Somatizasyon

    Merhaba hocam 20 yaşında panik bozukluk ve ankisiyete hastasıyım geçen sene doktora gittim somatizasyon da var dedi ilaç kullandım geçti şu sıralar herşey yine başladı çift görme somatizasyondan olabilirmi çok korkuyorum her sabah biyerim ağrıdığında başka hastalığım olduğunu düşünüyorum bunlat soma...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. R. Sabri Yurdakul

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Somatik bozukluk

    Merhaba. bana önce çektirdiğim röntgen sonucu boyun düzleşmesi ardından da ilaçları içemediğim için somatik semptom bozukluğu ile fibromiyalji teşhisi kondu. dr dulester 30mg verdi ama ben onu da kullanamıyorum. daha önceki panik atak ilacım paxera 10mg kullanıyorum . 20 mg e geçicem. bu ilaç iyi g...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fadime Yurtseven

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x