İlaç yan etki

  • 8 sene önce başımı çarpma sonucu kulak çınlamam war o zaman nefes alamama gibi bu problem için 2 sene kadar prozac kullandım bıraktım 1 yıl kadar tekrar 1 yıl kullanıp 5 sene kullanmadım midem de problem için lustral verdi ilaçlara aşırı hassasiyetim olduğu için çok yan etki yaptı onu çok zor 4 ay kullandım bıraktım bu çınlamam çok artış olunca prozac şurup yazdılar bugün 3. Gunumdeyım fakat beni çok kötü yaptı beynim de tuafliklar hissediyorum kafayı yicek gibi değişik duygular yaşıyorum daha önce bu durum olmamıştı kullanmaya dewam etmelimiyim napmaliyim ama bu çınlamaya da dayanamıyorum artık lütfen yardım edin Teşekkürler

  • Doktor Cevabı:

    Ruhsal muayene yapmadan genel durumunuz hakkında yorum yapmam doğru değil ama size ancak kullandığınız ilaç sonrası oluşan istenmedik durum konusunda yardımcı olabilirim. şurubunuzu sabah ve mutlaka kahvaltıdan hemen sonra, çok az miktarda alırsanız muhtemelen ortaya çıkan yan etkiler yok olacaktır. yan etki olmadan geçen bir-iki gün sonrasında ilacın miktarını biraz artırmalısınız. bu kişiden kişiye değişir, bazılarında bir haftada bazılarında bir ayda bir tam ölçek ilaca ulaşılır. şurupla tedaviye başlamanın mantığı, yan etki yapmadan yavaş yavaş ilacı artırma imkanı vermesidir. bu kadar dikkatli ve yavaş artırıma rağmen yan etki oluyorsa bu ilaç size uygun olmayabilir. i̇laç değişimi kararı, ilacın etkisinin değerlendirilmesi ya da ne kadar kullanacağınız konuları doktorunuzla birlikte almanız gereken kararlardır. bu ilaç kulak çınlama şikayetinize olan direncinizi artırmanıza yardımcı olabilir ama unutmayın bu etkinin görülmesi zaman alacaktır. geçmiş olsun.

    tarihinde cevapladı.
  • Çok teşekkürler doktorun bana 10 mg 1 ay içip hapa gecmemi söyledi o zaman 10 mg yarısını içsem olurmu birde bu prozac kulak çınlaması yapar yan etki dediler öyle bi etki yaparmı benim zaten şikayetim o bunun için kullanmaya basladim böyle bi zararı olurmu bu yüzden devam etmeye korkuyorum yardimci olursaniz sevinirim hayırlı gunler

  • Doktor Cevabı:

    Nadir de olsa, antidepresanların böyle bir yan etkisi olabilir ancak sizde ilaçtan önce de bu yakınmanın olması, bu duruma ilacın neden olmadığını gösterir. korkmanız yersiz, sizde yararlı olabilir. bunu anlamanın tek yolu ilacı kullanıp, etkilerini gözlemek.

    tarihinde cevapladı.

Ankara Psikiyatri uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Anksiyete, okb

    Merhaba hocam. bir 5 yıl sağ daha sonra 5 yıldır da sol kolumda uyuşmalar var avuç içinde karıncalanma şeklinde, omuzlarda da uyuşukluk ağrı şeklinde oluyor. birşeye sinirlenip üzüldüğümde vs ağrı olarak ortaya çıkıyor uyutmuyor ağrı.onun dışında uyuşma sürekli var.his kaybı ve güçsüzlük var kolumda...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Sıtkı KARACA

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Erektil disfonksiyon ve gece ereksiyonu

    Hocam merhabalar, sabah ereksiyonu varsa penisle alakalı sinirler ve damarlar tamamen sağlıklıdır diyebilir miyiz? 3 haftadır sertleşemiyorum ama gece-sabah ereksiyonlarım düzenli bir şekilde devam ediyor. penisimin dorsal sinirlerine hasar vermiş olmaktan şüpheleniyorum. uyurken parasempatik si...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Abdullah Akkurt

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kronik depresyon

    Hocam merhabalar çok üzgünüm. 8 yılda 2 depresyon yaşadım. 2.sini kendi duygu durumla karıştırdıgım yani depresyon şikayetlerini kendi duygu durumum zannettiğim için tedavi sürem uzadı. çok uzunca bir mühlet dr. gitmedim. her seferinde iyileştim sandım ilaçlar bana yeter sandım. her dozum artıkça iy...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Psikiyatri

    1995 doğumlu yetimhanede büyümüş bir subayım özel kuvvetler bünyesinde çalışıyorum yaşadığım olayları vurdumduymazlığa umursamamızlağa veriyordum taki bugüne gelene kadar 24 kasım çarşambaya kadar evimde otururken birden yaşadığım olaylar gözümün önünden şerit gibi geçti sanki bu ana kadar aklımdan...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Şima Ceren Pak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kah ve acth şüphesi

