Kafa travması

  • Hocam merhabalar, halihazırda yüksek doz SSRİ kullanımı ve aşırı su içme kaynaklı Hiponatremi yaşayan biriyim(ancak hekimler pek önemsemedi sodyum değerim sınırda çıkıyor diye, 20 yaşında erkeğim) 2 gün önce yine su içmekten patladığım sırada cinsel ilişkide bulundum (yaşım gereği epey efor sarfedici ve hareketlerden dolayı kafamı ileri geri çok hızlı götürmüş olabilirim.) ve bu iki gündür, inanılmaz bir ağız sululuğum oluştu. aynı zamanda dehb için uyarıcı kullanmama rağmen kafa karışıklığı hissediyorum. Gerek hiponatreminin getirdiği kibas ve de ilişkinin sebep olduğu tansiyon yüksekliği aynı zamanda baş travması sonucu ciddi bir hasar meydana gelmiş olabilir mi? Çizgi çizme, işlem yapma gibi şeylerde sorun yaşamıyorum sadece sersemlik ve ağız sululuğu hissediyorum. MR tarihini hemen vermiyorlar, 1 ay sonra çekilse yine de doğru sonuç verir mi yoksa boşuna mı evhamlanıyorum teşekkür ederim.

  • Doktor Cevabı:

    Merhaba, bu bahsettiğiniz hareketlerle kafa travmanızın olduğunu düşünmüyorum. baş ağrınızın da bazı metabolik değişiklikler veya psikolojik olması daha yüksek ihtimal. 1 ay sonra çekilecek mr’ın travma açısından bir anlamı olmaz. geçmiş olsun.

    tarihinde cevapladı.
  • Değerli yanıtınız için teşekkür ederim hocam. Herhangi bir bulgum yok, tamamen merakımdan ve kaygımdan soruyorum; minör travmaların bırakacağı nörolojik ve/veya psikiyatrik bozuklukları tespit etmek için radyolojik girişimler yetersiz mi kalıyor. olaydan 3-4 hafta sonra temiz çıkan MRG içimizi rahatlatmak için yetersiz midir? Ya da küçük travmalar sonra oluşabilecek her türlü şeyi buna bağlamaktan vazgeçirebilecek bilimsel yöntem ve argüman var mıdır? Şimdiden gelecek yorumunuz için teşekkür ederim. Saygılarımı sunuyorum. (Önemli Not: Kaygım için psikiyatrik destek alıyorum.)

  • Doktor Cevabı:

    Başınızı sallayarak travma olmaz. hücresel düzeydekine yakın bulguları da mr teknikleri ile göstermek mümkün ama bu size gerekli değil.

    tarihinde cevapladı.

İstanbul Beyin Cerrahi uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Anksiyetee

    Merhaba hocam 2 yıldır redepra kullanıyorum ama şu son aylar da artık içimde geçmek bilmeyen bi sıkıntı var acaba ilaç artık etki etmiyor mu hiç bir şey yapmak istemiyorum eskiden keyif aldığım şeyler artık keyifte vermiyor sıkıntıdan mide ağrıları çekiyorum acaba yeni bir ilaç kullanmaya da cesaret...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ilaç kesimi

    Özlem hanım biz takipli hastanızdık isimden hatırlayacağınızı umut ediyorum. defnenin takibine gelemeyceğimizi, şehirdışına taşınacağımızı söylemiştik. artık kayseride değiliz. çizelge vermiştiniz ona göre dozu yarıya düştük, iyi devam ederse süre bitince kesin demiştiniz. bu dozda iki ay kullandı,...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Özlem Kahraman

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Halisunasyon mu acaba?

    İllüzyon derken göz yanılması değil mi hocam.birde konuyla alakasız ama başka birşey daha sormak istiyorum hocam.sizofren belirtilerinde vücutla aşırı şekilde ilgilenmek falan varmış.ben de kendime aşırı şekilde bakım vb yapıyorum hocam.hatta telefonumda hatırlatıcı falan bile oluşturuyorum.şu gün...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Ömür boyu prozac kullanmak

    Hocam öncelikle merhabalar ve saygılar, yaşadığım anksiyete ve stres sonucu ne yazık ki i̇bs (sinirsel kolit) oldum. 1.5 yıl antidepresan kullandım biraz rahatlattı ancak bırakınca yine şişkinlik, bağırsak düzensizliği gibi problemler yaşadım, en ufak stres veya kaygıda, hatta duygu durumunda değişi...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ne yapmak gerek

    Hocam kendimi hep kötü biri gibi bazen sapik gibi bazen iğrenç gibi görüyorum bazen bunlar takıntı mi gerçek mi bilmiyorum bu yüzden de sürekli kendimi bi anormal görme durumum var mesela bir örnek vermek gerekirse ben parodi hesaplar adı altında bir yerlerde takılıyordum sosyal medyada birbirimiz...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Ezgi Didem Ayaltı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Durumum nedir ?

