Hocam 6-7 tane doktora gittim hepsi farklı ilaç verdi bu tutarsızlık nedir

  • hocam 6-7 tane doktora gittim hepsi farklı ilaç verdi bu tutarsızlık nedir anlamıyorumki hepsi neden aynı şeyi yazmıyor . İstanbulda avrupa yakasında bildiğiniz iyi bi doktor var mı önerebilceğiniz çok iyi olur ? tekrar teşekkürler.

  • Doktor Cevabı:

    Bence benzer ilaçları veiryorlar.ancak üreten firmalar farklı. avrupa yakasında doç dr ahu birolu önerebilirim.

    tarihinde cevapladı.
  • doğrudur belki hocam ama isotrexin nadixa yani bi gram etki gösterse devam edicem ama nasıl bi şeyse geçmek bilmedi normal sivilce olsa bi gün durmaz bende ama deri altı sivilcesi ne belaymış hocam stresten mi oluyor böle bişey varmı yoksa uydurmamı stres. bi de hocam Ahu Birolun hastanesi ücretli mi devlet ödemez mi?

  • Doktor Cevabı:

    Fark alabilir. eritretin jel biraz daha güçlü. deneyebilirsiniz.

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :
Puan : 4 / Oy veren : 1 kişi

.
x