Hocam merhaba dokuz ay önce doğum yaptım.post partum tiroidit oldum.üç aydı

  • Hocam merhaba dokuz ay önce doğum yaptım.Post partum tiroidit oldum.Üç aydın 1x1 tefor kullanıyorum.Vücudumda dökülen tüylerimin hepsi yeniden çıktı fakat saç dökülmem hala devam ediyor.Çok dökülüyor.Acaba geçmesi için ne yapmalıyım?Bu gün ki troit sonuçlarım FT3-4,7-FT4-14,93-TSH-2,78 diğer tahlillerimde iyi.Yardımcı olursanız sevinirim.Teşekküler.

  • Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Nuran Atmanoğlu

    Sayın ilgili, hiçbir tedavi olmadığı gibi,saç dökülmesi tedavisi de bilgisayardan yapılamaz.bir cildiye uzmanına gitmenizi öneririm.sağlık dileklerimle. prof. dr. nuran atmanoğlu ( cildiye mütehassısı) cep **** 466 ****

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Hocam merhaba dokuz ay önce doğum yaptım.post partum tiroidit oldum.üç aydı

    Hocam merhaba dokuz ay önce doğum yaptım.post partum tiroidit oldum.üç aydın 1x1 tefor kullanıyorum.vücudumda dökülen tüylerimin hepsi yeniden çıktı fakat saç dökülmem hala devam ediyor.çok dökülüyor.acaba geçmesi için ne yapmalıyım?bu gün ki troit sonuçlarım ft3-4,7-ft4-14,93-tsh-2,78 diğer tahlill...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Sertaç Sever

    Uzm. Dr. Sertaç Sever

    Merhaba hatice hanım önce hamileliğin etkisi sonra da geçirdiğiniz tiroidit nedeniyle saçlarınız oldukça yıpranmış. saçların özelliği nedeniyle altta yatan sebep düzelse bile bu iyileşme 2-3 ay sonra saçlara etki eder. bu nedenle süreç normal eğer 3 ay sonra da dökülmeniz devam ediyorsa tekrar derm... Cevabı gör

  • Hocam merhaba dokuz ay önce doğum yaptım.post partum tiroidit oldum.üç aydı

    Hocam merhaba dokuz ay önce doğum yaptım.post partum tiroidit oldum.üç aydın 1x1 tefor kullanıyorum.vücudumda dökülen tüylerimin hepsi yeniden çıktı fakat saç dökülmem hala devam ediyor.çok dökülüyor.acaba geçmesi için ne yapmalıyım?bu gün ki troit sonuçlarım ft3-4,7-ft4-14,93-tsh-2,78 diğer tahlill...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Nuran Atmanoğlu

    Prof. Dr. Nuran Atmanoğlu

    Sayın ilgili, hiçbir tedavi olmadığı gibi,saç dökülmesi tedavisi de bilgisayardan yapılamaz.bir cildiye uzmanına gitmenizi öneririm.sağlık dileklerimle. prof. dr. nuran atmanoğlu ( cildiye mütehassısı) cep **** 466 ****


.
x