    Hocam ben kalp ağrısı şikayetiyle gittiğim doktor tarafından psikiyatriste yönlendirildim bende her şeyden korkma hissi var ve bu sürekli devam ediyor sürekli terleme ve kalbim normalin çok üzerinde hızlı atıyo ve bir yerlerim ağrıyor gibi hissediyorum yönlendirildiğim psikiyatrist bana prozac şur...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Sıtkı KARACA

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Parmak uyuşması

    Merhaba hocam .bir hafta evvel otobüste ayaktayken sol kolum cam kenarındaki tutunacağa sıkışmış bir biçimde kısa süreli bir baygınlık geçirdim..kendime geldiğimde koltuk altı bölgesinde ağrı ve parmaklarda uyuşma hissettim. otobüstekiler kolumu ben baygınken sıkıştığı yerden zorlayarak çıkardıkları...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Tufan Cansever

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Derealizasyon

    Hocam bn ıkı sene önce yasadıgım deprem korkusundan sonra yasadıgımı hissetmemeye basladım. cevreye ve kndıme yabancılasmaya basladım. i̇çmedıgım ilac kalmadı. disosiyatif kmlık bozuklugu derealızasyon deperzalızasyon dedı doktor. devlet hastanesine gttım hep. asla duzelemeyecıgımi ima etti bana. si...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Anksiyetee

    Merhaba hocam anksiyete bozukluğu tedavisi için redpra kullanıyorum 2 yıldır ama son aylarda artık işe yaramadığını hissediyorum redepra ile prozac ilacı aynı mı mide hassasiyetinden dolayı ilacı değiştirmeye de cesaret edemiyorum prozac nasıl bir ilaç sizin bilgilerinize güveniyorum ona göre doktor...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Ne yapmak gerek

    Hocam okbde erp tedavisi nasıl uygulanır size de çok soru sormuştum sapik ve tacizci olamk ile ilgili takıntıların var tam bu düşüncelere cevap vermeyeyim diyorum onların gelmesine izin vereyim ama diyaloğa girmeyeyim diykrum cevap verme ihtiyacı cevap bulma ihtiyacı hissediyorum ve çok kötü hissedi...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Ezgi Didem Ayaltı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Yüz yüze görüşmek

    Doktor hanım selamlar. yüz yüze görüşme kabul esiyormusunuz?

    Doktor Cevabı:

    Psk. Dan. Sena Tunç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • İlaç intoleransı

    Hocam merhaba kaygı bozukluğu ve okb'den muzdaripim.antidepresanlara aşırı tepki veriyor vücudum tölere edemiyoum.farklı antidepresanlar denedim ama sonuç hep aynı çok fazla tepki veriyor vücudum kaygım daha da artıyor(en az 35 40 gün denendi hepsi).ssri ilaçlar denenince huzursuzluğum kat kat artıy...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Sıtkı KARACA

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • İlaç intoleransı

    Hocam merhaba kaygı bozukluğu ve okb'den muzdaripim.antidepresanlara aşırı tepki veriyor vücudum tölere edemiyoum.farklı antidepresanlar denedim ama sonuç hep aynı çok fazla tepki veriyor vücudum kaygım daha da artıyor(en az 35 40 gün denendi hepsi).ssri ilaçlar denenince huzursuzluğum kat kat artıy...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hüseyin Yıldız

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bilgi almak istiyorum

    Kolay gelsin hocam bende uzun suredir kaygi bozuklugu var bu benim hayatimi cok kotu etkiliyor bu durumdan kurtulmam mumkunmu psikoterapi alsam faydasi olurmu lutfen cevaplarmisiniz

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Dan. Aslıhan Demirtaş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Astsubaylık için sağlık raporu

    Hocam merhaba, ben jandarma astsubay eğitim merkezi öğrenciliği için sağlık raporu aldım. psikiyatride raporuma geçirilmiş anksiyete bozukluğu tanısı yazıldı. efendim geçmiş psikiyatri tanılarımda sadece psikiyatrik muayene tanısı yazıyor ve ilaçlar da var. benim geçmişte herhangi bir anksiyete hast...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Sıtkı KARACA

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x