Koronavirüs (COVID-19) ile ilgili bilgilenmek için Sağlık Bakanlığı ve Türk Tabipler Birliği sitelerini ziyaret edin.

His kaybından

  • Merhaba hocam cipro 750mg 4kutu kullandım aradan 1 ay sonra sol kasık fıtığı çıktı amaliyat oldum herşey normaldi 10 gün sonra dikişler alndı penişle amaliyat arasında sızı ve karıncalanma oldu ve penis derisi sarardı his kaybı ereksiyon sorunu başladı tüm tahlilleri yaptırdım sonuçlar normal diyorlar amaliyat olalı 5 ay oldu sorun aynı. ilaçla amaliyat önesi herşeyim normaldi ereksiyon sorunum yoktu

  • Doktor Cevabı:

    Merhaba dilerseniz detaylı bilgi için web sayfamdaki iletişim numaralarından arayabilirsiniz…

    tarihinde cevapladı.

İstanbul Ürolog uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Bir bayanla konusurken meniden önceki sıvı geliyor .

    Hocam hayırlı geceler. ben antalya gazipaşadan size yazıyorum bu soruyu . gece çalışıyorum ve şu an sizi ondan dolayı rahatsız ediyorum oźür dilerim. ben bir kızla konuştugum zaman veya konuşacagım zaman bu yani evlilik ilerisi için bir kizla konuştuğum zaman meni degilde meniden önce gelen sıvı ge...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Serkan Altınova

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sertleşme sorunu

    Hocam merhaba.. 40 yaşındayım. 1.90 boy 120kg. ağırlıktayım. evliyim.her hangi bir ilaç kullanmıyorum. gut rahatsızlığım var. uzun zamandır ara ara böyle sertleşme problemi yaşıyorum. tabi bu tamamen güven eksikliği ve korku yaratıyor. ayakta sertleşme hiç olmuyor desem yeridir. cialis 5 mg. ilaç al...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mehmet Şevki Sert

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ağrı-şehvetsiz boşalma

    Hocam hayırlı akşamlar hocam daha önceleri üşüttüğüm zaman idrarımı yaptıktan sonra idardan sonra meniye benzer bir sıvı geliyordu ve ağrı verici bir şekilde okuturdu.şimdide aynı ağrıyı ara ara hem boşalma sonrasında hemde idrar yaparken hissediyorum.ayrıca boşalma sırasında şehvetli boşalma olmu...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Levent Türk

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Lifta ereksiyon

    İyi akşamlar hocam . 28 yaşındayım yaklaşık iki ay kadar sertleşme sorunu yaşadım . yani sertleşme oluyor ama tam olarak sertleşmiyor . bunun için ürologa gittim lifta 5 mg verdi . bir ay kullandım faydasını gö rdüm sertleşmemi sağladı . liftayı 5 ay daha kullanmamı söyledi . ne kadar kullanmalıyım...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Ali Nejat Eğilmez

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sertleşme sorunu

    Merhaba hocam ben 19 yaşındayım ve en az günde bir kez mosturbasyon yapıyorum genelde bastırarak yapıyorum yani şimdi bende bahadır isteksizlik olusdu yani fantazi kuruncada eskisi gibi sertlesmiyor elimle uyarmam gerekiyor sertleşmesi için acaba fazla mosturbasyondan ola bilirni bu durum bıraksam g...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. İlker Akyol

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sertleşme bozukluğu

    Hocam iyi geceler 28 yaşındayım. yaklaşık 1 yıl belki daha fazla sertleşme bozukluğu yaşıyorum durumum şöyle porno izlerken yada tahrik olurken elle müdahale etmeden sertleşme olmuyor. ilişki de de aynı şekil sertliği devam ettiremiyorum bir ara lifta 5mg kullandım. kullandığım süre içerisin de hiç...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Ali Nejat Eğilmez

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Değerli serkan hocam.yardımcı olursanız çok sevinirim.saygılarımla

    İlginiz için çok teşekkür ederim değerli serkan hocam.sağlıcakla kalın saygılarımla.

