İktidarsızlık

  • İktidarsızlık

    Hocam normal olarak kendim yapınca penisim sertleşiyo bir parknerle olunca sertleşmiyo bunun sebebini sorucaktım acaba bi hastalıkmıdır.

    Doktor Cevabı:
     Haluk Söylemez

    Doç. Dr. Haluk Söylemez

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • İktidarsızlık

    Merhaba hocam yaşım 26 benim sertleşme sorunum var galiba ..kalkıyor ama tam sertleşmiyor bi insan boşalacağı zaman tutup devam edebilir ben tutarsam sönmeye başlıyor .. ben istediğim zaman zorlayarak sertleşme sağlayabiliyorum o da ben zorlamayı bırakınca iniyor hemen ..eskisi gbi kendiliğinden...

    Doktor Cevabı:
     Burak Sivaslıoğlu

    Op. Dr. Burak Sivaslıoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Iktidarsızlık

    Merhaba bu sene şubat ayından sonra ara ara sertleşme sorunlarım oluyor ama sürekli oluyor mesela şuandada var bi ara anti depresan kullandım devamlı da kullanmak istemiyorum ne yapabilirim teşekkürler

    Doktor Cevabı:
     Murad Çeltik

    Op. Dr. Murad Çeltik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Iktidarsizlik

    Merhaba hocam benim cinsel olarak erken bosalma 1 2 dakka boy olarak cok kisa bukonuda yardimci olurmusunuz ilac tedavisi varmidir

    Doktor Cevabı:
     Nurullah Hamidi

    Doç. Dr. Nurullah Hamidi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Iktidarsizlik

    Iyi akşamlar hocam 38 yaşındayım kalp şeker tansiyon problemim yok iktidarsızlık problemi yaşıyorum mastürbasyon esnasında bile yeterli sertleşme olmuyor esimlede genel bir kontrol ve tedavi için sizinle görüşmek istiyorum tedavi bedeli yaklaşık olarak ne kadar cikar

    Doktor Cevabı:
     Muharrem Murat Yıldız

    Op. Dr. Muharrem Murat Yıldız

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Iktidarsizlik

    Hocam merhaba 4 aydır iktidarsizim kasıklarımda sürekli ağrı var ve iktidarsizlik bu ağrı ile başladı devam ediyor her şey normal diyi doktorlar cinsel istekte sıfır da hiç yok

    Doktor Cevabı:
     Güven Aslan

    Prof. Dr. Güven Aslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör


3/4 | Toplam 36 kayıt bulundu.
.
x