İdrarla birlikte sperm gelmesi

  • Hocam merhaba, 24 yaşında bekar bir erkeğim. Haftada 1 kez falan mastürbasyon yapıyorum.Ara ara büyük abdestimi yaparken veya küçük abdestimi yaparken ıkınırsam idararla beraber sperm geliyor. Sperm olduğu belli oluyor hatta. Sizce bunun sebebi nedir ve herhangi bir sağlık sorununa yol açar mı? Doktora gitmeme gerek var mı ? Şimdiden teşekkür ederim

  • Hocam prostat iltihabı yaygın belirtileri aşağıdaki gibiymiş sağlık sitelerinde öyle okudum. Bu belirtilerin hiçbiri bnde yok. Acaba bnde farklı bir durum mu var ki Yüksek ateş, üşüme, bulantı, titreme ve kusma – İdrar yapılırken şiddetli yanmalar ve şiddetli ağrılar – İdrar yaparken zorlanma, idrar yapamama, – İdrar renginin bulanıklaşması kimi zaman idrarda kan görülmesi – Makat bölgesinde ve testislerin alt kısmında şiddetli ağrı – Cinsel isteksizlik – Eklemlerde ve kaslarda ağrı – Çok sık idrar yapma ihtiyacı

  • Doktor Cevabı:

    O akut prostatit ben kronik prostatitten bahsediyorum o da ihtimal olarak,asıl teşhis tetkiklerle konur

    tarihinde cevapladı.

Ankara Ürolog uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :
Puan : 5 / Oy veren : 1 kişi

Diğer Hasta Soruları

  • Genel idrar yolu sorunu

    Hocam ben 1 sene önce idrar yapmada zorlanma sürekli doluluk hissi ve mesane kısmında ağrı ile doktora gittim bütün testleri oldum kan idrar işeme testi ultrason ama sonuçlarım temiz çıkmıştı doktorum mesane sinirlerin hassaslasmış olabilir demisti aklıma masturbasyon geldi çok sık yapıyordum ondan...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Ali Nejat Eğilmez

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Böbrek kanali tas kirma

    İyi günler hocam sol böbrek kanalında iliak seviyesinde 6 mm olan taş ses dalgası ile dışardan kırılabilir mi böbrekte grade ektazi 2-3 olmuştur yoksa taşın kendi düşmesi beklenebilir mi hocam

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Mete Ener

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Böbrek tasi

    İyi günler hocam uriner üst sounucmda sol böbrek grade 2_3 ektazi mevcut olup iliak seviyede büyüğü 6 mm olan birkaç adet ureteral kalkul izlendi yazıyor. şu anda hiçbir agri yoktur tasin düşmesi beklenebilir mi ne yapmam gerekmektedir

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Levend Özkan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • 6 aydır bittiö ben

    Merhaba hocam ben boşakdıktan sonra idrarım çok sık geliyo ne yapmam gerek ve bu 5 6 aydır devam ediyo durmuyo idrar yolum su gibi beyaz

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Ramazan Faruk Yerlioğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Öroloji bolumu

    Slm hocam idrar yapmada sorum var idrarimi yaptiktan sonra damlama olusuyor ben idrar mesaneaini tam bosaltamiyorum ne yapmaliyim

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mehmet Şevki Sert

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Penis ıslaklık

    Hocam penisimde ıslaklık hissediyorum ne yapmam gerekiyor lütfen yardım teşekkürler

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Tevfik Sarıkaya

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kasık ağrısı

    Anladım cevabınız için çok teşekkür ederim.

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Güven Aslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Enfeksiyon taşları

    Idrar kültüründe ve tam idrar tahlilinde bakteri olmamasına rağmen, lökosit ve protein var. sturivit taşları enfeskiyon bakteri olmaksınız nasıl oluşur? böyle bir ihtimal var mı? ya da testlerde çıkmaması olmadığı anlamına gelmez mi?

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Miraç Turan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Renal up darlık ve taş

    Hocam 2013 yılında erkek kardeşim up darlık tanısıyla açık ameliyat oldu be sol böbrekte hidronefroz mevcuttu stend takıldı. 2018 de tekrar nüksetti bu sefer kapalı ameliyat oldu aynı zamanda hidrosel aml da oldu.ama ağrıları geçmedi tüm tahlillerini yaptırdık renal sintigrafi sonucuna göre dr rob...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Güven Aslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kasık ağrısı

    Merhaba doktor bey bir sorum olacak cevaplarsanız sevinirim idrar tahlili sonucumda lökosit esteraz +++ lökosit 4 bakteri 7 yassı epitel 3 çıktı her iki kasigimdada ağrı var yanlarıma ve belime vuruyor karnım da şişlik oluyor idrarında sık geliyo ama miktar olarak az acaba bu sonuclar böyle ya...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Güven Aslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sol testis sürekli olarak sızlıyor

    Hocam 2 doktorla görüştüm 3 mm taştan bişey olmaz etkilemez dedi sizde 3mm taş etkiler diyorsunuz sadece durmaksızın sızlıyor 1 senedir ağrı kesici vs işlemiyor, bu durumda 3mm taşa ne yapılabılır ameliyat şart mı başka tedavi yöntemi varmı veya başka muayene yöntemi var mı fiziksel olarak bakılmad...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kenan Karademir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sol testiste sürekli sızlama

    Merhaba hocam 1 seneyi aşkın süredir sol testisim sürekli olarak sızlıyor ürolojiye gittim üriner sistem ultrasonu yapıldı bişey çıkmadı hormon testi yapıldı bişey çıkmadı idrar testi/kültürü yapıldı bişey çıkmadı en son testis için skrotal renki doppler ultrason çekildi drye taş çıkmış dedim...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Alper Dırık

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Sol testis sürekli olarak sızlıyor

    Merhaba hocam 1 seneyi aşkın süredir sol testisim sürekli olarak sızlıyor ürolojiye gittim üriner sistem ultrasonu yapıldı bişey çıkmadı hormon testi yapıldı bişey çıkmadı idrar testi/kültürü yapıldı bişey çıkmadı en son testis için skrotal renki doppler ultrason çekildi drye taş çıkmış dedim...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kenan Karademir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Idrarda eritrosit 39

    Merhaba hocam.5 senedir mikroskopik hematürim var.3 sene önce böbrek taşı ameliyatı oldum yani hem taş öncesi hem taş sonrası mikroskopik hematürim vardı.geçen ay gözle görünür idrarda 2 gün kanamam oldu.kanama olurken alt karinda ve kasıkta agrim oldu modem bulandi.usg çekindim herşey normal çıktı...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mehmet Şevki Sert

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Üreteroneosistostomi ameliyatı

    Merhaba kızım 1.5 sene önce kolon ameliyatı sonrasında iki ay idrar kaçırdı ve en son tomografi ile hidronefroz 3 tespit edildi ve sol böbreğe nefrostomi takıldı ve 5 ay sonra tam 1 sene önce üreteroneosistostomi ameliyatı geçirdi en son ultrason sonucu normal ve sintigrafi çekildi böbrek fonksiyonu...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Güven Aslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x