Hazıran ayının sonu gibi korunmasız ilişkiye girdim ve yaklaşık 13-14 gün ö

  • hazıran ayının sonu gibi korunmasız ilişkiye girdim ve yaklaşık 13-14 gün önce adet gördüğüm için hemen ertesi gün ilacı aldım ve yaklaşık ilaçtan 10 gün kadar sonra adet oldum. Adet bitiminden 3 gün sonra bir korunmasız ilişki daha olunca ilacı tekrarladım. bir kaç gün sonra çok katı dökülen peynirisi akıntılr kaşıntı oluştu ve hemen adet oldum adetle kaşıntı katı döküntü geçti adet olalı 10 12 gün oldu ancak şuan devamlı kahverengi kokusuz kanımsı bir akıntı geliyor. bunun nedeni ne olabilir?

  • Doktor Cevabı:

    Merhaba, ertesi gün hapları sonuçta estrojen ve progesteron gibi hormon ilaçları içerdiği için sık aralarla kullanıp kesmeniz çekilme kanaması adı verilen düzensiz kanama ve lekelenmelere neden olabilir. endişelenmeyiniz ancak bu yöntemi sık sık kullanmak yerine düzenli bir korunma yöntemi kullanınız. saygılar dr.kubilay vicdan

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

.
x