İyi günler doktor bey.benim anlım göğsüm ve sırtımda çok sayıda sivilce var

  • İyi günler doktor bey.Benim anlım göğsüm ve sırtımda çok sayıda sivilce var doktor bana aknilox diye bir jel verdi şuan 2 gün oldu ama sürdüğüm yerlerde küçük küçük sivilceler çıkmaya başladı bazı kullananların yorumlarını okudum bazısı 1 ay oldu hala çıkıyor diyor bazısı ilk 2 gün çıktı sonra gözle görülür şekilde azalmaya başladı diyor.Bana bu ilaç hakkında bilginiz varsa nasıl geçiriyor ve böyle sivilce çıkarması normalmidir? Sivilce çıkması ne zaman durur? Şimdiden teşekkürler

  • Doktor Cevabı:

    Sivilce tedavisinde kullanılan ilaçların ilk zamanlarda sivilcelerde artış yapması gayet normal. sabırla kullanmaya devam etmelisiniz. bir aydan sonra yanıt alamadığınız durumda tekrar dr unuza müracaat ediniz ilaçlarınızda değişiklik yapabilir. saygılarımla

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

.
x