Hocam daha once zaditen ve sipraktin ile ilgili sorulmus bir soruya verdigi

  • 3 yasinda erkek cocugu,inek sutune alerjisi oldugunu ozel muayene sonucunda cocuk doktorumuzn biruni lab. yaptirdigi tahliller sonucu ogrendk.1yasindn sonra degerler dustu ve suanda inek sutu kullaniyo.Bide aktifed ilaci kullanimi sonucunda cocugumun vucudunda ve ic organlarinda ciddi kabariklar olustu,kortizon ignesi tedavisi sonucu 1 hafta sonunda iyilesmisti.Oglum hala sabah aksam zaditen almakta.Ara verdigimz zmnlarda sirtinda kizarmalr oluyr.Bukonudaki tavsiyelerinizi rica ederim.Saygilar..

  • Doktor Cevabı:

    Sayın belma kazancı: zaditen, antihistaminik ilaçlar gibi etki gösterirken, onların oluşturduğu sersemlik, büyüme geriliği gibi yan etkilere neden olmaz. bu nedenle doğru ilacı kullandığınızı söyleyebilirim. ancak yine de aklımın almadığı şey yangın devam ederken, sürekli yangın söndürücü ile yangını söndürmeye çalışılması. yani esas sorun ne ise bir an önce bunun bulunup ortadan kaldırılması gerekmekte, ki bu ilaca gerek kalmasın. eğer esas sorun süt alerjisi ise ve şu an içtiğinde bir şey olmuyor ama ilacı kesince reaksiyonlar oluyorsa belki de sütü tamamen kesmeniz gerekecektir. ancak bu söylediğim şey çocuğunuzdaki sorunun gerçekten süt alerjisi olup olmadığına bağlı olarak değişir. dolayısıyla şu anda yapabileceğiniz en iyi şey çocuğunuzdaki gerçek sorunun detaylıca araştırılabileceği bir yere (örneğin bir üniversite hastanesi) götürmenizdir. saygılarımla...

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :
Puan : 4 / Oy veren : 1 kişi

.
x