Hocam bakabilirseniz sevinirim

  • Hocam şüpheli bir durumdan 13 gün sonra normal tarihten 2 gün gecikmeli olarak kız arkadaşımın regli başladı ve ilk 2 gün yoğun kanama sonrasında da gün gün azalacak şekilde 5 gün sürdü. Herhangi bir gebelik şüphesi kalmış mıdır acaba?


Ankara Kadın Doğum uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Anne karnında bebek sağlığı?

    Merhaba hocam bugün arkadaş ortamında nargile içiliyor du normal de hiç içmem ne sigara ne nargile ama o kokusu çok hoşuma gitti birkaç tane çektim bişey olmaz değil mi çok pişmanım. etkisi olmaması için ne yapabilirim 9+3 haftalık hamileyim

    Doktor Cevabı:

    Yrd. Doç. Dr. Melih Bestel

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gebelik riski

    Hocam adetime nişanlımla sürtünme yoluyla bir ilişki yaşadım hiç boşalma olmadı bende ince bir iç çamaşırı vardı ama onda yoktu sürtünürken yanlışlıkla iki kere penis ucu vajinaya doğru bi anlık temas etti hemen çekti, bu olay 5 gün önce oldu bugünde adet döngümün 28. günündeyim (normalde 28-30 gibi...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Ayşegül Alkılıç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Adet kanı ve kızlık

    Bugün adetimin 6.ci günü klitorist mast yaptım sonra ıslak mendille bktm kahve çok az akinti geldi bunun kızlık zarına etkisi yok değil mi doktor bey sadece klitorisi okşadim akintim şeffaftı zaten ama kahve biraz geldi peçeteyle vajinami sildim

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Kemal Hükmen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Hamile kalabilir miyim

    Erkek arkadışımın pantolonu üzerinden penisine dokundum.boşalmıştı ve pantolon üzerinden çok hafif ıslaklık hissettim. sonrasında elime kolonya sıktım. eve gittiğimde tuvalete gittiğimde elim vajinaya değdiyse hamile olabilir miyim. teşekkür ederim

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Kemal Hükmen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Hamile olma ihtimali

    Merhaba ilişkinin üstünden 56 gün sonra beta hcg yaptırdım sonucum < 5.0 çıktı negatif dendi ama içim bir türlü rahat etmiyor nerdeyse iki ay oldu ve ben çok stres yaptım bu sonuca güvenebilir miyim artık ve hamile olsam şimdiye kadar sonucun daha yüksek çıkmış olması gerekirdi dimi birde o ilişkide...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Süha Sönmez

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ertesi günü hapı sonrası tekrar ilişkiye girmek

    Hocam merhabalar. korunmasız ilişkiden 1 saat sonra postpill one ertesi günü hapı kullandım. i̇lacı aldıktan 7-8 saat sonra bir korunmasız ilişki daha gerçekleşti. bu durumda ilacın koruma düzeyi nedir? korunma sağlamıyorsa ne yapmak gerekir? tekrar ilac alinmali mıdır?

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Aysu Nida Dai

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Karından usg

    Merhaba uzun süre kanama göremeyip tarlusal ile kanama gördüm en sonuncusu ilişki olmadan önceki adetten 92gün sonra olucak şekilde toplamda 5 kere karından usg ile bakıldı kist miyom vs görülmedi kist ve miyom için bakılırken gebelik de görülür müydü olsaydı? kesinlikle gebelik yoktur diyebiliri...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Kemal Hükmen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Karından usg

    Merhaba uzun süre kanama göremeyip tarlusal ile kanama gördüm en sonuncusu ilişki olmadan önceki adetten 92gün sonra olucak şekilde toplamda 5 kere karından usg ile bakıldı kist miyom vs görülmedi kist ve miyom için bakılırken gebelik de görülür müydü olsaydı? kesinlikle gebelik yoktur diyebiliri...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Ayşegül Alkılıç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Hamilelik riski acil

    Merhabalar doktor hanım. 23 yaşındayım ve 32 günde bir regl oluyorum. ortalama 4-5 gün sürüyor. 26 mayıs'ta regl oldum. regl başlangıcından 15-17 gün sonra yani 10 haziran gecesinde ve bugün 12 haziran'da kısa süreli korunmasız ilişki yaşandı fakat boşalma olmadı. bu durumda ve tarihlerde hamile kal...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Ayşegül Alkılıç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Hamilelik riski acil

    Merhabalar. 23 yaşındayım ve 32 günde bir regl oluyorum. ortalama 4-5 gün sürüyor. 26 mayıs'ta regl oldum. regl başlangıcından 15-17 gün sonra yani 10 haziran gecesinde ve bugün 12 haziran'da kısa süreli korunmasız ilişki yaşandı fakat boşalma olmadı. bu durumda ve tarihlerde hamile kalınabilir mi?...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Sevim Turhan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ele gelen sperm

    Hocam sevgimle ilişkiye girdik elime çok az boşaldım diye hatırlıyorum ama olmamışta olabilir sonra aradan biraz zaman geçtikten sonra vajinasiyla oynadım icinede elimi sokmuştum bundan gebe hamile kalınır mı lütfen çok acil cevaplarmisiniz aciklarmisiniz

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Kemal Hükmen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gebelik riski

    Merhaba soracağım soruyu cahilliğime verin ama çok endişeliyim. 17 gün önce erkek arkadaşımla sürtünmeli bir ilişki yaşadık. onda iç çamaşırı bende ise iç çamaşırı ve ince çorap vardı. tam sürtünme sırasında boşaldı ve benim iç çamaşırım da ıslandı. korkup 1 gün sonra ertesi gün hapı aldım haptan 1...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Hamilelik hakkinda dogru bilinen yanlislar

    Hocam öncelikle merhaba bende herkes gibi surtunme ile iliski olacagindan korktum ve internetteki hurafe bilgileri okudum ve taki sizi gorene kadar saglikci olmama ragmen gunlerce korktum ve korkum gecti bos yere ertesi gun hapi aldim farkinda oldum ve dusundukce komik duruma dustum kendi icimde siz...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gebelik riski var midir

    Hocam geç döllenme olsa bile kanda gebelik testi ne zaman yapılmalı iliski uzerinden 28 gün geçti bugün

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Sevim Turhan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gebelik riski

    Hocam iyi günler kıyafet üzerinden sürtme sonucu hamilelik oluşur mu? bende günlük ped, iç çamaşırı ve tayt sevgilimde bir şey yoktu taytımın üzerine boşalma sonucu taytım ıslandı fakat iç çamaşırım kuru görünüyordu ama eğer oraya da geçtiyse hamilelik mümkün müdür?

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Sevim Turhan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x