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Serkan Altınova

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sertleşme problemi

    Hocam merhabalar , benim problemim kız arkadaşım ile ön sevişme esnasında veya tek başıma porno eşliğinde mastürbasyon yaparken penisim ereksiyon halini koruyor ancak iş cinsel birleşime geldiğinde birden prnisim sertliğini kaybedip sönüyor. hocam bu problem için cialis (20 mg ) ve viagra (25 mg)...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. İlker Akyol

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sertleşme sorunu

    Hocam merhabalar; benim bi sorum olacak. bundan yaklaşık 1 buçuk ay önce doktora gittim ve bel soğukluğu tanısı kondu ilaç kullandım ilaç bitikten bi hafta sonra masaja gittim orada sanki biraz penisi zorladı. hocam benim sıkıntım ereksiyon problemi. acaba psikolojik mi yoksa penisle alakalı bi s...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. İlker Akyol

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Değerli serkan hocam.yardımcı olursanız çok sevinirim.saygılarımla

    Öncelikle ilginiz için çok teşekkür ederim değerli serkan hocam.biraz kafama taktığım için en yakın bir üroloji uzmanına muayene oldum.penis'in orta kısmın da hafif olmak üzere baskın şekilde sağ ve sol üst kısımlarında morluklar hala duruyor.travma ile kılcal damarları hasarı sonucu içeride cilt a...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Serkan Altınova

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sustanon ve sperm sağlığı

    Merhaba hocam. 27 yaşındayım yeni evliyim. ilk cinsel deneyimimde sertleşme sorunu yaşadım ve ürologa gittim kan hormon ve penis, testis ultrason testimde normal çıktı psikolojik dedi ve sustanon 250 iğne verdi 15 er gün arayla iki doz yaptırdım sorun düzeldi ara ara tekrar etti ve iki ay sonra tekr...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Güven Aslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sustanon ve sperm sağliği

    Merhaba hocam. 27 yaşında yeni evliyim. evliliğimin ilk günleri sertleşme sorunu yaşadım. kan hormon ultrason testi yaptırdım hepsi temiz çıktı doktor psikolojik dedi ve sustanon 250 mg iğne yazdı iki doz 15 er gün arayla vurdurdum. sorun geçti iki ay sonra tekrar doktor tavsiyesi ile bir doz daha y...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mehmet Şevki Sert

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Cialis 2x5 10 mg yeterli bir dozmu

    Değerli hocam merhabalar cialis aslı ilacı kullanmayı düşünüyorum 28 yaşındayım ereksiyondan daha çok ilişki esnasında psıkolojık baskının sıkıntılarını yaşıyorum bir süredir çarpıntı sıkayetlerım sebebıyle bır kardıyolojı hekımıne basvurdum eko-efor ekg holter kalp damarları ıcınbt anjıografı yaptı...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Emrah Yürük

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Değerli serkan hocam.yardımcı olursanız çok sevinirim.saygılarımla

    İyi günler değerli serkan hocam.uzun süredir büyüme sağlamak amacı ile penis vakum pompası kullanıyordum.birkaç gün önce penis ortasından yukarı yan bölgelerde renk değişimi morluk oluştu.şuan bıraktım.1 hafta geçti sanki biraz daha iyi gibi ama morluk geçmedi çok fazla. ereksiyon halinde morluk dah...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Serkan Altınova

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Cialis 5 mg tabletten aynı anda 2 tablet yani 10 mg kullanmamda sakınca var...

    Değerli hocam merhabalar cialis adli ilacı kullanmayı düşünüyorum fakat 20 mg çok olacağını düşündüğüm için 5 mg tabletlerden aldım bazı sitelerde 5mg tabletten 2x5 10 mg aynı anda alımı zararlı yazılmış size danışmak istediğim konu cialisi 10 mg olarak kullanmak istiyorum fakat eczanelerde 5 mg ve...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mehmet Şevki Sert

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör





.
x