Güneş lekeleri

  • Doktor hanım ben güneşe çıkmadan evvel 50 faktörlü güneş kremi kullanıyorum uvb ve uva korumalı iyi bir marka..ayrıca kenarlıklı şapka da kullanıyorum..denize girmiyorum bu nedenle tekrarlamıyorum da..buna rağmen cildim de özellikle yanaklarımda güneş lekeleri var..hemde çok belirgin...çok hassas alerjik ve beyaz tenliyim daha doğrusu beyaz tenliydim..sorum krem kullandığım halde neden bu lekeler oluyor ve daha nice önlemler almam gerekli? doğum kontrol hapı kullanıyorum..cevabınız için şimdiden teşekkürler

  • Doktor Cevabı:

    Sayın ilgili, lekelerinizin sebebini en sonunda bizzat kendiniz söylemişsiniz. lekelerinizin sebebi doğum kontrol haplarıdır. kesinlikle bu hapları kullanmayın. doğum kontrolu için, spiral taktırabilirsiniz. oluşan lekelere de lazer yaptırmanızı öneririm. sağlıklar. prof. dr. nuran atmanoğlu ( cildiye müt.)

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Ciltte lekelenme

    Hocam merhabalar aralık ayından nisana kadar aknetrend kullandım ve yarida kestim 1 ay sonra denize gittim güneş koruyucu da kullandım aksatmadim yuzumde önce minik minik kabartilar çıktı 5 6 tane sonra yavaş yavaş sönüp çil gibi oldu güneş lekesi gibi çok korkuyorum acaba çil veya güneş...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Zeliha Yazıcı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Agda sonrası sivilce

    İyi akşamlar hocam dediginizi uyguladım cleocin losyonu 5 gündür kullanıyorum kurudu akneler fakat leke şeklinde küçük kızarıklıklar var hâlâ.kaç gün daha kullanayım hocam,bu arada bu kırmızı lekelerde geçer mi 🙏

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hatice Erdem

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Roucutan kullanırken ağda yaptırdım :(

    Merhaba hocam. roucutan kullandığımı unutarak yanak bölgeme ağda yaptırdım ve cok kötü oldu. deri kalktı ve kıpkırmızı sizce ne yapmalıyım. i̇z kalır mı? lütfen acil bilgilendirir misiniz??

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hatice Erdem

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Ciltte cillenme

    Hocam merhabalar aknetrend kullandım 4 ay aralık ayından nisana kadar yarida biraktim fakat güneş kremi hiç aksatmadan kullanıyorum ama yuzumde cillenme olmaya başladı çok korkuyorum çoğalıyor surekli agliyorum buyuzden hocam önce kırmızı sivilce gibi iğne ucu kadar kabarık oluyor sönüp ka...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Şerafettin Saraçoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Lekeler ve kızarıklık izleri kalıcı mı?

    23 yaşındayım 70 kg ve 4 aydır zoretanin kullanıyordum ilk başlarda 40 daha sonra 50 mg çıktı son 2 ay 50 mg kullandım daha sonra yüzümde kızarıklık fazlaca olduğu için 40 mg geçtik ve 5. ayımdayım doktorum hapımı aknetrent olarak değiştirdi aktif sivilcelerim çok fazla yok fakat yüzümde kızarıklık...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Gökhan Güleç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Lazer sonucu güneşe maruz kalma sonucu lekelenme

    Merhaba öncelikle çok teşekkür ederim cevapladığınız için şu an il dışında olduğum için bulunduğum yerde dermatologa göründüm ara sıra çıkan sivilcelerim için munderm bahsettiğim lekeler içinde magnis krem önerdi netten araştırdım ama iki krem hakkında tamamen bir bilgiye sahip olamadım. sizce kull...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serdar Cenk Güvenç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Agda yanigi lekesi kahverengi

    Merhabalar degerli vaktinizi ayirip cevap verirseniz cok minettar olurum ben bundan bir ay kadar once koltuk altlarimi agda bantlariyla birden fazla cekim sonucuyla yaktim kizarikligim iyilesti fakat etrafinda kahverengi goruntu lekeler olustu bunlar zamanla gecermi acaba ne onerirsiniz simdiden tes...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Işıl Tilki Günay

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Merhabalar

    Hocam merhaba. size bir sorum olacaktı. doğuştan çok olmamak kaydıyla esmer tenliyim ama aşırı değil. ten rengimi açacak daha beyaz bir tene sahip olacak bir yol var mı acaba? hangi tedavilerle sahil olabilirim beyaz bir tene..

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fatma Şahan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Expigment ve acnelyse

    Merhaba doktor hanım, benim dirsek bölgemde hafif bir kararma vardı bunun için %20 üre daha sonra salisilik asit ve gliserin karışımı bir merhem denedim fakat sonuç alamadım bunun üzerine dermatoloğa gittiğimde doktorum bana hidrokinon %4 ve tretinoin karışımını uygulayabileceğimi söyledi bu karışım...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hatice Erdem

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Lazer lekesi

    Merhaba, hassas ve kızarık bir cilt yapım var, çene bölgemdeki bir kaç siyah kıl için iğneli lazer epilasyon yaptırdım. kahverengi bir leke ve çukurlar oluştu. yaklaşık iki ay oldu yara/yanık görüntüsü geçti fakat leke geçecekmiş gibi görünmüyor. ne yapmam ne kullanmam gerekir?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fatma Şahan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Burun kanatlarında kılcal damar çatlamaları ve kızarıklık

    Seval hanım merhaba, size daha önce yazmıştım, ilginiz için teşekkür ederim.5 ay önce aldığım darbeler sebebi ile burun kenarlarımda ve burun kökünün her 2 tarafında kırmızılıklar ve kılcal damar çatlamaları oluşmuştu. yaz dönemi olduğu için radyo frekans ile tedavi oldum burun kenarları tamamen geç...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Seval Doğruk Kaçar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bronzlaştırıcı losyonlar cilde zararlı mıdır

    Merhaba doktor bey, bronzlaştırıcı güneş losyonlarıyla güneşlenmek cilde zararlı mıdır? koruma ve bronzluk etkili güneş koruyucular var mesela bunların kullanımını önerir misiniz? annemde güneş lekeleri çok kolay çıktığı için hassasım bu konuda hep 30 veya 50 faktör güneş kremi sürerim yazın. ama o...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Mehmet Uğur İnan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Ezonofil yüksekliği

    Hocam merhabalar hocam ezonofil yüksekliğinin yorgunluk ve halsizlik ile alakası var midir yoksa ensemde güneş yanığı tarzında benekler vardı bunlara travazol krem sürdüm eczacı verdi iyi geldi ensedeki beneklerle mi bı alakası olabilir

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Muammer Kara

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Lazer sonucu güneşe maruz kalma sonucu lekelenme

    Merhaba, iki üç sene öncesinde yüz bölgesi lazer yaptırdıktan sonra yüzümde çok koyu şerit şeklinde lekeler oluştu birçok kişi dermapen ile geçecegini söyledi fakat ne yapacağımı bilemiyorum. 22 yaşındayım yazın daha da artıyor lekelerin koyuluğu. sizce ne yapmalıyım

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serdar Cenk Güvenç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Güneş lekesi

    Yanıtınız icin cok teşekkür ederim hocam birkaç ay daha kullandıktan sonra size randevu alıp görünmek isterim hangi hastanedesiniz hocam

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serdar Cenk Güvenç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör




.
x