Hocam merhaba. tavsiyeniz üzerine bir psikiyatriste gittim.bende olan şeyin

  • hocam merhaba. tavsiyeniz üzerine bir psikiyatriste gittim.bende olan şeyin hastalık hastalığı olduğunu ve kaygı bozukluğu olduğunu söyledi.sonucunda da günde yarım doz faverin 100 adlı ilacı verdi.(1 hafta sonra 1 doza çıkaracağım.)hocam fikriniz benim için çok önemli.hocam bendeki VES&#39ten dolayı beloc 50 ve ibs &#39den dolayıda debridat,pantpas adlı ilaçları kullanıyorum.faverin ile etkileşimi varmıdır.ve verilen ilaç sizcede uygunmudur.teşekkürler...

  • Doktor Cevabı:

    İyi günler, bence çok iyi bir adım atmışsınız. saydığınız ilaçlar arasında (pantpas ile diğerlerinin kullanımları arasında yarım saatlik bir süre olması koşuluyla)herhangi bir geçimsizlik sözkonusu değil. tedavinin uygunluğuna gelince buna zaman içindeki gelişmeleri gözlemleyerek doktorunuz karar verecektir.geçmiş olsun.

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

.
x