Hocam mrhb.bende 3 snden beri servikal distoni rahatsızlığı var boynumu düz

  • Hocam mrhb.Bende 3 snden beri servikal distoni rahatsızlığı var boynumu düz tutamyrm kasılıyr.2ayönce2flukol botoxyedim fakat en ufak düzelme olmadı. Prof.HalilAtillaİdrisoğlu dktrm.o bana iğne%25 ilaç%75 düzeltir dedi ve paxil,akineton.neuratin ilacı verdi.ilk etepta bu ilçlar en azndan uyksuzlğmu ve sinirimi düzeltti;ama şuanda etki yok.Hocam beni pskiatrye git dedi.Başmdan çeşitli sorunlarda geçti.Abimöldüçabuksinirlenipçabuksakinleşiyorum.sizce bu hastalığımın ilaçlarla düzelme şansı var mı

  • Doktor Cevabı:

    Tanımladığınız hastalık özünde psikiyatrik bir rahatsızlık olmamakla birlikte, ruhsal durumunuz da bu hastalıkla ilgili yakınmalarınızı şiddetlendiriyor olabilir. "düzelme şansı var mı" diye sorduğunuz soruya buradan kesin bir cevap vermek yanıltıcı olur. öncelikle bir psikiyatri uzmanına muayene olmanızı öneririm. distoniye ek bir psikiyatrik rahatsızlık da düşünülürse, tedavinin size katkısı olacaktır. ruhsal sıkıntıların distoniyi şiddetlendirdiği bilinmektedir. sıkıntı ve gerginliklerinizi kontrol altına alabilmeniz (hem ilaç hem de psikoterapi ile) distoniyi düzeltmese bile çok daha rahat olmanızı sağlayacaktır. lütfen bir psikiyatri uzmanına muayene olunuz. esen kalın.

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

.
x