Hocam yaklasık 1.5 yıldır psikolojik tedavi görüyorum ilaç kullanıyorum (de

  • Hocam yaklasık 1.5 yıldır psikolojik tedavi görüyorum ilaç kullanıyorum (depresyon) sormak istediğim cinsel isteksizlik var.Meni az geliyor bir çay kaşığı kadar diyebilirim kimi zaman sertleşme problemide oluyor özellikle cinselliğe ilgim 2 sene önceki gibi değil.Bazı arkadaşlar viagra türü ilaçlar kullanıyorlarsizce bende bu ilaçtan kullanmalımıyım lustral kullanıyorum depresyon için ikisi bir arada alınabilirmi meninin az gelmesi çoçuk sahibi olmamı engellermi. henüz 1 yıllık evliyim şimd.tesekkür ederim.kolay gelsin

  • Doktor Cevabı:

    Hasan bey, öncelikle depresyon ilaçları bazen cinsel isteksizlik yaparlar. ancak ereksiyon sorunu ve özellikle de menide azalma gibi bir etkileri yoktur. bunların olması sizde hormonal bir sorun olabileceğini de düşündürmektedir. bu nedenle bir üroloji uzmanına başvurarak tahlillieriniz ve muayenenizi yaptırmanızı öneririm saygılarımla, dr. haluk kulaksızoğlu

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

.
x