Hocam ben 28 yaşındayım. cinsel istek bende 2 yıldır aşamalı olarak azalmay

  • Hocam ben 28 yaşındayım. Cinsel istek bende 2 yıldır aşamalı olarak azalmaya başladı. Bununla birlikte hiç birşeyden zevk alamama dersif bi insan hali durgunluk halsizlik gibi belirtiler görüldü. Sonunda doktora gittim, kan tahlili sonucunda andojen seviyende düşüklük var dedi ve bana virijen testocaps verdi. Bu benim sorunumu önemli ölçüde düzeltirmi. Yapılan kan tahlilinde total testesteron seviyem 297 olarak görünüyo. Beni bilgilendirirseniz çok teşekkür ederim.

  • Doktor Cevabı:

    Cinsel istekte azalma testesteron seviyesinden çok psikolojik durumunuzla ilgili duruyor. virigeni kullanabilirsiniz ancak öncelikle psikolojik problemlerinizi halletmelisiniz. çünkü beyinden kalkan uyarılar peniste hem sertleşmeyi oluştururlar hem de bu sertleşmeyi baskılayabilirler. eğer stres, depresyon, korku, davranış bozukluğu gibi bir durum varsa, beyinden ereksiyonu sağlayacak uyarılar gelmeyeceği gibi, baskılayıcı uyarılar da açığa çıkarak cinsel fonksiyonları engeller. psikojenik nedenlerin ortaya çıkmasında kişinin cinsellikle ilgili bilgileri, aile ve çevresel faktörler, kültür, daha önceki cinsel ilişki deneyimleri, kendine güven, korku, yanlış inançlar, kendinde ve eşine ait fiziksel kusurlar, eşinin bilgisi de çok önemlidir. gebe bırakma korkusu, bulaşıcı hastalık kapma riski, başka kadınlarla ilişki kurarken korku, ilk gece (gerdek gecesi) korkusu da sorumlu olabilir.

    tarihinde cevapladı.
  • Öncelikle sorumu cvpladığınız için çok teşekkur ederim doktor bey. Benim cinsel istekte azalma ile ilgili olan bu durumum piskolijik dediniz evet bende büyük ölçüde piskolojik olarak değerlendiriyorum durumumu. Çünkü bazı travmalar yaşadım sayılır. Sorum şu bir piskologa bu şikayetimle gittiğimde sorunum halledilebilirmi.Yani piskologumu öneriyorsunuz

  • Doktor Cevabı:

    Öncelikle psikiyatriste gitmelisin (eğer o yönlendirirse psikolog), eğer bir problem tespit edilirse mutlaka bir çözüm yolu bulunacaktır.

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

.
x