Ilaç yan etkisi

  • Merhaba sevgili hocam sertralin etken maddeli ilacın prospektusunde seyrek yan etki olarak kanser yapabilir yazıyor cok endiselendim bu ihtimal% kaçtır hocam?

  • Doktor Cevabı:

    Kanserin nedenleri arasında sertralini suçlamak aşırı zorlama bir öngörü. böyle bir endişe yaşamak gereksiz.

    tarihinde cevapladı.

Ankara Psikiyatri uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Dikkat dağınıklığı

    Necdet bey merhaba, dikkat dağınıklığı yada eksikliği ile ilgili terapi veriyor musunuz? terapi merkezi yeri neresi?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Kl. Psk. Necdet Dönmez

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Stres ve evhamdan seyirmelerim oluşması

    Hocam merabalar nasılsınız kafamın sol tarafında seyirme (pıhtı veya elektrik çarpması gibi) sol kulak çınlaması var. bunlar için kbb ve nörolog muayene oldum. emg mr kan tahlilleri yaptım. sorun yok. yaşadığım olayı çok kafaya takmak stres evham yapmaktan oldu. eeg internette gördüm. acaba anksiy...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hasan Akdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sadece anksiyete mi?

    Merhaba, ben çocukluğumdan itibaren kaygı ve uyku sorunu yaşıyorum. son 4 aydır da anksiyete tedavisi görüyorum. 2 aydır prozac kullanıyorum şu an günde 40 mg. yaklaşık 15 senedir her gece 3 gibi uyanıyorum ve olmayan şeyler görüyordum ama bir süredir daha da arttı ve gerçek olmadığını bilmeme rağme...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Burak Toprak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Panik atak

    Hocam merhaba ben yaklaşık 13 gündür panik ve anksiyete tedavisine başkadım şu an 20 mg paxera günde üç kez 0.25 xanax ve sabah akşam yarım dideral kullanıyorum. sorunum bir haftadır baş ağrısıyla uyanıyorum bi kaç saat sonra geçiyo ama gün içindede ağrı aralıklarla uğruyor sebebi ilaçlarım yada bu...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Emel Koyuncu Kütük

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Travma sonrası stres bozukluğu

    Yaşadığımız travmalar sonrası "panik bozukluk,depresyon,yaygın anksiyete bozukluğu,dehb "olması normalmidir?travma bunlara neden olmuş olabilirmi?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Bengü Kayatürk

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • İlaç birakmak

    Merhaba hocam.ben 10 yıldır paxera 20 mg kullanıyorum.10 yıl önce hastalandim drlara gittim.majer depresyon biri panik atak başka drvaksiyete dedi her gittim dr farklı ilaç yazdı .öğünde beri paxerayi kullanıyor dr gitmeden .nasıl bırakabilirim bırakınca çok kotu oluyorum

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Burcu Çakaloz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Depresyonhalı

    61yasındayım stres anksıyete ıcon ohtıyac halinde buspon kullanıyorum zararı olurmuş ayrıca hayatımı etkılemıyen basit unutkanlık için nootropıl2*1 tebpkan fort günde bir kez dr önerisiyle kullanıyorum tecrübeli bir uzman olarak yaşlılıkta anksıyeye için zararsız yatıştırıcı yokmu onerınız yokmu tes...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Emel Koyuncu Kütük

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Anksiyete ve gerilim baş ağrısı

    Hocam merhabalar, 4 yıldır anksiyete ve depresif bozukluk tedavisi görmekteyim, ilk rahatsizligimda midemle ilgili semptomlar ve takintilar varken, psikiyatrik tedavim sonrası o geçti, lakin 1.5 yıl önce şakaklarda ağrı, kafada ağırlık hissi ve göze vuran ağrı şikayetlerim oldu. kbb, noroloji ve bey...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Cem Özdağ

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sadece anksiyete mi?

    Merhaba, ben çocukluğumdan itibaren kaygı ve uyku sorunu yaşıyorum. son 4 aydır da anksiyete tedavisi görüyorum. 1 buçuk aydır prozac kullanıyorum şu an günde 40 mg. yaklaşık 15 senedir her gece 3 gibi uyanıyorum ve olmayan şeyler görüyordum ama bir süredir daha da arttı ve gerçek olmadığını bilmeme...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hüsamettin GÜLDOĞAN

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Anksiyete ve baş ağrısı

    Çok ama çok teşekkür ederim bülent hocam allah razi olsun. son birşey sormak istiyorum mumkunse, duxet'i maximum doz 120 mg kullaniyorum, lakin kaygilarim arada oluyor, kafamda gel gitler yaşıyorum ama kontrol altinda oluyor. tedavimda 25 mg olan cedrina dozu az geliyor olabilir mi? 50 mg'a yükselt...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Bülent Çekem

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Düşüncelerim normal mi?

    Merhaba hocam, ben 27 yaşında bir erkeğim. genel olarak kimse ile anlaşamıyorum. arkadaşım yok, olsa bile yüzeysel kalıyor çoğu zaman. kendimi içten içe herkesten üstün görüyorum ama yalancı bir mütevaziliğim var. iyi biri olarak gözüküyorum ,dışa dönük biriyim herkesle tanışırım ama çıkarlarım gere...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hüsamettin GÜLDOĞAN

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sadece anksiyete mi?

    Merhaba, ben çocukluğumdan itibaren kaygı ve uyku sorunu yaşıyorum. son 4 aydır da anksiyete tedavisi görüyorum. 1 buçuk aydır prozac kullanıyorum şu an günde 40 mg. yaklaşık 15 senedir her gece 3 gibi uyanıyorum ve olmayan şeyler görüyordum ama bir süredir daha da arttı ve gerçek olmadığını bilmeme...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Emel Koyuncu Kütük

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Ankisiyete ve polis/bekçilik

    Merhaba hocam. ben 2 ay önce nefes açlığı anlamsız durduk yere korku salgılanması durumunda uyuyamama panik gibi durumlarla doktora gittim. ankisiyete bozukluk dedi. dideral ve secita verdi. b12 için vitamin de alıyorum. kötü alışkanlığım yok ve sporcuyum. aynı zamanda bekçi adayıyım. ilaç kullanmay...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Uğur Hatıloğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Anksiyete mi değil mi?

    Merhaba, ben çocukluğumdan itibaren kaygı ve uyku sorunu yaşıyorum. son 4 aydır da anksiyete tedavisi görüyorum. 1 buçuk aydır prozac kullanıyorum şu an günde 40 mg. yaklaşık 15 senedir her gece 3 gibi uyanıyorum ve olmayan şeyler görüyordum ama bir süredir daha da arttı ve gerçek olmadığını bilmeme...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Nihal Mumcu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Anksiyete ve gerilim baş ağrısı

    Hocam merhabalar, 4 yıldır anksiyete ve depresif bozukluk tedavisi görmekteyim, ilk rahatsizligimda midemle ilgili semptomlar ve takintilar varken, psikiyatrik tedavim sonrası o geçti, lakin 1.5 yıl önce şakaklarda ağrı, kafada ağırlık hissi ve göze vuran ağrı şikayetlerim oldu. kbb, noroloji ve bey...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Mustafa Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x