İlacın yan etkileri

  • Pskiyatri doktorum bana paxil yazdı bir hafta yarım kullanmamı istedi bir haftadır kullanıyorum ve baş dönmesi, çarpıntı, huzursuzluk hali ve elimde ve ayağımda sinir sıkışması hali kısacası bir haftam berbattı .İlacı bırakmalı mıyım? yarım mı kullanmaya devam etmeliyim Tam içmeye cesaretim yok. Teşekkürler

  • Doktor Cevabı:

    Merhaba, ilacı yarım ile devam edin, 1 hafta sonra da tama çıkın. bu yan etkiler beklendik yan etkiler ve geçici. 10-15 günde azalarak geçer. şayet sizigünlük hayatınızı etkileyecek düzeyde rahatsız ederse doktorunuzla irtibata geçerek, geçici olarak bir sakinleştirici ile bu yan etkiler azaltılabilir.

    tarihinde cevapladı.

İzmir Psikiyatri uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Anksiyete ferritin ilişkisi

    Değerli hocam,10 yıldır yab panik atak hastasıyım.son 6 aydır 30 mg paxera ile kontrol altına alamadığım rahatsızlıklarım var. ferritin 5.2 diğer değerler normal.kontrol altına alamadığım anksiyete artışının sebebi ferritin olabilir mi?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Baise Tıkır

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Oğlum kızdığımozda sırıtıyor

    Merhabalar. 3 oğlum var büyükler ikiz 7.5 yaşında. ikizlerden biri yanlış yaptığında konuşmalarımızda sırıtıyor. kızdığımızda da aynı davranışı sergiliyor. sebebini sorduğumda bilmiyorum içimden geliyor diyor. nasıl bir yol izleyebiliriz. teşekkürler

    Doktor Cevabı:

    Psk. Dan. Enes Semiz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Anksiyete bozukluğu

    Sevgili hocam 11 yıllırdır anksiyete panik atak hastasıyım hastalığım zaman zaman nüks edip düzeldi.ancak son 6 aydır çok tekrarlıyor.ferritinim düşük 5.2 diğer değerler notmal.ferritin düşüklüğü debep midir?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Kl. Psk. İhsan Onur Kızılkan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Yaygın anksiyete

    Yani şöyle hocam. psikiyatri olarak biraz asemptomatik çalışıyoruz. fakat tabiki 1 ay içersinde 2 bin lira verecek kadar durumum tabiki yok ihtiyacım olduğunda gidiyorum. hasta şayet hocam 2_3 hafta içerisinde beni ayağa kaldir diyorsa ilaç uygun görünüyor. fakat bilişsel davranışçı terapi uzun zama...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Okb gelince

    Merhaba hocam.takintilarimiz gelince bizlere ne yapmamızı önerirsiniz? ilaç kullanıyorum zaten? yani takintidan kacmali miyiz ? o an gelince bir uzman olarak ne önerirsiniz?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. E.Bengü Kayatürk

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Yaygın anksiyete

    Biyolojik olarak kaygıya yatkınlık olabilir fakat bunu tecrübelemiş ve atlatmış bir insan psikoterapi alınca neyin ne olduğunu bilince düşünce-duygu-davranış olgusunu idrak ettikten sonra ilaç unsuruna olan ihtiyaç azalmaz mı hocam sizce? yani o zaman her kaygıda ilaç kullanalım kötü hissettiğimizde...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Okb tanısı

    Merhaba hocam. ben okb tanısı aldım. cinsel takinti vardı. daha sonra çok farklı tskintilarim başladı. ilaç içiyorum. paxil ve dogmatil. ama her bırakma evresinde zorlanıyorum.1yikdir ilaç içtim.ilaci kademeli olarak yavaş yavaş bırakıyorum. ama şikayetlerim tekrar artıyor. bu ilacı almamaya karşı o...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. E.Bengü Kayatürk

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ayrılma stresi

    Hocam sevgilimle 3 yıl beraber olduk.benim sebep olmadığım konularda,sürekli olarak sevgilim ayrıldı barıştı.1 yıl önce ağır sözlerle ayrıldık.ama bulunduğum okula tayin istedi.gidebileceği bir çok okul varken bulunduğum yere geldi.hoş geldin dedim ancak soğuk tavırları beni görmezden gelmesi arkada...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Ümit Boz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • İlginç bu durum

    Merhaba hocam geçen yıl temmuz ayında çok zor şartlarda bir hayatım vardı. stres ve sağlık sorunları neticesinde bir gün eve giderken beynimin içinde bı patlama hissi oldu ve daha sonra göğüste sıkışma. nefes darlığı.korku.bunalma. sikayteleri ile basladi.daha sonraki günlerde depresyon cokkunluk hi...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. E.Bengü Kayatürk

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Sanırım anksiyete

    Merhaba, bu zamana kadar her insan gibi bir çok sorun ve sıkıntıyla karşılaştım fakat sanırım o kadar çok karşılaştım ki şükürler olsun her şey yolunda olduğu halde sanki her an bir şey olup güzel şeyler bozulacakmış gibi hissediyorum. sürekli kafamdan bir sürü kötü senaryolar geçiyor ve sanki gerçe...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Kl. Psk. Gökçe TOLUÇ

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Anksiyete, panik bozukluğu

    Hocam daha önce bana panik ve kaygı (anksiyete) bozukluğu tanısı konuldu ve ilaç verildi zestat ve ativan kullandım kısa bi süreliğine polislik için bıraktım ve 3-4 kez psikiyatri muayene oldum. üniversitesi mezunuyum atama olmadığı için polislik deneyecem fakat sıkıntı yaşarmıyım engel olurmu ona...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Siz bana iyi geleceksiniz gibi hissediyorum

    Hocam bir sorunum var ve psikologlar yardımcı olamadı. ankara da yaşıyorum çok psikoloğa gittim ama kaygılarımı çözemedim. ilaç kullanmayı hiç istemiyorum. sizle çalışmak istiyorum. ben ankara'da bana iyi gelen birini bulamadım. istanbul'a gelemeyeceğim için online olarak sizle çalışmak isterim. san...

    Doktor Cevabı:

    Psk. Dan. Okan Tiring

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Yaygın anksiyete

    Hocam peki yaygın kaygı bozukluğunu atlatmış birine bır daha patolojik kaygı yaşamaması açısından ne önerirsiniz? kaygıyı yönetmeyi nasıl nerede öğrensin? rahatsızlığın nüksünü önlesin. nasıl başarabilir sizce? bu konuda farkındalık mı kazansın. farkındalık kaygıyi belli bir düzeyde tutabilir mi? ge...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Anksiyete bozukluğu

    Merhaba hocam.anksiyete bozukluğundan dolayı 5 yıldır prozac kullanmaktayım. genelde ilacı sabahları 1 adet alıyorum .bu aralar kaygılarım fazlalaştı ve sabah 2 adet birden almaya başladımr ilacın dozunu arttırdığımda en az ne kadar süre kullandıktan sonra tekrar düşürmem gerekiyor arada dozu artır...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Uyku bozukluğu

    Merhaba hocam iyi günler, mayıs ayında stresli bir gün yaşadım ve 3-4 gün uyku sorunu çektim. durum ortadan kalkmasına karşılık uyku ile ilgili sorunlarım devam etti. gece olduğu zaman uyku için ayrı bir çaba sarf etmeye başladım . ya uyuyamazsam düşüncesiyle yatağa girdim bu durumu yenemedim. uykuy...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Remzi Kutanis

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x