Hocam iyi günler hocam ben kalp carpıntısından acıle gıttım nabız 220 cıktı

  • hocam iyi günler hocam ben kalp carpıntısından acıle gıttım nabız 220 cıktı ve ablasyon teshsı koydular fazlalık varmıs kalbın sag tarafında onu yaktılar sımdı hocam uzak bı yere gıdemıyorum carpıntı yapıyor bunun ıcın ozel doktora basvurdum canon doe bı hap verdı kullanıyorum sımdı ıstrhatt halındeyken nabz 50 cıvarı atıyor haptan dolayımı yoksa ablasyon tdavısınden dolayımı ve normal hayatıma ne zaman donebılırım ayn 7 sınde ablasyon oldum cvbınız ıcın tskkrler sımdıden

  • Doktor Cevabı:

    Merhaba güçhan bey. söylediğiniz ialç muhtemelen concor. beta bloker denilen sınıfın diğer üyeleri gibi bu ilaç da nabzı düşürür ve doktorunuz da zaten böyle yapsın diye vermiş. istirahatte 50 olması bir sorun değil, inanıyorum ki hareket halinde eskisi kadar çarpıntınız olmuyordur. düzenli yürüyüş yaptıkça ve vücudunuzu egzersize alıştırdıkça hem bu durumunuz hem de ilaç ihtiyacınız giderek ortadan kalkacaktır. sağlık ve esenlikle.. dr. sinan coşkun turan, ****

    tarihinde cevapladı.
  • hocam bana zaten ılac tedavısı vermemıslerdı ablasyon sonrası bu sıkayet uzerıne gıttıgım ıcın concor ılacını verdı doktor bey ama nabızım 48 e kadar dusuyor ılacı bıraktım kullanalı 2 gun oluyor dun yarım yerıne ceyrek ıctım hapı suan etkısı hagla surermı dun sabah ceyrek ıctım en son hocam suan nabızım 50 den yukarı cıkmıyor ?

  • Doktor Cevabı:

    Merhaba. çıkmasın güçhan bey. nabzınız istirahatte 50 ise ve yürüyüşte de eskisi kadar hızlanmıyorsa, işinizi gücünüzü artık çarpıntısız görebiliyorsanız sorun yok demektir. nabzın istirahatte 50 olması bir sorun anlamına gelmiyor ki. çeyrek doz yeterli olabilir. bir süre böyle kullanın, sonra tekrar görüşelim. sağlık ve esenlikle..

    tarihinde cevapladı.
  • Hocam kusura bakmayın habıre rahatssız edıyorum sızı de cok korkuyorum ya 19 yasındayım ablasyon gecırıyorum kalp in sag tarafındakı fazlalıktan 1 i yakılıyor hocam cok onemlı bır hastalıkmı bu ya arada bı pat dıe kalbım vuruyor öldüm ölecem diyorum :S:S yardım edin bana lütfen

  • Doktor Cevabı:

    Tekrar merhaba. sizi epeyce rahatsız eden bir durum olduğu ortada. bunun adının ne olduğunun önemi yok. kalple ilgili organik bir sorun artık yok ise de, bilinçaltınız bu konuda ikna olmuş değil ve aşırı hassas durumda. herkeste olabilen ve önemsemelerine değmeyen tek tük ekstra atışlar bile sizin zihniniz için panik duygusunu başlatmaya yetiyor. bu elbette önemli bir sorun ve gereği yapılmazsa başka problemlere dönüşebilir. hipnoterapiden yarar görebileceğinizi düşünüyorum çünkü sizinkine benzer tablolarla ele aldığım ve fayda gören çok hastam var. 0216-573 77 46'dan sekreterimle görüşebilirsiniz. işin kardiyolojik yönünü de zihinsel yönünü de yeni baştan ele almak ve çözümlemek üzere yardımcı olmaktan memnuniyet duyarım. sağlık ve esenlikle.. dr. sinan coşkun turan, ****

    tarihinde cevapladı.
  • hocam ben ankaradayım hem kafama yanı bılıcıme takmıs olsa ablasyonu olduktan 1 hafta sonra burdan uzak bır yere gıttıgımde neden basım donsun ve kalp carpıntım olsun kı hemde sanayılerın orda da bılcıme uymıcam ya yanı bana doktorlar zamanla daha ii olacaksın bunlar arada bı olur felan deseler anlıcamda aynen dedıklerı normal hayatına donebılırsın dıyolar ben merdıven cıkmakta bıle zorlanıyorum yanı kusura bamayın hocam sızı cok rahatssız edıyorum ama 19 yasındayım anlarsınız :S:S

  • Doktor Cevabı:

    Merhaba tekrar. sizi bizzat görmeden ve elinizdekilerileri; özellikle de eko, efor testi ve ritm holteri tetkiklerinizi, kan sayımı gibi testlerinizi görmeden, sizi bizzat kendi ağzınızdan dinlemeden buradan söylenebilecek bir şey yok. buraya gelmeniz uygun. ancak bunun için ankara'dan kalkıp istanbul'a gelmenin zor olduğunu düşünüyorsanız ankara içinde bir çözüm arayacaksınız demektir. eğer böyle yapacaksanız size önereceğim şey, size mutlaka geniş zaman ayıracak bir hekim bulup görüşmenizdir. kapıda bir sürü hastanın beklediği ve zaman darlığı olan bir yere gidecekseniz hiç gitmeyin, çözüm bulamadığınız gibi sıkıntılarınız daha da içinden çıkılmaz hale gelir. sağlık ve esenlikle.. dr. sinan coşkun turan, ****

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları


.
x