Koronavirüs (COVID-19) ile ilgili bilgilenmek için Sağlık Bakanlığı ve Türk Tabipler Birliği sitelerini ziyaret edin.

Gülüş tasarımı ,bayazlatma ve ödeme seçenekleriyle ilgilli bilgi almak istiyorum.

  • gülüş tasarımı ,bayazlatma ve ödeme seçenekleriyle ilgilli bilgi almak istiyorum. gülüş tasarımı ,bayazlatma ve ödeme seçenekleriyle ilgilli bilgi almak istiyorum.

  • Doktor Cevabı:

    Gülüş tasarımı içerisinde bir çok tedavi çeşidini birlikte bulundurmaktadır.her hastada uygulanan tedavi çeşitleri değişkenlik göstermektedir. kullanılan materyal, tedavi uygulanan diş sayısı ve uygulanan tedavi çeşidi tedavi ücretini belirlemektedir.bu nedenle; hastalarımı yanıltmamak adına muayene etmeden fiyat bilgisi vermemekteyim. geçmiş olsun, sağlıklı gülüşler dilerim...

    tarihinde cevapladı.

Bursa Diş Hekimi uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Zirkonyum- gülüş tasarimi

    Merhaba, zirkonyum dişin tanesini kaç liraya yapıyorsunuz? sgk ile anlaşmanız var mı? muayne ücretiniz ne kadar? ....

    Doktor Cevabı:

    Dt. İbrahim Paşa

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Estetik diş

    Merhaba, kardeşim yaprak lamine diş yaptırmak istiyor ama bazı diş yapımı görselleri'ne baktığımızda dişler kalın bir görünümde oluyor acaba neden olabilir biz dişlerin ince bir görünüm olmasını istiyoruz

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Engin Ersöz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gülüs tasarimi

    Merhaba, ben gülüs tasarimini uygulattirmak istiyorum ancak yurt disindan gelicem muane olmak icin, 6 dis lamine yaptirmak istiyorum bana az cok bir fiyat verebilirmisiniz? yani tam fiyat degil sadece tahminen.. nuray yildiz yildiz.nuray@web.de

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Dt. Funda ÖZSARI

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • 60 yaşından sonra dişlerimize nasıl bakmalıyız.

    Belli bir yaştan sonra implan uygulaması öneririsiniz. ne pozisyon alalım bu konu ile alakalı cevaplarsanız sevinirim.

    Doktor Cevabı:

    Dt. Yılmaz Kocabaş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Diş beyazlığı

    Meraba hocam doğal yöntemle nasıl dişlerimi beyazlatabilirim önerebileceğiniz bir şey olursa çok mutlu olurum şimdiden teşekkrüler

    Doktor Cevabı:

    Dr. Dt. Hande Özçelebi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Güzel gülüş sağlıklı diş istiyorum

    Doktor bey yanlardaki dişim çekilirse hiç dişim kalmadı önlerde üst üste dişim var diş yaptırmak istiyorum ve gencim takma diş istemiyorum beyaz ve güzel görünsün istiyorum maddi olarak uygun ödemeli ve güzel diş nasıl yapılır artık gülerken utanmak istemiyorum. yardımcı olursanız sevinirim.

    Doktor Cevabı:

    Dt. Burak Balaban

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kaplama diş

    Hocam benim üst dişlerim tamamen kesildi geçici dişler takıldı 1 hafta oldu ancak yine damaklarimda acıma ve dişlerimde ağrı var geçici mi

    Doktor Cevabı:

    Dt. Suzan Yavaşca

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Üst çene kemiği

    İyi akşamlar benim ust dis etim cok fazla dis etli gülüşten rahatsızım daha once dis eti ameliyatı oldum ama hala fazlasiyla gorunuyor ust cene kemigimden kaynakli oldugunu soylediler dis etim degil kemiğimi torpuleyeceklerini soylemislerdi ameliyat olmayı düşünüyorum ancak ameliyat sonrası ne kadar...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Dt. Serdar Sezen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gülüş tasarımı

    Benim 3 günlük bi vaktim var kütahyada gülüş tasarımı yapmak bu süre içinde mümkünmü askeri personelim 2020 şubat 1 de kütahyada olacam 3 nde akşam döncem önden bilgi alıp planımı ona göre yapmak istedim teşekkür ederim.

    Doktor Cevabı:

    Dt. Burak Balaban

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Diş kaplama

    Merhabalar hocam zirkonyum diş kaplamanın ortalama fiyatını söyleyebilir misiniz ? 4 adet dişime uygulatmak istiyorum .teşekkürler

    Doktor Cevabı:

    Dt. Fikret Altan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Diş gicidatmasi

    Hocam merhaba ben uykudayken diş gicirdatiyorum bu dolguma zarar verebilir mi acaba cevaplarsaniz sevinirim saygilar

    Doktor Cevabı:

    Dt. Hamit Yenikan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Zirkanyum dis rengi

    Hocam merhaba ben zirkanyum dis kaplaması yaptırdım düst ve alt dişlerimi doktorumla birlikte rengini a2 olarak karar vermiştik ama ben yapılınca çok ta beğenmedi rengi a1 olsun istiyorum şimdi bunun için komple tekrar mi yapılması gerekiyor yoksa rengi açılabilir mi ?teşekkürler

    Doktor Cevabı:

    Dt. Okay Eren

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Zirkonyum diş tedavisi

    Merhaba öndeki 4 dişime çapraşıklık sebebiyle lamine kaplama yaptirmak istedim doktorum laminenin cabuk kirilacagini zirkonyumun daha kullanışlı ve sağlam olduğunu söyledi. bugün kaplamalar takıldı ama dişlerimde sızı var bu sızı gecer mi ne zaman geçer yoksa doktora görünmeli miyim?

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Gökçe Saruhanoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Zirkonyum diş

    Merhaba zirkonyum tanesini kaça yaptırıyorsunuz birde taksitlendirme varmı kıbrıs’ta yaşıyorum mersin’e gelince dişlerimi yaptırmak istiyorum

    Doktor Cevabı:

    Dt. Erdoğan Ertek

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Diş çapraşıklığı

    Hocam merhaba ben 20 yaşındayım. dişlerimde çapraşıklık var ve diş etlerim fazlaca görünüyo bunlardan rahatsız nasıl tedaviler uygulanır önce çapraşıklık problemimi halledilir? diş etimin görünmesi tel tedavisiyle düzeltilebilir mi? şeffaf tel ile metal tel arasında ne fark vardır dişlerin düzelme h...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Dt. Nurbengu Yilmaz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x