Ilaç yan etkisi

  • Ilaç yan etkisi

    Mrb hocam ben 24 haftalık gebeyim 3gündür soğuk algınlığı var buna bağlı ateş ve dizlerim ve belim çok ağrıyor öksürükte var acile gittim oda antibiyotik verdi ismi alfasilin[500 mg]sizce bu ilacın zararı olurmu ve rahatsızlığım için ne önerirsiniz cevaplarsanız sevinirim şimdiden teşekkür ederim

    Doktor Cevabı:
     Erkan Coşkun

    Op. Dr. Erkan Coşkun

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ilaç yan etkisi

    Mrhb,annem 48yaşnda.aylardırgözünde yanma kuruluk,batma,kaşntı oluyordu.artı görüntülerde de yüzlerrce siyah benekler.muayene oldu geç de olsa.restasis(6paket),systanedamla,thilo-tears-se(6pk),dr.bunları kullanmasını söyledi.fakat;görüntüdeki siyah lekeler tedavi aşamasında milyonlarca olmuş..artmış...

    Doktor Cevabı:
     Mücahit Emre

    Op. Dr. Mücahit Emre

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ilaç yan etkisi

    Doktor hanım, az önce başlayan bir ağrım var , uyandığımda birden sol koltukaltımda hissettim, özellikle dokununca acıyor, göğsümde herhangi bir kitle yok, ama 5 gündür yasmin kullanıyorum ve göğüslerimde de ağrı var.. sebebi yasmin midir ?

    Doktor Cevabı:
     Burcu Kardaş Arslan

    Op. Dr. Burcu Kardaş Arslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ilac yan etkisi

    Iyi akşamlar,23 yaşında bayanım spraktin şurup kullanıyorum 2 günde 1 ölçek içiyorum yan etkileri fazla korkuyorum herhangibi bişeyi olurmu tavsiye edermisiniz kullanmalımıyım sizce tşk.

    Doktor Cevabı:
     Ayhan Kara

    Op. Dr. Ayhan Kara

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ilaç yan etkisi

    Merhaba doktor bey ben 2 ay önce tiroidlerimin az çalıştığını öğrendim ve ilaç tedavisine başladık şuan tiroidlerim normalmiş ama 3 ay daha ilacımı kullancakmışım kafama bişey takıldı sizin gibi bir uzmana danışmak istiyorum ilacımın adı euthyrox 50 mg çevremdeki insanlar bu ilacı kullananın çocuk s...

    Doktor Cevabı:
     Yıldırım Ahmet Bayazıt

    Prof. Dr. Yıldırım Ahmet Bayazıt

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ilaç yan etkisi

    Merhaba. majör depresif bozukluk nedeniyle doktor remeron adında bir ilaç verdi fakat yan etkilerini araştırınca çok fazla uyuttuğunu duydum. yaşında bir çocuğum var onunla ilgilenmemi etkileyecek kadar uyutur mu acaba kullanıp kullanmama konusunda kararsızım. ama bu rahatsızlığımdan da kurtulmak i...

    Doktor Cevabı:
     Cengiz Erden

    Doç. Dr. Cengiz Erden

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ilaç yan etkisi

    Merhaba ben 3 gündür xetanor 20 gr ilaca başladım,baş ağrısı yaptı bende tansiyonum genelde 11.7 ilacı kullanmaya başladım 13.9 korkuyorum acaba normalmi?kontrol edemediğim korkularım var bu ilaç tedavi edermi?cevap alabilirsem memnun olrum.iyi çalışmalar

    Doktor Cevabı:
     Ümit Baycılı

    Dr. Ümit Baycılı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ilaç yan etkisi

    Hocam kolay gelsin annem wellbutrin xl 150mg diye bi ilaç kullanıyordu en son çarşamba günü kullandı ilacın yan etkilerinde alerjik reaksiyonlar diyor şu anda tüm vücudu neredeyse ıpkırmızı sağlık ocağına gittik bugün aerius verdi fakat sanki çoğalıyo gibi dizim ağrıyo diyodu kas gevşetici krem...

    Doktor Cevabı:
     Deniz Arsan Sir

    Uzm. Dr. Deniz Arsan Sir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • İlaç yan etkisi

    Sayın hocam iyi günler.bende doğuştan kaynaklanan anti fosfolipit sendromu, trombosit yüksekliği (495) var.her gün 100 lük coraspin kullanıyorum.benim adet geciktirici ilaç kullanmamda sakınca olabilir mi? daha önce kullanmadım biraz zorunluluk doğdu.pıhtı atma gibi bir risk varmıdır? cevabınız ve d...

    Doktor Cevabı:
     Kadri Yamaç

    Prof. Dr. Kadri Yamaç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ilaç yan etkisi

    Alp bey, 26.05.2012 tarihinde böbrek nakli o günden bu zamana kreatini değeri 1,5 ve 1,8 arasında değişmekte.ancak böbrek fonksiyonlarında herhangi bir gerileme yaşanmadı bu zamana kadar. size sorum bu son 2 yıldır prograf kesilip certican kullanılmaya başlandı. ayrıca kullandığım ilaçlar isoptin...

    Doktor Cevabı:
     Alp GÜRKAN

    Prof. Dr. Alp GÜRKAN

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör


1/7 | Toplam 61 kayıt bulundu.
.
x