Ht ilaçları hk.

  • iyi günler hocam. Ben HT hastasıyım 10 yıldır. Şu an Hyzaar fort tablet kullanıyorum. İlaç raporumda yazan ilaçlar: 1.KANDESARTAN SILEKSETİL+HIDROKLORATIAZID 2.LACIDIPIN 3.LOSARTAN(POTASYUM+HIDROKLOROTIAZID 4.NEBIVOLOL Doktoruma ben 1 ilaç kullanıyorum burada diğer yazanlar ne diye sordum. Bana ek ilaç gerektiğinde raporunda hazır olsun diye dedi. Bu ilaçlar ne ilacıdır. hangi durumda gerekir. Gerektiğini nasıl anlarım. Teşekkür ederim.

  • Doktor Cevabı:

    İlacların hepsı tansıyon ılaclarıdır fakat aynı sınıftan ıkı ılacın aynı raporda oldugu anlasılıyor bu ilginc geldi.hangi durumlarda dıger ılacları kullanacagınıza raporu cıkaran hekımınız karar verecektır gecmıs olsun

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Tansiyon atakları hk.

    Merhaba hocam. öncelikle saygılarımı sunarım. ben 27 yaşında aralıklı tansiyon nöbetleri geçiren biriyim. nöbetler genelde rahatlayınca geçiyor. fakat bazen uykudan bile uyandırabiliyor. batın,göğüs ve boyun bt tetkitleri,kardiyolog muayenesi,renal dobbler ile 24 saatlik idrar katekolamin düzeyleri...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Ali Başçı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gece olan kalp çarpıntıları hk.

    Hocam merhaba, mümkünse bilgi amaçlı görüşünüzü öğrene bilirmiyiz.gündüzleri hiç bir sorunum yok. yıllardır her gün tempolu bir saat yürüyüş yapıyorum .asansör kullanmadan 4.kata kadar yorulmadan çıkıyorum.benim bir aydan beri sadece uykuda ve uyanırken kalbimde tansiyon ve nabız değerlerim normalke...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fuat Polat

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • El parmaklarında his kaybı uyuşma hk

    Sayın hocam 55 yaşında ht ve hkolestrol ilaçları kullanıyorum 2 ay oldu her iki elim parmak uçlarında (küçük parmak ve yüzük parmağı) uçlarında karıncalanma hissi kaybı yaşıyorum nedendir tedavisi var mıdır saygılarımla

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Recep Alp

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör




.
x