Homosistein duzeyi

  • Merhaba.karim homosistein duzeyi testi vermis cevap 7,6 cikmis.dusuk yapmamasi icin tedavi almalimi?

  • Doktor Cevabı:

    Homosistein seviyeleri yaş ile birlikte artabilir. günde 20 adetten fazla sigara içimi, aşırı kahve tüketimi, alkolizm, sedanter hayat-sakin yaşam (egzersiz yapılmaması) homosisteini yükseltir. kandaki homosistein miktarını düşürmek için b12 (400micgr), b6 (10 mgr), folik asit (1 mg) kullanmak gerekir.10 micromol/ lt. üst sınırdır.

    tarihinde cevapladı.

İstanbul Kadın Doğum uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Lütfen yardım

    Hocam çok teşekkür ederim cevabınız için affiniza sığınarak çok özürdilerim tabiri caizse başarılı olamayınca parmakla deneme yaptım bunun sonucunda kanama oldu azalarak bir iki gün kadar da sürdü belirttiğim üzere sağında solunda engel varmış gibi çok dar gibi ilerleme olmuyor kusura bakmayın lütfe...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Murat Erdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gebelik riski

    Merhaba kutay bey yaklaşık 5 aydır düzenli olarak diane35 kullanıyorum.bugün son adetimin üstünden 14 gün geçti ve ön ilişki yaşamadık sadece sürtünme ile ilişki oldu ve sevgilim boşalırken kalçamın üstüne meni geldi hemen sildim fakat öne sızıp sızmadığından emin olamıyorum.risk var mıdır diane kul...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Surekli tekrarlayan sistit

    Merhabalar, 22 yaşındayım. ilk cinsel ilişkim 1 yıl önce oldu ve o günden sonra her cinsel ilişkimde sistit oldum. sistit problemi korunmalı ilişkide de korunmasız ilişkide de oldu. sürekli idrarımın gelmesi, kokulu idrar gibi belirtilerim oluyordu. en son 5 buçuk-6ay önce cinsel ilişkimde yeniden s...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Regl dönemi

    Doktor bey ben regl olduğumda sıklıkla banyo etme ihtiyacı duyuyorum reglım 6 gün sürüyor ve ben ilk 3 gün yoğun kanama oldugundan kendimi kötü hissedip duşa giriyorum ama çevremdeki herkes bunun yanlış olduğunu duş almanın iltihapa sebep olacagını söylüyor aslı varmıdır yani adetken sicak veya...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Lütfen yardım

    Değerli hocam doktora gitmeye utandığım için taktir ederseniz sizden ön bilgi almak istiyorum. 1 hafta önce evlendim eşimle ilk cinsel birliktelikte bir türlü sonuca varamadık penisim giristen sonra tam ilerlemiyor eşim kendisinide sıkıp kasmiyor ama yapamadık çok özürdilerim parmakla girip girmedig...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Murat Erdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Acill hocam

    Kutay bey tekrardan merhaba. parmağımla çıkartmayı yeniden denedim ve kapağı çıkarttım. gerçekten zor bir şey değilmiş. size ne kadar teşekkür etsem az. fakat kapaktan kaynaklı bir iltihap ya da enfeksiyon oluşmuş. akıntım sarı renkte geliyor. bunun için antibiyotik mi kullanmalıyım. hastane de sır...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Iliski sonrasi kanama

    Hocam merhaba. 22 yasindayim yaklasik 2 senedir yazz kullaniyorum. 2 senedir tek esliyim. son bir kac cinsel iliskimde, iliskiden hemen sonra hafif pembemsi kan akintisi gibi akintilar yasadim. 1-2 dakika icinde gectiler. ve bu akintilar sadece gun icindeki ilk cinsel iliskiden sonra oldu. gecen sef...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Uterus didelfis

    Hiç bişey anlatmadılar söyledikleri şey hamile kalırsın veya kalamazsın bişey diyemem zamanı gelince gelin bakarız dendi size ultrason görüntülerini vs göndereblrim bu şekilde olur mu

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. İrem Hepyılmaz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Adet düzensizliği

    Hocam merhabalar. 22 yaşındayım. normal adet periyodum 26 gün iken covid aşısı olduktan sonra 23 e düştü. 4 aydır böyle.normal adet dönemlerinde ciddi bir ağrı oluyor iken yine aşıdan sonra ağrı da olmadı. patolojik bir şeyden şüphelenmeli miyim. zaten salı günü doktora gideceğim ancak önceden sizin...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Ayhan Şahinler

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Duphaston ve adet gecikmesi

    Merhaba hocam, son adet tarihim 28 ocak. bu tarihten sonra hiçbir cinsel birlikteliğim olmadı yani gebelik ihtimalim yok. adet olamadığım için 30 mart’ta doktora gittim ve ultrason değerlendirmesi sonucu bana duphaston ilacını verdi. 5 gün boyunca sabah ve akşam kullandım. ilaç biteli bugün bir haft...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Murat Erdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Acill hocam

    Kutay bey söylediklerinizi yapmaya çalıştım ama maalesef başarılı olamadım. kendimi kastığım için onu çıkarmam imkansız gibi bir şey galiba. şimdi ne yapmalıyım. kapak içim de ne kadar daha durabilir. çok utanıyorum nasıl çıkıcak bu. bana zarar verir mi merak ediyorum.

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Uterus didelfis

    Merhaba irem hanım bana çift rahim çift vajen uteruz didelfis teşhisi kondu. bekarım ve ne durumdayım bilmiyorum ilerde bu durum sorun oluşacak mı çocuk sahibi olabşrcekmiyim ilişki sırasında beni neler bekliyor bu durumda sadece ben miyim yoksa bu normal bişey mi çocuk doğurma da sıkıntı olacak mı...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. İrem Hepyılmaz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Genital kaşıntı

    Merhabalar, 21 yaşındayım ve genital bölgemde zaman zaman aşırı kaşıntı, kuruluk ve kabuksu soyulma oluyor. temizliğime dikkat ediyorum, enfeksiyon ya da mantar riski var mıdır, test mi yapılmalı, nasıl tedavi edilebilir?

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Songül Yapıcı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kızlık zarı

    Hocam merhabalar benim okuduklarından ve duyduğum şeylerden gerçekten kafam çok karıştı ve moralim bozuldu hocam ben 14 yaşında idrar yolu ameliyatı oldum ve üretyaya sonda takıldı 8 kere falan kapalı ameliyat oldum bu şekilde ve şuan 21 yaşındayım herhangi bir vajinama giriş bulunmadı sadece sürtü...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Adet düzensizliği

    Merhaba sınavlarımdan dolayı çok stres yaşadım bu ay ama adet olmam gereken gün damla damla geldi ve lekelenme şeklinde 5 gündür bu şekilde geliyor 19 yaşındayım bekarım sebebi ne olabilir ilk defa böyle bi adet dönemi geciriyorum

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Ayşegül Alkılıç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x