Koronavirüs (COVID-19) ile ilgili bilgilenmek için Sağlık Bakanlığı ve Türk Tabipler Birliği sitelerini ziyaret edin.

Ilac kullanımı

  • stilizan 1 mg kullanmaya basladım adet düzensizliği yaptıg yazıyo sut hormonunu yukseltıyomus bu durum ılerfe kısırlıga neden olurmu etkısı sadece ılac kullanım suresi kadarmı olur

  • Doktor Cevabı:

    Bu dozda bir soruna yol açacağını düşünmüyorum. doz artırılır ya da aylarca kullanırsanız kısırlığa yol açacağını sanmam ama süt hormonunu artırabilir.

    tarihinde cevapladı.

Ankara Psikiyatri uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Depresyon sosyal fobi

    Hocam iyi günler umarım iyisiniz ben brintellix 10 ve 20 mg vardi elimde hani bir kac haftadır 10 mg içiyordum.surekli kaygı panik olmaya başlayınca onu 15 mg a çıkarmak icin 10 mg in ve 20 mg in yarısını böldüm ve 15.mg olarak ictim ama bölünebilir tabletler değil hocam acaba birsey olurmu yanlism...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Psikolojik sorun mudur

    Sayın hocam cevabınızdan dolayı teşekkür ederim. bir sorum daha olacaktı. kardeşimin bu durumu 3-4 yıldır böyleymiş ve biz farketmedik kendisi söyledi ve artık yapmadığını söyledi. hocam bu durum şizofren belirtisi midir yoksa başka bir hastalık mı, şizofren olma ihtimali mi var? teşekkürler saygıla...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Psikolojik sorun mudur

    Merhaba hocam. 22 yaşında bir kardeşim var ve onun için yazıyorum. beslediğimiz bazı hayvanlar var. kardeşim bu hayvanlarda kendi kafasından seneryolar yazıp konuşturuyormuş. bana anlattı ve psikolojik bir sorun olabileceğinden korktuğunu söyledi. fakat bunu yapmayı seviyormuş. böyle bir sorun olduğ...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • İlaç etkileşimi

    Merhaba hocam öncelikle hayırlı aksamlar diliyorum. ben ekstrasistol sorunu sebebiyle doktora gittim kalp tektiklerim yapıldı fakat hiç bir sorun olmadığı söylendi buna istinaden psikatri ile görüştüm bana citoles 10mg önerdi. bununla beraber magnezyum destekli vitamin hapını kullanabilirmiyim. ceva...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kaygi bozuklugu

    Anladim sizi cok sagolun allah sizden razi olsun hocam

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Depresyon sosyal fobi

    Hocam iyi günler ilginiz icin çok teşekkür ederim simdi geçmedim başka ilaca ama durum şu.brintellix 10 mg 20 gundur kullaniuorum ve asiri mutsuz üzüntülü surekli herşeye ağlayan ve asiri halsiz bi hal aldim terleme sıcak basmasi nefes alamama arada oluyor.gecede zor uyuyorum gece anca.ve surekli ha...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kaygi bozuklugu

    Hocam merhaba ben sunu sormak isdiyorum kaygi yatisdiricilar yani benziodiazepinler uyusturucu kullanmak isdeyini artirir mi yani madde kullanan birisinin maddeyi burakdikdan sonra bu turlu ilaclari kullanmasinda sakinca varmidir agr kaygi sorunum varda cok tesekkur ediyorum

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Depresif nöbet

    Hocam selamun aleykum ben 23 yaşında bi genç kizim 18 yasinda hikayem panik atakla basladi tedavi gördüm belli bi süre iyiydim yaklaşık 2 yildir tekrar ortaya çıktı ve raporda depresif nöbet yaziyor ilac kullanmaktan sıkıldım deparsonilizasyon da yasiyorum fakat şu 2 yildir şiddetli bi biçimde geldi...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hüsnü Kurtuluş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Performans anksiyetesi

    Merhaba hocam yaşım 38 sertleşme sorunum var. üroloji doktoruna 5 sefer gittim hepsinde psikolojik dediler.elim telefonda durmadan araştırıyorum .bende performans anksiyetesi olduğunu düşünüyorum.o yüzden sizden randevu aldım fakat virüs dolayısı ile iptal oldu.ön sevişmede herşey güzel tam içine g...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Tunay Karlıdere

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Nefes darlığı

    Hocam merhabalar, 25 yaşındayim ve erkeğim . 6 gündür büyük bir sıkıntı içerisindeyim 6 gün önce tansiyonum yükseldi ve bu olaydan sonra gün içerisinde sık sık nefes darlığı ve çarpıntı hissetmeye başladım. özellikle yatarken ve yemek yerken de nefesim kesiliyor. kendimi bu 6 günde covid-19 a yakala...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Tunay Karlıdere

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Depresyon sosyal fobi

    Anlıyorum hocam sagolun çok sağ olun dinlediğiniz icin beni.hocam ben sanirim 1 haftadir bunu kullandım brintellixi ve gece asiri terleme ile kalkma gece uyumadan çok terleme hararet basmasi ve gun içinde ateş basmalari asiri kaşıntı her yerimde ve gastritimin ağırlaşması ve saçımın çok dökülmeye ba...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Psikoz hastasıyım

    Ben bir soru sormak istiyorum psikoz hastasıyım ben beynimdeki seslerle aynı anda konuşuyorum ben öyle bir şey olmadığını biliyorum normalde bir insan nın beyninim üretmemesi olarak görüyorum yani hastalık yapıyor ama şunu sormak istiyorum normal insan beyninde bu olmaz yani iki ses konuşmaz yani di...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fadime Yurtseven

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Yabancılaşma

    Merhaba ben 18 yaşındayım psikoloğa gidiyorum yabancılaşma hissinden dolayı ama asla geçmiyor annem babam kardeşim bile bana yabancı gibi geliyor bu yüzden korkuyorum bu durum nasıl geçer ilaçta fayda etmedi ne yazık ki kafada bitirmemiz lazım

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fikret Poyraz Çökmüş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Soliandan meresaya geçiş

    Hocam iyi günler. solian piyasada kalmadığı için bana meresa yazdılar.ben solianı 400 mg kullanıyodum günde 1 adet. meresa fort 200 mg yi sabah 1 akşam bir yani toplamda 400 mg kullanmamı söyledi doktor. benim bildiğim kadarı ile solian 400 ün karşılığı meresada 800 mg değilmidir. yani az gelirmi ac...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Baise Tıkır

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Depresyon sosyal fobi

    Hocam iyi günler üniversite hastaneleri de diğer hastanelerinde poliknik bakmıyor suanda aciller hariç 3 doktorumuda aradım hatta tsh değerim mi oynamış diye kan verecektim kan almayı kesmişler birkaç gündür yani kaldım ortada evde 😐 hocam brintellix o yüzden devam ediyorum sikayetlerim ayni 1 hafta...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x