Koronavirüs (COVID-19) ile ilgili bilgilenmek için Sağlık Bakanlığı ve Türk Tabipler Birliği sitelerini ziyaret edin.

Hocam iyi günler öncelikle insanlara vermiş olduğunuz hizmetlerden dolayı s

  • Hocam iyi günler öncelikle insanlara vermiş olduğunuz hizmetlerden dolayı sizlere saygı duyuyorum.Sorum şu 4 aydır hipertansiyon ilacı kullanıyorum önce verilen ilaç gopten 2 mg. dı 1 ay sonra kuru öksürük belirtilsi başladı ve 2 ay devam etti doktorum ilacı değiştirdi şimdi adalat crona 30 mg. kullanıyorum ancak durumda bir değişiklik yok hala öksürük nöbetlerim devam ediyor.Bu arada 40 gün önce sigarayıda bıraktım. Durumum ile ilgili yorumlarınız benim için çok değerli olacaktır.Saygılarımla

  • Doktor Cevabı:

    Gobten ve benzeri türde tansiyon ilaçlarının sıkça rastlan belirtisi kuru öksürüktür. ilaç değişmiş hem de baka bir sınıf ilaç verilmiş. öksürüğünüz devam ediyor. o zaman boğazda veya akçiğerlerde öksürük yapan nedenin gözden geçirilmesi gerekli. bence önce kbb uzmanı ve yine açıklama olmazsa göğüs uzmanı görese iyi olur. geçmiş olsun.

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

.
x