Ilaç kullandığım halde şikayetlerim arttı

  • ben depresyon tedavisi görüyorum.Şu an için cipralex 10 mg kullanıyorum.Vücudumda ıslaklık hissi,yanma ve gözlerimde ışık çakması gibi şikayetlerim var.İlacı önceleri 20 mg alıyordum.Daha sonra 8 ay boyunca 15 mg kullandım.Durumum iyiye gidip de şikayetlerim epeyce azalınca doktorum ilacı 10 mg a indirdi.İlk 2 hafta sorun yoktu.Ancak bir haftadır şikayetlerim arttı.Daha önceleri de arada bir şikayetlerim artıyor ve birkaç gün sonra epeyce azalıyordu.Ancak bu sefer 1 haftadır düzelmedi.Bu artmalar özellikle çok stresli dönemlerin ardından ortaya çıkıyor.Doktora yeniden gideceğim.Ancak korkuyorum.İlaç kullanırken hastalık tekrarlar mı?Ben tedaviye başlamadan önceki halime göre çok çok iyiyim.Ancak bu saydığım şikayetlerden tamamen kurtulmak istiyorum.Bu mümkün mü?İlaç kullandığım halde şikayetlerimin ara sıra artması normal mi?Şimdiden teşekkürler.

  • Doktor Cevabı:

    Stresli dönemlerde rahatsızlık belirtileri artış gösterebilir.bazı durumlarda ilaç kullanımını daha uzun tutmak gerekebiliyor. doktorunuzla tekrar görüşmenizde fayda var. saygılarımla.

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Geçmeyen vajinal enfeksiyon

    Vajinal enfeksiyon sorunu doktor bey merhabalar lütfen bu derde bir çare olun sizden ricam budur. adet düzensizliği nedeniyle doktora gittiğimde beyaz ve sarı akıntım olduğunu söyledim ama kaşıntı vb şikayetlerim yoktu bunun için fitil verdiler o fitili kullandıktan sonra yanma akıntı ağrı hissetmey...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Tehsiş konulamıyo

    Sol elde istemsiz yarı kapanma . aşırı yorgunluk uykusuzluk ve akabinde geceleri iki elde titreme sol ayak ve bel kasında istemsiz olarak güçsüzlük, sol ayağın sola doğru istemsiz açılması uykusuz kaldığımda örneğin sabaha kadar uyumadığımda gün içerisinde sol tarafta aşırı halde güçsüzlük ağır ş...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. E. Onur Kulaksızoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kaşıntı

    Iyi günler doktor bey bende bir ay önce bir gece aniden vücudumda kaşıntı kızarıklık kabarma yanma başladı sabah kalktığımda yüzümün ve gözlerimin şiştiğini gördüm hemen doktora gittim kan idrar ve dışkıda parazit testleri yapıldı testlerim temiz çıktı sadece idrar yollarında intihap olduğunu söyle...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Cengiz Kırmaz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Beyin cerahi

    Merhaba yunus bey, benim babamın baş ağrısıyla ilgili bir şikayeti vardı. önce ptt hastanesine gittik,antibiyotik verdi ve'' kulağın enfeksiyon kapmış'' dedi.ancak daha sonra ağrıları arttı,ilacı düzenli kullandığı halde.. durumu düzelmeyince özel bir hastaneye gittik, beyinde sin...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Yunus Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Öksürürken kusma ve göğüste birşey var hissi,

    Hocam iyi çalışmalar , benim sıkıntım yaklaşık 2 senedir abartısız ayda 2 kere nezle ve grip olmam ateş görülmüyor (nadir) son 4-5 aydır sıkıntılarım arttı göğsümde ben nefes alıp verdikçe nefes alan ve kalp atışı gibi atan bir madde hissi var, ve 3-4 keredir öksürürken öğürme ve kusma izledi, 2...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Sami Öztürk

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • İdrar zoru şikayeti ile üroloğa gittim,idrarımda bol lökosit+silme epitel h

    İdrar zoru şikayeti ile üroloğa gittim,idrarımda bol lökosit+silme epitel hücresi görüldü.dr cravit hap verdi.usg çekildi,mesane ve böbrekler normaldi.kadın-doğuma yönlendirildim.akıntım için ornisid hap+fitili ve zalain fitil verdi.hepsini kullandığım halde şikayetim geçmedi.tedavi arasında idrar k...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Sadi Akşehirli

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör




.
x