Koronavirüs (COVID-19) ile ilgili bilgilenmek için Sağlık Bakanlığı ve Türk Tabipler Birliği sitelerini ziyaret edin.

Iyi akşamlar.nodül nedeniyle tiroid ve lenf bezleri alınan anneme ameliyat

  • iyi akşamlar.nodül nedeniyle tiroid ve lenf bezleri alınan anneme ameliyat sonrası atom tedavisi uygulandı.atomdan sonra ise çene kaslarında şiddetli ağrı ve kitlenme gibi şikayetleri başladı.çene cerrahisinde bisorun yok dediler acaba atomdan dolayı bu tarz ağrılar oluşabilir mi?şimdiden tşk.ler

  • Doktor Cevabı:

    Merhaba, atom tedavisi uygulandıysa annenizin tanısı tiroid nodülü değil, tiroid malignitesi olmalı. dolayısıyla yaygın bir boyun disseksiyonu yapılmıştır. bu ameliyatlardan sonra (ne kadar geçtiğini yazmamışsınız ama..) bir süre böyle şikayetler olabilir. ilaç tedavisi ile şikayetlerin giderilmesine çalışılmalıdır. saygılarımla..

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

.
x