    Hocam merhaba ben bişe soracaktım size bende göğüslerim son zamanlarda küçüldü klitoriste büyüme var çok yoruluyorum küçükken adet göremedim yüzümde aşırı kıllanma nedeniyle gittim endokrine direk bana doğum kontrol hapı verdi adetlerim düzeldi kıllanma azaldı 5 yıldır kullanmıyorum doğum kontrol ha...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Duloksetin bırakma

    Hocam bir yıldan fazladır duloksetin 60 mg kullanıyorum. doktor yavaş yavaş bırakabileceğimi söyledi ve duloksetin 30 mg verdi. kesilme sendromu olmasın diye de prozac 20 mg ekledi. kendine göre ayarla bırak dedi. prozacı bir kaç hafta kullandıktan sonra mı duloksetin 30 mg ye düşeyim yoksa prozaca...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kah ve belirsizlik

    Hocam merhaba ben bişe soracaktım size bende göğüslerim son zamanlarda küçüldü klitoriste büyüme var çok yoruluyorum küçükken adet göremedim yüzümde aşırı kıllanma nedeniyle gittim endokrine direk bana doğum kontrol hapı verdi adetlerim düzeldi kıllanma azaldı 5 yıldır kullanmıyorum doğum kontrol ha...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Nuri Haksever

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Regl öncesi sendrom

    Hocam regl öncesi 10 gün kadar önce duygu durum bozukluğu , depresif düşünceler , sinirlilik gibi duygular yaşıyorum günlük hayatımi etkiliyor aynı zamanda sınava hazırlanıyorum uyku getirecek ilaçlar kullanamam.daha önce panik atak kaygı problemim için buspon vermişti doktorum acaba tekrar kullanma...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fırat Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bipolar için tms

    Ben bipolarım ve maalesef şu an aylar sürecek bilmem kaçıncı depresyonumun eşiğindeyim.tms tedavisi kullanabilir miyim,ben de etkili olur mu ve siz uyguluyor musunuz.

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hasan Akdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Ilaç kombinasyonu

    Hocam geçmeyen anksiyete nedeniyle her türlü ılacı kullandıktan sonra en sonunda doktorum yeni bi reçete daha yazdı. paxil / anafranil / tolvon /sabah akşam 0.5 xanax. sizin ilaç tecrübenize sorulan sorular sayesinde güveniyorum. acaba bu nasıl bir kombinaayan beni iyi eder mi ? artık bu da etmezse...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Zestatı bırakınca eski metabolizma hızına döner mi yoksa gene yavaş olup ki...

    Hocam 19yaşındayım ve üniversite sınavına hazırlanıyorum. 2,5 aydır anksiyete ve depresyon tedavisi görüyorum. çok şükür o depresyona çeken o kaygılara düşüren evden çıkartmayan , özgüvensiz halimden kurtuldum. 184cm boyunda 68kiloydum 1yıl önce. ama bazı stresli olaylarla 60kilolara düşmüştüm. 2,5a...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Elif Turan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Depresyon ve anksiyete

    Merhaba i̇brahim bey, ben 15 yaşında depresyon ve anksiyete bozukluğu tanısıyla psikiyatriste gitmeye başladım 18 yaşına kadar her hafta terapiye gittim bunun yanında ilaç kullandım. şimdi 23 yaşındayım şikayetlerim tekrar başlayınca tekrar psikiyatriste gittim ve aynı ilacı yazdı. diğer yandan fmf...

    Doktor Cevabı:

    Psikoterapist İbrahim Sarı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Ativan korkusu

    Hocam merhaba ilk doktorumun yanlış tedavisiyle anksiyetem tavan yaptı, aslında o denli bi problemim yoktu sadece hafif kaygı va karın ağrısı oluyordu. kendisi ludiomil başlattı ve çok daha kötü oldum. her saniye acı çekiyodum. i̇lgilenmeyince başka bir doktora gittim. tabii anksiyetem en yüksek sev...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Baise Tıkır

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ativan korkusu

    Hocam merhaba ilk doktorumun yanlış tedavisiyle anksiyetem tavan yaptı, aslında o denli bi problemim yoktu sadece hafif kaygı va karın ağrısı oluyordu. kendisi ludiomil başlattı ve çok daha kötü oldum. her saniye acı çekiyodum. i̇lgilenmeyince başka bir doktora gittim. tabii anksiyetem en yüksek sev...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Onur Okan Demirci

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Beymimi kullanamıyorum en basıt seyı bıle düşünemiyorum

    Iyi günler hocam. düşünemiyorum bunu yazarken bile zorlanıyorum neyin doğru neyin yanlış olduğunu ayırt edmıyorum beynımı kullanamıyorum beynımın ıcıne gıremıyorum beynım tıkanık gıbı cok tuhaf bır hıs hayat dınamıklerini unutuyorum ezbere yasıyorum yenı seyler öğrenemiyorum çok zorlanıyorum beynim...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Özlem Saran

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x